Aihe: Lukekaa tämä armon bassottelijat
1 2
Teijo K.
15.05.2005 16:49:31

Hartken 4x10" XL on aikoinaan ollut monen mielestä parasta mitä on. Muodit ja mielipiteet vaihtuvat, mutta se tosiasia pysyy että kyseessä on pro-tason kaappi, edelleen. Eri asia on hakeeko sellaista saundia. Mie tykkään.

Jännä tosiaan miten noi muodit on vaihtuneet. Veikkaan että jos Hartke ei olisi lähtenyt tolle Transporter / halpislinjalle ollenkaan, niin XL arvostus olisi korkeammalla.

Tällä hetkellähän se EBS taitaa olle _se_ kuuma uutuus bassovahvareissa ja kaapeissa.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
onde
15.05.2005 17:22:31
Jännä tosiaan miten noi muodit on vaihtuneet. Veikkaan että jos Hartke ei olisi lähtenyt tolle Transporter / halpislinjalle ollenkaan, niin XL arvostus olisi korkeammalla.

Tällä hetkellähän se EBS taitaa olle _se_ kuuma uutuus bassovahvareissa ja kaapeissa.

Joo kyllä se välillä huvittaa toi trendi politiikka.Ainakin vanhemmissa EBS:n kaapeissa käytettiin Eminencen kaiuttimia. Sama elementti mitä Ebs käytti 15" kaapeissa makso about 100€. Kaappi missä toi elementti oli kiinni makso 1000€!
Mutta en valita, näihän business toimii!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Puavali
15.05.2005 17:40:41
Joo kyllä se välillä huvittaa toi trendi politiikka.Ainakin vanhemmissa EBS:n kaapeissa käytettiin Eminencen kaiuttimia. Sama elementti mitä Ebs käytti 15" kaapeissa makso about 100€. Kaappi missä toi elementti oli kiinni makso 1000€!

Mikähän malli lie ollu, jos tekisi röyhkeästi itselle kopion EBS:stä...
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
pardy
15.05.2005 17:41:08

No kyllähän sen periaatteessa ymmärtää, että Ruotsissa valmistettu kaappi maksaa sen 1000€, kun kerran kaukomaissakin valmistetut kaapit maksaa nykyään helposti sen vähintään 500€.
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
hollstro
15.05.2005 17:52:43

Nojuu, mutta kyllä se keskihintainen silti on. Eikä ne nyt laadullisesti nykypäivänäkään ole ihan samaa kuin abaut vuosikymmen sitten, nyt kun ne valmistetaan Usa:n sijasta Kiinassa.

Tosiaan, niinhän se onkin. Mutta jos elementit ja käytetyt rakenneosat ovat samat niin ei ole mitään syytä että kaapeissa olisi todella eroa.

Nyt tulee ehkä rasismia/asenteellisuutta, joten ottakaa se silleen ettette loukkaannu. Minusta ei ole ihan sama kokoaako kaiuttimen heikosti palkattu/motivoitunut/kouluttetu USA:n kansalainen/siirtolainen vai heikosti palkattu, mutta todennäköisesti hyvin kouluttettu ja motivoitunut kiinalainen. Made in USA ei ole laadun tae.
Wil-J
15.05.2005 19:26:41
Nojuu, mutta kyllä se keskihintainen silti on. Eikä ne nyt laadullisesti nykypäivänäkään ole ihan samaa kuin abaut vuosikymmen sitten, nyt kun ne valmistetaan Usa:n sijasta Kiinassa.

Siis hä? Kiinassa vai? Mun TPkin on USAssa valmistettu, ainakin siinä lukee niin...
"You can´t hold no groove if you ain´t got no pocket."
pardy
15.05.2005 19:31:18

Siis hä? Kiinassa vai? Mun TPkin on USAssa valmistettu, ainakin siinä lukee niin...

No, täytyy myöntää että lauoin siinä mielessä kyllä omiani että tätä en suoranaisesti ole tarkastanut itse koskaan. Toi oli vaan olettamus siltä pohjalta tehtynä että kun nuo Hartken vahvarit tehdään nykyään Kiinassa.

Muutenkin olen ymmärtänyt että Samson on keskittänyt tuotantonsa Kiinaan (jonka tytäryhtiö Hartke siis on).
Wil-J
15.05.2005 19:38:01
No, täytyy myöntää että lauoin siinä mielessä kyllä omiani että tätä en suoranaisesti ole tarkastanut itse koskaan. Toi oli vaan olettamus siltä pohjalta tehtynä että kun nuo Hartken vahvarit tehdään nykyään Kiinassa.

Muutenkin olen ymmärtänyt että Samson on keskittänyt tuotantonsa Kiinaan (jonka tytäryhtiö Hartke siis on).

Ai. No voi olla. Mutta toi mun TP ainakin on vielä ihan USA kamaa, eikä se ole kuin vuoden vanha mun käsittääkseni. Tosin ihan sama se sinänsä on että missä se on tehty.
ozmo
15.05.2005 19:39:28
Nyt tulee ehkä rasismia/asenteellisuutta, joten ottakaa se silleen ettette loukkaannu. Minusta ei ole ihan sama kokoaako kaiuttimen heikosti palkattu/motivoitunut/kouluttetu USA:n kansalainen/siirtolainen vai heikosti palkattu, mutta todennäköisesti hyvin kouluttettu ja motivoitunut kiinalainen. Made in USA ei ole laadun tae.

Jees kyl se näin on. Niinku siinä yhes leffas... "Cuz white people are too damn tall" Kyl te tiedätte, se yks missä ne hullut keksii niitä hauskoja mainoksii... toi tais olla Sonyn iskulause... :)
Fuck pride! Pride only hurts, it never helps...
Karlsson
15.05.2005 20:24:11
Puoltoista vuotta ei ole vielä paljoa, mut lisäksi tunnen tyypin jolla on ollut vastaava kaappi kymmenen vuotta ja nimenomaan kehui mulle et kaappi kestää. (sillä perusteella lähinnä omani ostinkin, ku ei XL:lään riittäny rahat)

Öööh, onx Transportereita jo tehty kymmenen vuotta?

Herranjestas tuli yhtäkkiä vanha olo.
"Rokkibändejä on liikaa" -Tellu
Wil-J
15.05.2005 20:24:52
Öööh, onx Transportereita jo tehty kymmenen vuotta?

Herranjestas tuli yhtäkkiä vanha olo.

Wanhana tuntuu wanhalta, luulisin...
Karlsson
15.05.2005 20:31:57
Wanhana tuntuu wanhalta, luulisin...

Sanos muuta. Partakin kasvaa ja kaikkea.
Wil-J
15.05.2005 20:36:32
Sanos muuta. Partakin kasvaa ja kaikkea.

No tolla kriteerillä mäkin oon sit wanha. Mutta parrankasvu on saatanallinen riesa! Onneks mulla on vaaleeta ni ei näy ihan heti...
Karlsson
15.05.2005 20:38:52
No tolla kriteerillä mäkin oon sit wanha. Mutta parrankasvu on saatanallinen riesa! Onneks mulla on vaaleeta ni ei näy ihan heti...

No, saaks vanhuuspointteja jos on ajanu partakoneen melkein loppuun? Hädin tuskin toimii enää..
Wil-J
15.05.2005 20:40:15
No, saaks vanhuuspointteja jos on ajanu partakoneen melkein loppuun? Hädin tuskin toimii enää..

Kai siitä saa. Ainakin henkisen etulyöntiaseman... Mullakin on terät kulunu tosta sen verran että pitäis vaihtaa, mutta maksaa niin paljon että oon raastanut tylsillä. Se on kai joku 2,5v vanha...
Kiuru
15.05.2005 21:02:10
Vähän on puheenaihe vaihtunut
pardy
15.05.2005 21:03:27

So not? Yleensä.
Wil-J
15.05.2005 21:04:38

Kun vanha aihe väsyy, siirrytään uuteen, niin se vaan menee elämän kiertokulku!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)