Aihe: digitaalia ja aktiivia..
1 2
Niskamies
11.05.2005 15:44:49
Ai että 800+ euroa ei ole paljon rahaa? Älä nyt viitsi. Kaikki ei ole syntyny kultalusikka suussa.

No on toi suht. pieni hinta käsintehdystä bassosta. Kyllä noi hyvät tehdasaktiivibassotkin maksaa helposti tonnin rahaa.

Mä muistelisin että Wil-J:n vitonen olisi maksanut 800. Nelonen luultavasti maksaa vähemmän.
Meitsi on meshissä.
Teijo K.
11.05.2005 15:45:16

Ai että 800+ euroa ei ole paljon rahaa? Älä nyt viitsi. Kaikki ei ole syntyny kultalusikka suussa.

Ei se hyvästä 5-kielisestä bassosta ole.

Siltäkannalta katsoen. Veikkaanpa että 4-kielinen olisi vielä halvempi.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
balzary
11.05.2005 15:46:47

No on toi suht. pieni hinta käsintehdystä bassosta. Kyllä noi hyvät tehdasaktiivibassotkin maksaa helposti tonnin rahaa.

Mä muistelisin että Wil-J:n vitonen olisi maksanut 800. Nelonen luultavasti maksaa vähemmän.

mä en usko että hirvee ero 4/5-kielisen välillä. ennemmin ero tulee aktiivihärpäkkeistä, läpirungon rakenteesta (joka muistaakseen oli about 70e lisää hintaan) ja sellasista.

mutta totta tosiaan, ei paha hinta käsintehdystä. jos rahaa kuitenkin on vaikka 500e, niin se ei tietty basson hankintaa helpota yhtään tuo basson hyvä hintalaatusuhde.
Bob - not war!
Niskamies
11.05.2005 15:48:30
Tuolla ekassa viestissä ei sanottu mitään hintahaarukasta. Muutakun ettei saisi älyttömästi olla. Olisi kiva kuitenkin tietää tarkkaa hintaluokkaa, kun toi "ei niin hirviästi" riippuu paljon ihmisestä.
Meitsi on meshissä.
N_Bates
11.05.2005 15:48:57

Kokeile jotain musarityylistä bassoa. Ainakin mun sterling kuulostaa alavireessä ihan perkeleen hyvältä. Just semmosta hyvää tiukkaa murinaa.

Turhaan rahojas johonki digitaalietusiin tuhlaat. Mun mielestä fiksuinta on hankkia basso josta lähtee semmonen soundi kun haluat, ja vahvistimeksi semmonen jossa on tarpeeksi puhtia. Sit kaapit vaan semmoset että toistaa tarpeeks ylös ja alas.

Tosin mun soundipolitiikka on aina ollut basso/soittotekniikkalähtöinen. Bassoissa, toisin kuin sähkökitaroissa, on hyvä soundi jo itsessään. Ei sitä tarvi putkipieruilla ja efekteillä peittää. Riittää että saa sen vahvistettua kunnolla. Itse koen esimerkiksi mikkikonfiguraation paljon oleellisemmaksi soundin kannalta kuin etuasteen, tai koko vahvistimen ylipäänsä.
Hyppäsin jokeen ja mitä näinkään. Mustasilmäiset enkelit uiskentelivat kanssani.
Teijo K.
11.05.2005 15:49:08

mä en usko että hirvee ero 4/5-kielisen välillä. ennemmin ero tulee aktiivihärpäkkeistä, läpirungon rakenteesta (joka muistaakseen oli about 70e lisää hintaan) ja sellasista.

mutta totta tosiaan, ei paha hinta käsintehdystä. jos rahaa kuitenkin on vaikka 500e, niin se ei tietty basson hankintaa helpota yhtään tuo basson hyvä hintalaatusuhde.

Mitenhän alas painuisi pulttikaulainen halvemmista puista kuin Will-J:llä on ja maalattuna? Aktiivihärpäkkeethän siihen silti. Ei ehkä ihan 500e...

Mutta saako sillä ollenkaan hyvää aktiivia?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Teijo K.
11.05.2005 15:50:16

Tuolla ekassa viestissä ei sanottu mitään hintahaarukasta. Muutakun ettei saisi älyttömästi olla. Olisi kiva kuitenkin tietää tarkkaa hintaluokkaa, kun toi "ei niin hirviästi" riippuu paljon ihmisestä.

Tuon saisi muuten kaikki kyselijät ilmoittaa heti kärkeen. vaikea neuvoa kun ei ole mitään tietoa budjetista.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
NYdoll
11.05.2005 16:02:03 (muokattu 11.05.2005 16:02:39)

Täytyy katsella käytettyjä... Sellaiset 500 alkaa olla maksimi mitä maksaisin... Unohtui tämä budjetti tosiaan ilmoittaa sorry...
metalli sykkii...
NYdoll
16.05.2005 23:50:24

Tuosta Behringerin etusesta ei oo tullu mitään kommenttia. Omistaako kukaan tai onko kukaan edes kokeillut?
metalli sykkii...
Niskamies
17.05.2005 06:50:47
Lue talkbassia tai käytä hakua siellä. Siellä v-ampista on keskusteltu lukemattomia kertoja.
Virallisesti semi-pro!
NYdoll
18.05.2005 00:32:53

Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa tuo Behkukin. Täytyis vaan jostain löytää jotai clippejä, missä kuulis vähän tota soundiakin. tuolta talkbassista löyty yks tosi paska klippi ja yks melko laadukas. Pitäs saada vaan jostai enemmän...
metalli sykkii...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)