Niin no meinasin tossa kuvan erilaisuudessa lähinnä sitäkin, että tuossa Peaveyn nettisivuilla tuo Bubinga Top Natural näyttää lakatulta, kun taas Thomannin kuvassa se on paljon tummempi ja käsittelemätön. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Mulla on tommonen 5-kielinen sirius basso ja tänään viimeksi käytin sitä studiossa ja hyvin toimi, tää on oikeestaan ainoa 5-kielinen mitä olen soittanut enempi ja ainoo huono-ominaisuus siinä on ollut että tosiaan se h-kieli soi hieman heikommin kun muut kielet... mutta aika pientä kuitenkin, että ihan riittävän hyvin soi kuitenkin studioonkin. |
Mulla on tommonen 5-kielinen sirius basso ja tänään viimeksi käytin sitä studiossa ja hyvin toimi, tää on oikeestaan ainoa 5-kielinen mitä olen soittanut enempi ja ainoo huono-ominaisuus siinä on ollut että tosiaan se h-kieli soi hieman heikommin kun muut kielet... mutta aika pientä kuitenkin, että ihan riittävän hyvin soi kuitenkin studioonkin. No tilasin sitten Cirrus BXP4:sen Saksasta Oechsnerilta. kaikkialla muuualla toimitusaika venyi 5-6 viikkoon. Sellasen bubingan tilasin. Myyjä sanoi, että postikulut ois ollu Suomeen 10€, mutta ostaessani maksoin kyllä kuluja vaan 6€. En tiedä miten noin halvalla voi edes lähettää. Ja lähetys kestäsi vaan 1-2 päivää. Outoa. No näyttää siltä, että korea Cirrus on kohta mun ja pääsee arvoiselleen paikalle jenkki Carvinin (skitta) viereen:) Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Testasin av-messuilla kolme jenkkicirrusta. Vaikka kielet oli liian matalla (mulle) tehtaan jäljiltä, jäi kyllä hyvä kuva niistä. Hyvänolosia bassoja, syytä ollakin 2000-3000e hintasiksi bassoiksi. Lisäksi oli Peaveyn mallintava nuppi ja 8x10 kaappi. Ei jäänyt kovin hyvä maku suuhun, tosin en kauaa niitä testannut. Vieressä ollut Peaveyn 700w nuppi ja 4x10 tuntui paremmalta mun korvaan. World domination equals world suffocation It's dread out there you know!
|