Aihe: Tunnista kielisetti
1 2
Wil-J
21.04.2005 23:24:19
tarvittaessa. ja jos tiukka paikka tulee niin osaan myös heiluttaa Nuhtelevaa Sormea. siihen vielä löysä virkamiesmäinen kädenpuristus niin vot!

Oho! Hienoa! Nuhteleva sormi on kyllä hieno efekti! Virkamiehen uskottavuudella pääsee pitkälle... kai, tai ei ehkä. Mutta se on kyllä niin paha se kädenpuristus mikä teillä kaikilla on. Olin kesäduunissa opetusministeriössä ja oli aika lupsakka meininki. Eihän siellä mitään tehty.
balzary
21.04.2005 23:26:11

Oho! Hienoa! Nuhteleva sormi on kyllä hieno efekti! Virkamiehen uskottavuudella pääsee pitkälle... kai, tai ei ehkä. Mutta se on kyllä niin paha se kädenpuristus mikä teillä kaikilla on. Olin kesäduunissa opetusministeriössä ja oli aika lupsakka meininki. Eihän siellä mitään tehty.

arvaus; isä tai äiti töissä siellä? ei julkisella puolella yleensä kyllä kesätyöntekijöille paljon mitään töitä keksitä..
Wil-J
21.04.2005 23:29:36
arvaus; isä tai äiti töissä siellä? ei julkisella puolella yleensä kyllä kesätyöntekijöille paljon mitään töitä keksitä..

Jep, isä :) Tietysti. Eihän sinne muuten pääse. Se on oikeasti niillä ihan virallinen sääntö että vaan työntekijöiden penskat pääsee. No ei keksitä, mutta kun töitä ei tehnyt kukaan muukaan :) Kilpaa pelattiin pasianssia ja käytiin päiväkävelyillä ja kahvittelemassa.
Karlsson
21.04.2005 23:37:25
Tuvalaiset bassobalalaikan soittajat suosivat jakin peräsuolta kielimateriaalina.

Eipä vaan, yleensä pianon kieliä käytetään noissa.

*on tosikko*
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003
balzary
22.04.2005 00:02:09

Jep, isä :) Tietysti. Eihän sinne muuten pääse. Se on oikeasti niillä ihan virallinen sääntö että vaan työntekijöiden penskat pääsee. No ei keksitä, mutta kun töitä ei tehnyt kukaan muukaan :) Kilpaa pelattiin pasianssia ja käytiin päiväkävelyillä ja kahvittelemassa.

näinhän se menee. ekan kerran julkisella puolella kun olin kesätöissä oli about 4 tyyppiä 30:stä, joiden nimen kuultuaan esittelytilaisuuden pitäjä ei kysyny ootko sen ja sen poika. lomakausi päällä ja kukaan ei kerkee neuvoa mitään, kyllä siinä työstä käy ittensä aktivoiminen.
Wil-J
22.04.2005 10:31:49
näinhän se menee. ekan kerran julkisella puolella kun olin kesätöissä oli about 4 tyyppiä 30:stä, joiden nimen kuultuaan esittelytilaisuuden pitäjä ei kysyny ootko sen ja sen poika. lomakausi päällä ja kukaan ei kerkee neuvoa mitään, kyllä siinä työstä käy ittensä aktivoiminen.

Joo. Kuukauden kun surffasi netissä ja pelasi pasianssia alkoi kyllä olla aika kypsä siihen hommaan. Siinä jo alkoi tosissaan kaivata jotain hommia.
chief
22.04.2005 13:10:34
Joo. Kuukauden kun surffasi netissä ja pelasi pasianssia alkoi kyllä olla aika kypsä siihen hommaan. Siinä jo alkoi tosissaan kaivata jotain hommia.

Oisit ottanu basson mukaan sinne?
"It's the ear, not the gear. "
balzary
22.04.2005 15:14:56

Oisit ottanu basson mukaan sinne?

jos meinaa nukkua niin ovi lukkoon ja valot pois, varsinkin aamusella kukaan ei osaa kaivata. (huono menettely siinä hypoteettisessa tilanteessa, että siivooja paukahtaa omilla avaimilla huoneeseen kun ite nukut jalat pöydällä) punttisali ja kävelylenkit on kans ihan varteenotettavia vaihtoehtoja.

noi on siis kaverille tapahtuneita, niinku.
Wil-J
22.04.2005 15:17:24
No ei ne ehkä ois kauheestisiitä kuitenkaan tykännyt että sinne omia harrastuksia tuo mukanaan...:) Pitää kuitenkin näyttää siltä että tekisi jotain.
balzary
22.04.2005 15:20:16

No ei ne ehkä ois kauheestisiitä kuitenkaan tykännyt että sinne omia harrastuksia tuo mukanaan...:) Pitää kuitenkin näyttää siltä että tekisi jotain.

mun mielestä turha teeskennellä kiireistä, olettaen että ei siis halua olla tekemättä mitään. pistää pomonkin miettimään eri tavalla hommien delegointia kun mainitsee päivien hitaudesta joka kahvituokiolla ja lukee aku ankkaa jalat pöydällä :)

toki jos ei halua lisää duunia niin alt + tab on hyvä yhdistelmä, exceliin joku hillitön taulukko valmiiksi huoneeseen tunkeutujia varten.
Wil-J
22.04.2005 19:55:10
mun mielestä turha teeskennellä kiireistä, olettaen että ei siis halua olla tekemättä mitään. pistää pomonkin miettimään eri tavalla hommien delegointia kun mainitsee päivien hitaudesta joka kahvituokiolla ja lukee aku ankkaa jalat pöydällä :)

toki jos ei halua lisää duunia niin alt + tab on hyvä yhdistelmä, exceliin joku hillitön taulukko valmiiksi huoneeseen tunkeutujia varten.

No kävin ruinaamassa hommia kyllä ahkerasti, mutta ne vaan vaivaantu siitä eikä keksinyt mitään. Eikä se niitä haitannut jos vaan pelaili. Jotenkin siinä vaan tulee silti huono omatunto.
pardy
22.04.2005 21:53:57

Pakko taas päästä kommenytoimaan vaikkei mitään oikeeta asiaa oikeastaan ookaan.

Noista Yellow labeleistanyt kuitenkin hiukan: ite tykkään mahottomasti just noista kielistä, ei oo todellakaan hinnalla pilattu, mutta soundi on jotain aivan mahtavaa, sellainen semi-kirkas, ei liian kilinähifi, mutta ei myöskään tumppu. Soittotekniikaa muuttelemalla saa sitten kumpaakin soundia. Which is nice. Tai näin siis ainakin mulla, asiaanhan vaikuttaa niin basso, mikit, soittajan mielentila, jaloissa olevat kalsarit kuin tähtien asentokin Jupiteriin nähden. Notta ehkä kannattaa vaan tilata ja testata ite, ei oo iso menetys jos ei satu tykkäämään. Niijuu, ja se semmonen semibright-soundi pysyy mukavan pitkään, nyt kolmatta kuukautta menossa mulla. Ja noissa on siis nikkelipinta - vai lieköhän kokonaan nikkeliä, tiedä häntä - sekä mukavan pehmyt pinta. Ei todellakaan raasta pahasti sormenpäitä nuo kielet, tämäkin on omalta kannaltani aika mainio juttu kun aika voimallisesti tulee usein niitä kieliä temmottua.

Ja en sitä vaan käsitä että miten oot herra Incarnashuun saanu noita W:n kieliä poikki? Varmaan kymmenen Red Label-settiä oon käyttäny, eikä yksissäkään mitää vikaa, ei ollu kuolleita tai mitään. Enkä mäkään kyllä oo teinipnukplektrapaukutus-vuosien jälkeen saanu yhtäkään kieltä poikki vaikka tekniikka on sitä samaa jyystöä kuin silloinkin, nyt vaan sormilla. Ja siis edelleen puhutaan noista kaikista W:n kielistä kuin monista muistakin, notta siltä pohjalta epäilisin että siellä bassossa on jotain kenkkua joka ne kielet katkoo.

Ja vitut, taas rupesin turinoimaan turhia. Paitsi että noh, kyllähän tässä nyt vielä otsikon alla kuitenkin enemmän mennään kuin mitä nuo teidän työpaikka/jakkihäränpersletku-keskustelut on. :)
"...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua
Incarnation
22.04.2005 23:40:20 (muokattu 22.04.2005 23:40:32)
Warresta en ole vielä vajaan vuoden aikana saanut poikki yhtään kieltä, mutta tässä ovatkin kiinni Elixirit. Täytyisi sellaisiin satsata seuraavaksi.

Kai meikäläisellä on ollut vain paljon huonoa tuuria, mutta sen verran täytyy sanoa, että oman soittotekniikkani piikkiin en ainakaan kaikkia kielten katkomisia pistä. Katkeilivat nimittäin niin oudoista paikoista, kuten jo yllä selitin.
Rest in peace Dime
VÄKIPÄÄ
23.04.2005 06:16:51
Warwickeilta näyttääb. Itse olen käyttänyt Warwickeja jo monta vuotta, mutta ainoastaan siitä syystä, että niitä sai lähikaupasta puolet halvemmalla kuin muita kieliä! Kyllä niillä puoli vuotta vetää ennen kuin joku kieli katkeaa. Puoli vuotta alkaa olla meikällä maksimi mitä soundin puolesta jaksaa kieliä kuunnella.
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above Mad at God"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)