balzary 11.05.2005 09:37:11 | |
---|
Näin asiaa tarkemmin tuntematta vaikuttaisi kustannustehokkaalta vahvistimenkorvikkeelta. tuohon tarkotukseen sopii varmasti oivasti. Bob - not war! |
Puavali 11.05.2005 09:56:44 | |
---|
kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Harry Manback 12.05.2005 12:31:25 | |
---|
No, ostin tuommoisen ja ekojen testien perusteella toimii aivan loistavasti noiden (Sonyn) langattomien kuulokkeiden kanssa. Kohinaa on jonkin verran mutta siitäkin iso osa tulee noista kuulokkeista. Ja kyllä, säröäkin lähtee ihan kiitettävästi! Ei mennyt neljäkymppiä hukkaan, ei. |
Zarmo 12.05.2005 12:57:05 | |
---|
No, ostin tuommoisen ja ekojen testien perusteella toimii aivan loistavasti noiden (Sonyn) langattomien kuulokkeiden kanssa. Kohinaa on jonkin verran mutta siitäkin iso osa tulee noista kuulokkeista. Ja kyllä, säröäkin lähtee ihan kiitettävästi! Ei mennyt neljäkymppiä hukkaan, ei. Ihanko jo kaupoissa noita vai maan toomannilla? Lukekaa runoutta
"Mitä isompi kotelo, sitä isompi soitin" |
Harry Manback 12.05.2005 13:05:10 | |
---|
Ihanko jo kaupoissa noita vai maan toomannilla? Omani ostin Tammer-Piano- ja soittimesta, olivat kuulemma justiinsa tulleet. |
Olli.M 12.05.2005 14:54:56 (muokattu 12.05.2005 14:56:08) | |
---|
Omani ostin Tammer-Piano- ja soittimesta, olivat kuulemma justiinsa tulleet. Paljo makso? Edit: oho, olihan se mainittu jo. Sori. Solemmie. |
Harry Manback 12.05.2005 15:20:48 | |
---|
Paljo makso? Edit: oho, olihan se mainittu jo. Sori. No jos ihan tarkkoja ollaan niin sen ohjehinta oli 48e. Lähti muutama euro hinnasta pois kun kylkiäisenä ostin vielä puolen kiloeuron jatsibasson :) |
Johannes_t 12.05.2005 23:40:50 | |
---|
Otan ens viikolla testiin, Marsu + Hartke + Hartke-läjää pitäisi jollain saada elävöitettyä. Katotaan pystyykö toi siihen. |
Olli.M 20.05.2005 19:19:53 | |
---|
Otan ens viikolla testiin, Marsu + Hartke + Hartke-läjää pitäisi jollain saada elävöitettyä. Katotaan pystyykö toi siihen. Nostanpa taas esille. Pystyikö tuo siihen?. Behringer pelastaa. |
Johannes_t 20.05.2005 22:03:35 | |
---|
Nostanpa taas esille. Pystyikö tuo siihen?. No ei sille trankku-Marsulle voi näköjään mitään, se on kuollut jo syntyessään. Muuten Behringer pelaa asiallisesti, ollen helposti hintansa väärti. Käyttöikää en kovin pitkäksi veikkaa, mutta noilla hinnoilla rikki menneen tilalle voi aina ostaa uuden :D Halpaa kuin makkara. |
Olli.M 21.05.2005 00:45:00 | |
---|
No ei sille trankku-Marsulle voi näköjään mitään, se on kuollut jo syntyessään. Muuten Behringer pelaa asiallisesti, ollen helposti hintansa väärti. Käyttöikää en kovin pitkäksi veikkaa, mutta noilla hinnoilla rikki menneen tilalle voi aina ostaa uuden :D Halpaa kuin makkara. Kerro lisää. Miten pelas noin muuten ja minkälaiset soundit. Behringer pelastaa. |
Johannes_t 21.05.2005 08:46:22 | |
---|
Kerro lisää. Miten pelas noin muuten ja minkälaiset soundit. Säädöt ovat mallia perus: särö, basso, treble, blend ja level. Taisi olla presence myös, ei voi muistaa. Särö oli ookoo, pikku rososta aina pörinään asti, melkein fuzzin kaltainen. Tube-simulointi pelasi sen verran hyvin, että studio-etuseksikin voisin purkin ottaa. Soundiltansa hyvin neutraali, eli ei saa Marsua henkiin, mutta ei tapa basson soundia. |
Niskamies 21.05.2005 11:48:02 | |
---|
Säädöt ovat mallia perus: särö, basso, treble, blend ja level. Taisi olla presence myös, ei voi muistaa. Särö oli ookoo, pikku rososta aina pörinään asti, melkein fuzzin kaltainen. Tube-simulointi pelasi sen verran hyvin, että studio-etuseksikin voisin purkin ottaa. Soundiltansa hyvin neutraali, eli ei saa Marsua henkiin, mutta ei tapa basson soundia. Ihan marsun eteenkö laitoit? Onko marsussa efektilooppi? jos on, niin kokeile heittää toi behku jonkun mikkietusen kautta(vaikka minimikserin) efektiloopin returniin. Virallisesti semi-pro! |
chief 21.05.2005 12:18:11 | |
---|
No ei sille trankku-Marsulle voi näköjään mitään, se on kuollut jo syntyessään. Muuten Behringer pelaa asiallisesti, ollen helposti hintansa väärti. Käyttöikää en kovin pitkäksi veikkaa, mutta noilla hinnoilla rikki menneen tilalle voi aina ostaa uuden :D Halpaa kuin makkara. Hyi mitä kerskakulutusta! Kohta täytyy perustaa uusia kaatopaikkoja Behringer-jätevuoria varten... :( "It's the ear, not the gear. " |
1976 21.05.2005 13:06:14 | |
---|
Olen pitänyt tota suoraan vahvistimen edessä. En jostain syystä saannut siitä tarpeeksi isoa signaalia, että olisin voinut ajaa sillä suoraan päätevahvistinta. Hmm, ehkä en vaan osaa. En myöskään pystynyt saamaan siitä mitään ääntä, kun kokeilin suoraan johonkin paskoihin Sonyn halpis-kuulokkeisiin. Mitään isompia säröjä en ole tästä myöskään saanut, mutta mukavaa lämmintä pörinää kylläkin. Tähän vaikuttaa varmaan minkälaisella bassolla sitä kyykyttää. Mun passiivi bassossa ei taida olla tarpeeksi outputtia. Nyt olen käyttänyt BDI21:sta treeneissä pari kertaa ja soundi on jotenkin paljon tukevampi sen kanssa kuin ilman. |
mr.bungle 21.05.2005 16:54:06 | |
---|
Ostin kans. Kiitettävän samanlainen kuin SansAmp, myin oman RBI:n kuukausi sitten, ja palttiarallaa samaa saundia saa Behrusta ja samalla noise floorilla bassolla hanuriin |
Johannes_t 21.05.2005 18:03:53 | |
---|
Ihan marsun eteenkö laitoit? Onko marsussa efektilooppi? jos on, niin kokeile heittää toi behku jonkun mikkietusen kautta(vaikka minimikserin) efektiloopin returniin. Siis, toi Marsu helvetti johtuu siitä, että kyseessä on lainakamat. Mielummin tyydyn soundiin, kuin rupean joka kerta väsäämään virityksiä. Behringer ei myöskään ole minun, otin sen vain testiin. Ja todennäköistä on, että Marsu toimii hienosti monien muiden mielestä. Vika voi olla vain minun korvien välissä. |
mr.bungle 08.06.2005 22:34:44 (muokattu 08.06.2005 22:35:12) | |
---|
Nostettakoon tämä taas esille, koska nyt kun olen omistanut BDI:n apaut 4 viikkoa, voin rehellisesti sanoa että se saundaa paremmalle kuin SansAmpin RBI (joka on siis BassDriverin isoveli). Ei huono saavutus. Säröä saa RBI:tä enemmän, ja eq tuntuu hieman musikaalisemmalta. Varsinkin Jazz Basson kanssa lähtee päheet pöhinät! bassolla hanuriin |
pardy 08.06.2005 22:40:37 | |
---|
Nostettakoon tämä taas esille, koska nyt kun olen omistanut BDI:n apaut 4 viikkoa, voin rehellisesti sanoa että se saundaa paremmalle kuin SansAmpin RBI (joka on siis BassDriverin isoveli). Ei huono saavutus. Säröä saa RBI:tä enemmän, ja eq tuntuu hieman musikaalisemmalta. Varsinkin Jazz Basson kanssa lähtee päheet pöhinät! Kiitti vaan. Pakkohan se on sitten ostaa. |
chief 09.06.2005 02:36:25 | |
---|
Nostettakoon tämä taas esille, koska nyt kun olen omistanut BDI:n apaut 4 viikkoa, voin rehellisesti sanoa että se saundaa paremmalle kuin SansAmpin RBI (joka on siis BassDriverin isoveli). Ei huono saavutus. Säröä saa RBI:tä enemmän, ja eq tuntuu hieman musikaalisemmalta. Varsinkin Jazz Basson kanssa lähtee päheet pöhinät! Onko se muovista tehty? (=hajoaako se nopeasti?) "It's the ear, not the gear. " |