Mikä on ettei vaahtomuoviset pysy päässä? Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa koskaan niiden kanssa (jos ei lasketa sitä että hiki tekee tepposia välillä) enkä ole muidenkaan kuullut valittelevan. Sori jos kysymykset tuntuvat tyhmiltä, mutta kai sä rullaat vaahtomuovin kunnolla kasaan ennen korvaan asettamista ja laitat ne napit tarpeeksi syvälle? (Maailmassa kun on sellaisiakin ihmisiä jotka eivät osaa laittaa Eareita korviin kunnolla.) No pitää niiden kanssa vielä vähän kokeilla. Lisäks noissa oli vähän ärsyttävää se, että langattomana käytettäessä alimmat taajuudet vaimeni ja aina soitettaessa siinä tuli mukana sellainen soitettavan äänen voimakkuudesta riippuva kohina, vähän niinkun radiossa joka kuuluu huonosti. Kokeilin kyllä kaikki eri kanavat ja pyörittelin antenneja eri asentoon ja pistin tuoreen patterin vastaanottimeen, mut se soundi oli jotenkin vaan aika epämääräinen. 150w combolla oli sit loppujen lopuks mukavempi vetää se keikka. Jazz music can't get make of living in Finland as it might can be in America example. -teemujazz |
No pitää niiden kanssa vielä vähän kokeilla. Lisäks noissa oli vähän ärsyttävää se, että langattomana käytettäessä alimmat taajuudet vaimeni ja aina soitettaessa siinä tuli mukana sellainen soitettavan äänen voimakkuudesta riippuva kohina, vähän niinkun radiossa joka kuuluu huonosti. Kokeilin kyllä kaikki eri kanavat ja pyörittelin antenneja eri asentoon ja pistin tuoreen patterin vastaanottimeen, mut se soundi oli jotenkin vaan aika epämääräinen. 150w combolla oli sit loppujen lopuks mukavempi vetää se keikka. Mulla ei ole langattomasta korvanappijärjestelmästöstä mitään kokemusta - aina on ollut piuhallinen versio käytössä. Mutta tosta langattomien alapäähävikistä olen kuullut. Jos toi on uusi vehje niin ei muuta kuin reklamaatiota peliin. Ethän sä paskalla tavaralla mitään tee. PS. Jätkällä on rautainen allekirjoitus! Teemujazz loistaa taazz. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |