rattledad 16.03.2005 23:07:43 | |
---|
Hieno ääni, tosin takaa avoin 4x10" kaappi ei anna paljon äänenpainetta. Nuo 70-luvun 4x10" bassmanit ei olleet kyllä takaa avoimia. Vanhat (ja uudet) tweedit kylläkin. Great guitars, amps, and microphones are a must. Crappy guitars, amps, and microphones are another must. (EQ 2/2005) |
hemmo 17.03.2005 07:12:03 | |
---|
Nuo 70-luvun 4x10" bassmanit ei olleet kyllä takaa avoimia. Vanhat (ja uudet) tweedit kylläkin. Ne mitä olen tavannut, ovat olleet puoliavoimia. Eivät suljettuja eikä varsinkaan millään refla-aukolla. Ampuu taakkepäin lähes yhtä paljon kuin eteen. Ilmankos ennen ei monitooreja tarvinnutkaan. 8-= "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
rattledad 17.03.2005 09:23:04 | |
---|
Ne mitä olen tavannut, ovat olleet puoliavoimia. Eivät suljettuja eikä varsinkaan millään refla-aukolla. Ampuu taakkepäin lähes yhtä paljon kuin eteen. Ilmankos ennen ei monitooreja tarvinnutkaan. 8-= Vähän alkoi arveluttaa muistanko oikein, mutta veikkaan silti että nuo on jälkeenpäin muunnettu puoliavoimiksi kitarakäyttöä varten. Löytyihän se sieltä: "Closed back": http://www.ampwares.com/ffg/bassman_10.html Great guitars, amps, and microphones are a must. Crappy guitars, amps, and microphones are another must. (EQ 2/2005) |
sirdickyj 17.03.2005 12:37:34 | |
---|
Eikös toi Bassman 4x10" kombo ole vielä enemmän blueskitaristien ja -harpistien suosiossa? On. Eikä ihme; siinä on kyllä mainio soundi, mutta ei se oikein bassovahvistimelta kuulosta. Kunneioolöylyy. Mutta äänittäessä tai pikkupikkukeikalla kova peli taatusti. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |