Karlsson 25.02.2005 09:42:42 | |
---|
Laittaa tarpeex säröö ni ei toi hurina haittaa. "Itse panostan laatuun" -Niskamies |
hemmo 25.02.2005 09:51:03 | |
---|
Laittaa tarpeex säröö ni ei toi hurina haittaa. Jep. How pro can you be? "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
Karlsson 25.02.2005 10:05:45 | |
---|
Jep. How pro can you be? Kun tietäs. Luulen olevani vahvasti semi-pro. Tota. "Itse panostan laatuun" -Niskamies |
hemmo 25.02.2005 10:08:03 | |
---|
Kun tietäs. Luulen olevani vahvasti semi-pro. Tota. Mun särösaundit on pro-tasoa, munsta, mut taidot ei ehkä sittenkään. Munsta. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili |
N_Bates 25.02.2005 10:30:33 | |
---|
Ne 123 mikit erottaa muista helposti eli niissä on kuusiokoloruuvit napoina mitkä on säädettävät ja ne vanhemmat tosiaan oli valmiiks sellaset kellertävät.Uudemmat on sitten mustilla kuorilla niinkun ultra jazzitkin. 123 malli murisee keski ääntä paremmin kun ultra jazzit ja onkin aika suositut nauhattomissa ainakin mitä oon lukenu noita ulkomaan keskusteluja. Joo, just tommoset kuusiokoloruuveilla varustetut noi on. Melkein kyllä uskallan väittää että tossa mun mikkien keltaisuudessa on ihan aitoakin vanhuutta mukana. Noi mikit lienee kutakuinkin yhtä vanhat kuin minä. dumdidum dum dum |
Jalmus 25.02.2005 13:17:03 (muokattu 25.02.2005 13:17:58) | |
---|
Käsitääkseni perusjazzbasson ominaisuuksiin (valitettaviin sellaisiin) kuuluu se hurinaherkkyys, etenkin passiiveihin. Niin myös noinhin JAK:ssani oleviin BassLinesiin, mutta olen mielessäni hyväksynyt sen tosiasian, joten en siitä pulttiakaan kisko. Mutta jos ihan soundipolitiikkaa ajattelee, niin en voi muuta kuin suositella lämpimästi noita BassLineseja. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
chief 25.02.2005 20:55:50 | |
---|
Laitetaan nyt tähän ketjuun. Mä oon tässä jo jonkun aikaa jahkaillu et laittaisin tohon mun "presariin" jazz-mikin tallaan. Siinä on nyt Basslines Hot-for-P presarimikki. Haussa olis sellasta kirkkautta ja napsua soundiin. Oisko esim Toi Basslines Hot-for-J mitään? Äh...tää on tällasta. Häh? |
Teme007 25.02.2005 22:27:22 | |
---|
Mä ottaisinkin mielellään bartolinit, mutta ne ei näytä hyviltä IMHO jassossa mustien kuorien takia, joten jätän noi väliin. Näin se homma toimii! Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia. |
Niskamies 25.02.2005 22:40:16 | |
---|
Näin se homma toimii! Saundas ne kuinka hyviltä tahansa, niin mä en halua että mun jasso näyttää rumalta. Ei vaan voi mitn. Meitsi on meshissä. |
Keny 26.02.2005 10:26:21 | |
---|
Laitetaan nyt tähän ketjuun. Mä oon tässä jo jonkun aikaa jahkaillu et laittaisin tohon mun "presariin" jazz-mikin tallaan. Siinä on nyt Basslines Hot-for-P presarimikki. Haussa olis sellasta kirkkautta ja napsua soundiin. Oisko esim Toi Basslines Hot-for-J mitään? Äh...tää on tällasta. Jos on vanhempi ja hieno presari niin elä pilaa sittä laittamalla jazzmikkii taakse....eiii. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Keny 26.02.2005 10:28:15 | |
---|
Saundas ne kuinka hyviltä tahansa, niin mä en halua että mun jasso näyttää rumalta. Ei vaan voi mitn. Osta torilta ne ultrat ja toteet kahen viikon päästä et ei ollukaan paljoo eroo alkuperäsiin ja sitten myyt ne mulle halvalla. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Niskamies 26.02.2005 11:01:14 | |
---|
Osta torilta ne ultrat ja toteet kahen viikon päästä et ei ollukaan paljoo eroo alkuperäsiin ja sitten myyt ne mulle halvalla. Tuskin niissä hirveesti eroa onkaan, muuten kun sen verran että ne eivät hurise. Meitsi on meshissä. |
Keny 26.02.2005 11:16:40 | |
---|
Tuskin niissä hirveesti eroa onkaan, muuten kun sen verran että ne eivät hurise. No niinku sanoin niin pikkasen niissä ylä ja alapään korostusta.Soittelit sillon täällä sillä natural millerillä ja sinä oli ultrat kiinni. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Niskamies 26.02.2005 11:18:49 | |
---|
No niinku sanoin niin pikkasen niissä ylä ja alapään korostusta.Soittelit sillon täällä sillä natural millerillä ja sinä oli ultrat kiinni. Juu, hyvältä kuulosti se sillon. Pistän tässä tänään tilauksen Sadowsylle ja tilaan sieltä mikit jassoon. Periaatteessa noi on Ultra jazzit, mutta eri leimalla. Meitsi on meshissä. |
Keny 26.02.2005 11:20:31 | |
---|
Juu, hyvältä kuulosti se sillon. Pistän tässä tänään tilauksen Sadowsylle ja tilaan sieltä mikit jassoon. Periaatteessa noi on Ultra jazzit, mutta eri leimalla. Ookke.Niissä kai jotenki käämitty vähän lisempää kierroksia.Hyvät varmaan. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
absqua 26.02.2005 12:08:23 | |
---|
Tuskin niissä hirveesti eroa onkaan, muuten kun sen verran että ne eivät hurise. Hurinattomuus on noissa kyllä kiistämätön etu. Soundissa on mielestäni (siis perus F-mikkeihin verrattuna) on aika iso ero just niinkuin Keny totesikin tuossa, eli Ultrajazzeissa on vähän sellainen hymy-EQ jo valmiiksi, ts. middlepuukko ei ole ihan niin terävä kuin perusmikeillä. Sopii joihinkin juttuihin hyvin, mutta itse en laittaisi nauhattomaan ultrajazzeja juurikin tuon ominaissoundin takia. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Niskamies 26.02.2005 12:29:52 | |
---|
Hurinattomuus on noissa kyllä kiistämätön etu. Soundissa on mielestäni (siis perus F-mikkeihin verrattuna) on aika iso ero just niinkuin Keny totesikin tuossa, eli Ultrajazzeissa on vähän sellainen hymy-EQ jo valmiiksi, ts. middlepuukko ei ole ihan niin terävä kuin perusmikeillä. Sopii joihinkin juttuihin hyvin, mutta itse en laittaisi nauhattomaan ultrajazzeja juurikin tuon ominaissoundin takia. Pitää kysellä tosta Sadowskysta ennen tilausta. Kyllä Sadowskyn nauhattomissakin on noi mikit, joten uskoisi että ne sopisi kyllä nauhattomaan. Meitsi on meshissä. |
absqua 26.02.2005 12:36:32 | |
---|
Pitää kysellä tosta Sadowskysta ennen tilausta. Kyllä Sadowskyn nauhattomissakin on noi mikit, joten uskoisi että ne sopisi kyllä nauhattomaan. Niin no en mäkään suoranaisesti sitä tarkoittanut etteivät ne sopisi, makuasioitahan nämäkin ovat. Mutta kuten sanottu, niin omaani en ultrajazzeja vaihtaisi, vaikka nauhallisessa bassossa ovatkin oikein mainiot. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Keny 27.02.2005 09:55:56 | |
---|
Niin no en mäkään suoranaisesti sitä tarkoittanut etteivät ne sopisi, makuasioitahan nämäkin ovat. Mutta kuten sanottu, niin omaani en ultrajazzeja vaihtaisi, vaikka nauhallisessa bassossa ovatkin oikein mainiot. Juu just noin mäkin sen näkisin...eli nauhalliseen hyvät mut ei välttämättä nauhattomaan.Siihen ehkä sittenkin ne dp 123. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
onde 27.02.2005 15:31:25 | |
---|
Kyllä ainakin mun Jatsissa toi DP123 toimii ihan tajuttoman hyvin! Taka mikin "murinaa" tulee sen verran että itteekin välillä hirvittää kun vetää Microbassin B-kanavalla hanat kaakossa drive pienellä! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |