Aihe: behringer
1 2 3
hemmo
24.02.2005 14:57:55

Kaappejahan noi kummatkin ovat. Ajattelin että jos Behringeristä olisi yllättäjäksi, muttei ollut. Itse panostan laatuun, ei tartte sitten viiden vuoden päästä hommata uusia kun vanhat ovat vieläkin kunnossa, mitä epäilen noista Behringereistä.

Ellen ihan väärin muista, niin joku kehui vielä pari (2) vuotta sitten omaan Pehku-comboaan. 8-)
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Johannes_t
24.02.2005 14:58:37

Nih! Oh, we are the knights who...
Novis_3
24.02.2005 15:04:51
Ellen ihan väärin muista, niin joku kehui vielä pari (2) vuotta sitten omaan Pehku-comboaan. 8-)

Se en varmaan minä ollut, mutta kaks vuotta sitten hommasin ton 120 wattisen conbon ja edelleenkin humppaan se kainalossa ja kotona reenailen. Välttää niiihin hommiin, eli voisin sanoa että rahat (ne vähäiset) on tullu jo saatua takaisin..

Rokkivehkeet on erikseen, joten ei ole haukkumista ainakaan tosta conbosta siihen nähden, missä sitä olen käyttänyt.
Teijo K.
24.02.2005 15:10:46 (muokattu 24.02.2005 15:19:38)

Kun Pehku on niin paljon parempi?

Pehku on paree.

Heh, jos Behringerin hinta on pienempi kuin laatumerkkien arvonalennus viidessä vuodessa, niin sepä on ihan sama joutuuko sen sitten vaihtamaan.

Useimmiten kun siinä vaihtamisessa ei ole kyse siitä että laite olisi liian huono siihen käyttöön mihin se on aikoinaan hankittu, vaan puhtaasti kyllästymisestä. Se iskee jos on iskeäkseen oli kamat mitkä tahansa. Sitten tulee GAS kun ei se Ashdown kuitenkaan... Ja vaihtelu sinällään on kivaa.

Vaikka siitä 200e Behkusta ei saisi penniäkään takaisin, niin mitä sitten? Vähemmän siinä kuitenkin menettäisi kuin laatumerkin ostamalla, ja parin vuoden päästä huomaamalla että Saksassa on tätä samaa myynnissä puoleen hintaan. Tonnilla ostettu verme onkin uutena Saksassa viissataa. Ja se tarkoittaa sitä, että se oman vermeen käypä arvo on kolmesataa, max. Jonnekin hävisi yhtäkkiä parisataa.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Karlsson
24.02.2005 15:13:16
Kaappejahan noi kummatkin ovat. Ajattelin että jos Behringeristä olisi yllättäjäksi, muttei ollut. Itse panostan laatuun, ei tartte sitten viiden vuoden päästä hommata uusia kun vanhat ovat vieläkin kunnossa, mitä epäilen noista Behringereistä.

Niin se mieli muuttuu.

Mut kiitti allekirjoituksest!
"Itse panostan laatuun" -Niskamies
hemmo
24.02.2005 15:43:54

Vaikka siitä 200e Behkusta ei saisi penniäkään takaisin, niin mitä sitten? Vähemmän siinä kuitenkin menettäisi kuin laatumerkin ostamalla, ja parin vuoden päästä huomaamalla että Saksassa on tätä samaa myynnissä puoleen hintaan. Tonnilla ostettu verme onkin uutena Saksassa viissataa. Ja se tarkoittaa sitä, että se oman vermeen käypä arvo on kolmesataa, max. Jonnekin hävisi yhtäkkiä parisataa.

Hmmm, onhan tuossa pointtia_jos_se Pehku kestää se saman ajan kuin kalliimpi laite.
Niskamies
24.02.2005 15:59:10

Itseasiassa mä tykkään siitä edelleen. Myin sen bändin rumpalille, ja kyllä mä sillä vieläkin soittelen säännöllisesti. Nytkun olen saanut tatsiakin vähän kehiin niin on saundikin parantunut. Mutta kyllä mä mielummin EBS:llä vetelen, älkää pelkätkö:)
Meitsi on meshissä.
Niskamies
24.02.2005 16:00:32
Mut kiitti allekirjoituksest!

Ole hyvä vaan. Mutta eipä mulla ole missään kohtaa Behringerin tuotetta, joten voin sanoa että nykyään ainakin panostan laatuun.
Meitsi on meshissä.
Karlsson
24.02.2005 16:02:08
Ole hyvä vaan. Mutta eipä mulla ole missään kohtaa Behringerin tuotetta, joten voin sanoa että nykyään ainakin panostan laatuun.

Ottsä ihan varma että kaikki muu on laatua sitte varmasti?
Niskamies
24.02.2005 16:03:32
Ottsä ihan varma että kaikki muu on laatua sitte varmasti?

No kyllä musta tällä hetkellä tuntuu että koko signaaliketju on erittäin laadukas. Soittajaa lukuunottamatta(toistaiseksi).
Meitsi on meshissä.
Karlsson
24.02.2005 16:12:47
No kyllä musta tällä hetkellä tuntuu että koko signaaliketju on erittäin laadukas. Soittajaa lukuunottamatta(toistaiseksi).

Olrait. Mitä sul sit o ku ei tossa kuvauksessa näjy?
Teijo K.
24.02.2005 16:16:28 (muokattu 24.02.2005 16:17:18)

Hmmm, onhan tuossa pointtia_jos_se Pehku kestää se saman ajan kuin kalliimpi laite.

Niin, sen ei tarvitse kestää kuin sen ajan, mitä menee että ehtii kyllästymään siihen. Koska kyllästyminen tapahtuu suurinpiirtein samaa vauhtia oli verme kuin verme. Eli viimeistään viiden vuoden kuluttua on vaihto edessä.

Ps. Ja kun ne laatumerkitkin osaa mennä rikki.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
24.02.2005 16:27:05

Niin, sen ei tarvitse kestää kuin sen ajan, mitä menee että ehtii kyllästymään siihen. Koska kyllästyminen tapahtuu suurinpiirtein samaa vauhtia oli verme kuin verme. Eli viimeistään viiden vuoden kuluttua on vaihto edessä.

Ps. Ja kun ne laatumerkitkin osaa mennä rikki.

Jos toi sun yhtälös, jossa kyllästyminen on vakio, mutta siihen menevä aika varioi, niin miten voisimme minimoida taloudelliset tappiomme?

Entä jos vain päätämme pitää ne Marsut, Fenderit ja Monsterit lopunikää?
Teijo K.
24.02.2005 16:35:03

Jos toi sun yhtälös, jossa kyllästyminen on vakio, mutta siihen menevä aika varioi, niin miten voisimme minimoida taloudelliset tappiomme?

Entä jos vain päätämme pitää ne Marsut, Fenderit ja Monsterit lopunikää?

Niin, se vaatisi ajattelun muutosta. En tiedä, mie soitin sillä SWR combolla ihan tyytyväisenä ensin reilusti yli sen 5 vuotta. Sitten vain napsahti päässä.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
hemmo
24.02.2005 16:37:41

Niin, se vaatisi ajattelun muutosta. En tiedä, mie soitin sillä SWR combolla ihan tyytyväisenä ensin reilusti yli sen 5 vuotta. Sitten vain napsahti päässä.

Ei, vaan löysit tänne ja tartutimme taudin. Jos et olisi täällä, soittasit vieläkin sillä hihi-combolla.
Teijo K.
24.02.2005 16:39:57

Ei, vaan löysit tänne ja tartutimme taudin. Jos et olisi täällä, soittasit vieläkin sillä hihi-combolla.

Todennäköisesti juu ja hihi sbassolla. Ja hymyilisin päälle.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
balzary
24.02.2005 16:40:39

ai stn, tää se o.
aktiivi-mnetin käyttö alkoi samaan aikaan kun kamat alkoi vaihtua. siihen asti soitin samoilla kamoilla about 6-7 vuotta eikä tehny mieli muuta.
Why be in when you can be out?
hemmo
24.02.2005 16:42:57

ai stn, tää se o.
aktiivi-mnetin käyttö alkoi samaan aikaan kun kamat alkoi vaihtua. siihen asti soitin samoilla kamoilla about 6-7 vuotta eikä tehny mieli muuta.

Jep. Määkin vaan ennen ostin pikkuhiljaa aina lisää vähän kerrallaan rahojen niin salliessa. Mutta nyt ei taida olla yhtään yli 3 v. vanhaa mitään soitinta tai laitetta. Täällä on ollu, varsinkin dadassa, niin hyviä diilejä tarjolla, ja edullisin maksusopimuksin, etten ole voinut vastustaa kiusausta.
Teijo K.
24.02.2005 16:49:24

Jep. Määkin vaan ennen ostin pikkuhiljaa aina lisää vähän kerrallaan rahojen niin salliessa. Mutta nyt ei taida olla yhtään yli 3 v. vanhaa mitään soitinta tai laitetta. Täällä on ollu, varsinkin dadassa, niin hyviä diilejä tarjolla, ja edullisin maksusopimuksin, etten ole voinut vastustaa kiusausta.

Meillä on ostomania ihan selvästi. Pitänee perustaa anonymous shopaholics sivujärjestö kohta.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Niskamies
24.02.2005 17:34:01
Olrait. Mitä sul sit o ku ei tossa kuvauksessa näjy?
http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=403
Meitsi on meshissä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)