Charger 15.12.2004 11:58:10 | |
---|
Kuulun näihin jotka eivät juurikaan välitä minkä merkkisiä kieliä bassoonsa lyövät kiinni, mutta nyt on pari viimeistä kertaa tullut ostettua noita EBS -settejä. Eivät ole minulla menneet tukkoon, vaikka paljon on tullut soitettua. Ja soundikin on hyvä. Rotosoundeista sen verran, että hyvän oloisia kieliä, mutta tukkeutuvat aivan hävyttömän nopiasti. Studiossa piti vaihtaa yhden päivän nauhoitusten jälkeen upouusien Rotosoundien tilalle uusi setti. |
basistinen 17.12.2004 22:30:11 | |
---|
Rotosoundin setit ovat erinomaisia. Kokeilin kesällä Warwickin halpoja ja ei niistä ollut kuin vaivaa. Räminää ja pauketta ja saundit kateissa. |
Pallisti 18.12.2004 10:33:56 | |
---|
Ainoat kielet, jotka eivät räpsähtele poikki minulla ovat DR:n kielet. Kokeiltu on vaikka mitä erilaisia... |
Satis 20.12.2004 15:40:00 | |
---|
En suosittele Warwickin kieliä. Minä olen kyllä tykännyt ainakin noista Warwickin Black Labeleista, jotka on tällä hetkellä käytössä. Aikasemmin käytin melkeinpä pelkästään erilaisia D'Addarion kieliä ja Warwickit on mielestäni olleet paremmat. Kielten vaihto alkaa taas pian olla ajankohtasta, joten katsotaan nyt pysyttelenkö tässä merkissä vai vaihdanko johonkin muuhun. Elixirit kiinnostais kovasti, mutta se hinta vähän kauhistuttaa. "Omenan kohtalo on kara" |
Yövieras 20.12.2004 22:00:06 (muokattu 20.12.2004 22:02:29) | |
---|
Onko kenellään kokemuksia GHS:n fläteistä? Juuri tuommoset miltei 50 €urolla hommasin ja nyt toivon että vuodenpäivät niillä nypyttelisin. Tai edes puolivuotisen.. Editoidaan: Aiemmin oli punaiset warwit kiinni ja niitä inhosin, vaikka mitään erityistä vikaa ollu. Kuulosti vaan.. Metsään on tullut jo dzääz. |
poppamies 20.12.2004 23:19:22 (muokattu 20.12.2004 23:20:21) | |
---|
... nyt toivon että vuodenpäivät niillä nypyttelisin. Tai edes puolivuotisen... Flateillä soittaa "ikuisesti". Mulla on nauhattomassa ollut koko ajan samat flätit. Tosin minulla on akustisessakin bassokitarassa samat pronssikielet mitä laitoin vuosia sitten. Mitä niitä vaihtamaan. Eihän pianossakaan vaihdet kieliä kuin joka viideskymmenes vuosi... "G-strings are for strippers" |
Teijo K. 20.12.2004 23:24:50 | |
---|
Flateillä soittaa "ikuisesti". Mulla on nauhattomassa ollut koko ajan samat flätit. Tosin minulla on akustisessakin bassokitarassa samat pronssikielet mitä laitoin vuosia sitten. Mitä niitä vaihtamaan. Eihän pianossakaan vaihdet kieliä kuin joka viideskymmenes vuosi... Toisaalta pianonkieliä ei hiplata hikisillä käsillä. Mie olen vuoden tai parin välein sähköbassoon vaihtanut nuo roundit. |