Aihe: Warwick ProFet II + Hartke 115 TP
1 2
Niskamies
07.12.2004 17:54:26
Kun en viitsi näin turhasta asiasta tehdä uutta topiccia niin pistän tähän. Mikäs se ruotsalainen nettipulju mikä myy niitä käytettyjä soittimia ym kamaa olikaan? Kiitän.

www.tiptop.se
www.vendolin.se
Meitsi on meshissä.
Wil-J
07.12.2004 18:47:49
Kiitän uudelleen! Vendolinista puhuin :)
Wil-J
12.12.2004 19:45:00
Eilen kävin nämä Warwickin ja Hartken ostamassa ja hyviä tuntuvat olevan. Tosin en enempää sano, eihän ole 3kk vielä mennyt :P
pardy
12.12.2004 22:05:03

Eilen kävin nämä Warwickin ja Hartken ostamassa ja hyviä tuntuvat olevan. Tosin en enempää sano, eihän ole 3kk vielä mennyt :P

No heitä nyt jotain pientä alkumaistiaista ees...:) Mites, saatko hyvät soundit irti näin niiku perstuntumalta?
Tätä kuunneltakoon.
onde
12.12.2004 23:08:29
Joo, kato kun niitä hyviä soundeja on yhtä paljon kuin soittajiakin. Mielimusiikkiani 70- progea soittaessa, haluan sellaisen keskiäänisen pierun. Sitten minulla on siihen tarkoituksee putkivahvistin ja itsetekemäni 15" kaappi johon metsästin Iesuksen vanhan JBL elementin. Se on mun hyvä soundi. En kiellä ketään tyrmäämästä niitä laitteita, kun minähän niillä soitan kuitenkin. Vahvistin saisi olla tosin pienempitehoinen, 120w pitää luukuttaa niin älyttömän lujalla ennenkuin se herää.

Harkessa on edelleen se oma soundinsa. Siinä ihan mittausten mukaan korostuu pahvikartioon verrattuna ylä-äänet. Siitä joko pitää tai ei. Eihän se ole sen kummempaa. Saathan sinä tykätä Hartkesta, mutta minä haluan tykätä Röytö I:sestä. Älä ota itseesi jos mie en tykkää Hartkesta jooko? :)

Noista DVD äänityksistä senverran, että oletko varma että ei kuulu DI-boksi kuitenkin?

No en mie ota itteeni!
Ja kyllähän se on totta, että Shannonin soundi ei varmaan oo otettu suoraan mikillä kaapin edestä, mutta joka tapauksessa sillä lavalla on Hartket ;)
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Wil-J
13.12.2004 12:06:05
No heitä nyt jotain pientä alkumaistiaista ees...:) Mites, saatko hyvät soundit irti näin niiku perstuntumalta?

Kyllä saundit on juuri mun makuun näin perstuntumalta. Tykkään enemmän juuri tuollaisesta tiukemmasta tuntumasta noilla matalilla taajuuksilla kuin sellaisesta pehmeästä pöhinästä.

Mutta kyllä monipuoliset saundit saa tuosta Warwickista irti! Kaikki mitä tarvitsen ma!

Olen innoissanI!
balzary
13.12.2004 13:14:02

Mutta kyllä monipuoliset saundit saa tuosta Warwickista irti! Kaikki mitä tällä viikolla tarvitsen ma!

Olen innoissanI!
Wil-J
13.12.2004 15:53:44
tällä viikolla

Niin no näin. Olikin äkillinen perstuntuma kommentti :) Voihan olla että ens viikola on pakko olla Ampegin putkipeli :S
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)