Aihe: Extreme Makeover Yllärin tyyliin
1 2
reijoteppo
26.10.2004 22:56:34
Mahtava Tset tset Top passo.
fox
26.10.2004 23:05:00

Toden totta! Oi miten Lehmoisa on tuon miehen sbasso!! Soittimia runsaasti ihailleena tuota lähelle pääsnee ainoastaan Jaristoteleen Guirahvi-kiraffikitara kangaksisine jalkoineen!
Olen ihastunut tuosta kyllä,oikeesti!
Kaappasinpa kuvan-pari jotka ehkä päätyvät Lehmolle...
Hieno on!!
Ylläri
26.10.2004 23:26:49
Kiitokset vaan kaikille kehuista! ZZ Top on tosiaan ollut yksi idean innoittajista, olen aina arvostanut heidän huumoriaan. Loppupeleissä koko proggis oli yllättävän vaivaton, pari tuntia siihen vierähti ja siihenkin sisältyi uusintastartti. Tuuttasin nimittäin ensiksi turhan paljon liimaa, jolloin se punki kankaan läpi pintaan. Mutta olin onneksi ostanut kangasta reilusti, joten revin liiman kyllästämän rievun pois ja leikkasin uuden palan. Kangasta on muuten vieläkin vaikka kuinka paljon, olenpa harkinnut räkinkin päällystämistä sillä...

Totuuden nimessä on myönnettävä että meikäläisen verhoilutyö on kaukana ammattimaisesta; ei ole sattumaa, ettei Muun selkäpuolesta ole kuvia... Mutta etupuolihan se ratkaisee ja normaalilta katseluetäisyydeltä se näyttää vallan pätevältä.
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
chief
27.10.2004 14:29:40 (muokattu 27.10.2004 14:29:47)
Totuuden nimessä on myönnettävä että meikäläisen verhoilutyö on kaukana ammattimaisesta; ei ole sattumaa, ettei Muun selkäpuolesta ole kuvia... Mutta etupuolihan se ratkaisee ja normaalilta katseluetäisyydeltä se näyttää vallan pätevältä.

Ei ole Muun taakse katsominen!

Aiwan loistavaa!
Häh?
mr.bungle
27.10.2004 16:04:53

Kansa vaatii että teet potikoista utareet!
ja tämä on siis totuus
möhköfanttimies
27.10.2004 21:19:36
Loistavaa! Meidän bändilläkin on teemana lehmäkuvioisuus. Päällystettiin rummut lehmäkankaalla ja kitaristien ja basistin hihnat. Tuo on melkein yhtä hieno ku meiän rumpalin rummut.
For those about to rock, We salute you!
mtt76
27.10.2004 21:28:37
Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että tässä on ensimmäinen näkemäni todellinen hihi-basso! Ja minä kun luulin jo kaiken nähneeni... Plussan arvoinen!
juici
27.10.2004 21:30:36

Tosi hiano, pitäskö sitä omallekin bassolle tehdä jotain...
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Cornflake
27.10.2004 22:32:08
Jos tuolla ei saa torvea niin ei sitten millään. Mainiota.
Lick my lovepump! Redbound
onde
27.10.2004 23:35:17
Jees!
Räkki vielä samaan kuosiin niin alkaa ZZ-Topit ihmetteleen mitä Pohjolassa duunataan!
Tosi magee!!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
nikolai
29.10.2004 19:28:02
Tulihan sekin päivä, että täällä hehkutetaan HB:n puolesta. Mut hieno kokonaisuus. Äijä ja basso, real leather.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)