Aihe: Onko jonkun muunkin vaikea päättää?
1 2
NYdoll
04.10.2004 22:52:59

Tässä on nyt taidettu ymmärtää mun tunteiden purkamiseni hieman väärin. Harvemmin minä tosissani mietin moisia seikkoja. Yleensä vaan soitan miettimättä mitään. Toisinaan sitä vaan turhautuminen ottaa vallan...
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
jkinnun2
05.10.2004 15:32:22
Jukopliut! Mulla on juuri tuo 7 säröpedaalia laudassa. Hmmm.....

Viduu!! mahtavaa! Kyllä vielä jonain päivänä mullakin tana.
hemmo
05.10.2004 15:40:07

Viduu!! mahtavaa! Kyllä vielä jonain päivänä mullakin tana.

Ehei, et sä niitä tartte. Sää osaat soittaa. Mie en. Vissi ero, kato.
"Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva
jkinnun2
06.10.2004 00:03:48
Ehei, et sä niitä tartte. Sää osaat soittaa. Mie en. Vissi ero, kato.
Tänks : )

kävin katsomassa sun oman sivun ja kyllä sulla on paljon mielenkiintoista tavarata.erityisesti arian jazzin kopio 70 luvulta! Mulla oli myös joskus semmonen ja rahapulassa jouduin sen jättämään välirahaksi johonkin toiseen bassoon, ja jälkeenpäin on V:tanut roimasti oli muuten helvetin hyvä basso!!
hemmo
06.10.2004 08:11:21

erityisesti arian jazzin kopio 70 luvulta! Mulla oli myös joskus semmonen ja rahapulassa jouduin sen jättämään välirahaksi johonkin toiseen bassoon, ja jälkeenpäin on V:tanut roimasti oli muuten helvetin hyvä basso!!

On muuten hyvä peli. Mikit ei kovin stydit, mutta se sopii mun säröpirtaan. Ja mahtava pesisstaga-kaula. Ja hinta Fazerilla muutama vuosi sitten peräti 500 mk. 8-=
"Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)