Keny 29.09.2004 09:51:02 | |
---|
Joo ei eli mulla on kaks millerii missä bäädass ja sopii niihin hyvin niinku säm tossa jo sano ja taas passossa on peltiläpykkä ja en näe mitään järkee sitä vaihtaa.Molemmat kivoja.:-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
VÄKIPÄÄ 29.09.2004 19:56:16 | |
---|
Nyt ei lätinät enää turhemmaksi voi mennä. Esitän seuraavassa muutamia mielipiteitäni ja näkemyksiäni: -Ei kannata vaihtaa peltitallaa muuksi jos ei halua. -Kannattaa ottaa huomioon muidenkin tallojen hyvät ominaisuudet. -Tässä on paljon mielipideasioita, mutta teknisesti mitattaviakin on. -"Suurin osa porukasta on mieltä että:" ei tarkoita samaa kuin absoluuttinen totuus. Ei edes internetissä. -Fenderin vanhanmallinen peltitalla on teknisesti vanhentunut, tosin toimiva. Toisaalta toimiihan venäläiset ydinvoimalatkin? BadAssII:sessa yritettiin ratkaista peltitallan ongelmia, osassa onnistuttiin, soundi tosin ei ole sama. Harmittaako jotain vintagepelleä vielä se että kutsuin vintagepelleksi? Hitto, vintagepellet on pellejä! Imelä ski munk, ass:eja!!! Pistä pastillis pyllyyn. |
hemmo 29.09.2004 20:00:06 | |
---|
Harmittaako jotain vintagepelleä vielä se että kutsuin vintagepelleksi? Hitto, vintagepellet on pellejä! Munsta tääl lä ei ees ole sellaisia, jos Habaa ei lasketa. 8-= Mä oon ritsa-pelle. "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
absqua 29.09.2004 20:32:03 (muokattu 29.09.2004 20:37:59) | |
---|
-Ei kannata vaihtaa peltitallaa muuksi jos ei halua. Ei kannata niin, eikä kannata BadAssiakaan vaihtaa, jos siitä pitää. Yksi tykkää äidistä, toinen isästä. -Kannattaa ottaa huomioon muidenkin tallojen hyvät ominaisuudet. Totta. Ja huonot myös. -Tässä on paljon mielipideasioita, mutta teknisesti mitattaviakin on. Kuten? -"Suurin osa porukasta on mieltä että:" ei tarkoita samaa kuin absoluuttinen totuus. Ei edes internetissä. Ei kai kukaan noin ole väittänytkään? Ei vähemmistössä oleminen tarkoita väärässä olemista. -Fenderin vanhanmallinen peltitalla on teknisesti vanhentunut, tosin toimiva. Toisaalta toimiihan venäläiset ydinvoimalatkin? BadAssII:sessa yritettiin ratkaista peltitallan ongelmia, osassa onnistuttiin, soundi tosin ei ole sama. Niin, soundi ei ole sama, mutta eihän sen pidäkään olla. Mites sitten nuo jousisoittimet? Nehän ovat vieläkin ihan 100% samanlaisia kuin barokin ajalla. Pitäisiköhän viuluihin vaihtaa hiilikuitukomposiittitallat? Harmittaako jotain vintagepelleä vielä se että kutsuin vintagepelleksi? Hitto, vintagepellet on pellejä! Minua ei ainakaan harmita vaikka kuinka kutsuisit vintagepelleksi. Anna tulla vaan. Samalla voit miettiä mitä sillä saavutat. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Johannes_t 29.09.2004 20:49:59 | |
---|
Mites sitten nuo jousisoittimet? Nehän ovat vieläkin ihan 100% samanlaisia kuin barokin ajalla. Pitäisiköhän viuluihin vaihtaa hiilikuitukomposiittitallat? Jossain toisessakin topicissa yritin muistuttaa sähköbasson iästä, se kun on yleisessä käytössä olevista soittimista nuorin. Viulua yms. on aikanaan keretty kehittämään muutama vuosisata ennenkuin soittimista nykyisen näköisiä ja oloisia kehkeytyi. Jotenkin tuntuu älyttömältä rajata puolenvuosisadan historian omaavaa soitinta fysiikan tahi tarkoituksenkaan puolesta. |
Teijo K. 29.09.2004 21:04:07 (muokattu 29.09.2004 21:05:43) | |
---|
Nyt ei lätinät enää turhemmaksi voi mennä. Harmittaako jotain vintagepelleä vielä se että kutsuin vintagepelleksi? Hitto, vintagepellet on pellejä! Toiset ei vain osaa, säälin sua vilpittömästi. Minä varmaan olen vintagepelle. sillä tosiasialla ei varmaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, että käyttöbassot mulla on käsintehtyjä 6-kielisiä. Niissä ei myöskään ole peltitallaa. |
Wil-J 29.09.2004 21:04:52 | |
---|
Toisaalta toimiihan venäläiset ydinvoimalatkin? En luottaisi tohon kyllä hetkeäkään! Esim. tossa Suomenlahden eteläpuolella on yks ihan räjähdyspisteessä ja kohta kuollaan kaikki ku se tuhoutuu! :P |
absqua 29.09.2004 21:11:40 | |
---|
Jossain toisessakin topicissa yritin muistuttaa sähköbasson iästä, se kun on yleisessä käytössä olevista soittimista nuorin. Viulua yms. on aikanaan keretty kehittämään muutama vuosisata ennenkuin soittimista nykyisen näköisiä ja oloisia kehkeytyi. Niinpä. Sähköbassolla saattaa olla vielä evoluutiota edessään. Mutta tuskin ihan parin sadan vuoden mittaista, sen verran on muotien ja makujen kiertokulku nopeutunut sitten barokin aikakauden. Jotenkin tuntuu älyttömältä rajata puolenvuosisadan historian omaavaa soitinta fysiikan tahi tarkoituksenkaan puolesta. Hmm. Onko sinusta tässä keskustelussa tehty niin? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Johannes_t 29.09.2004 22:02:51 | |
---|
Hmm. Onko sinusta tässä keskustelussa tehty niin? Ei, kunhan pohdiskelen. |
VÄKIPÄÄ 29.09.2004 22:29:36 | |
---|
Kuten? Kielen sointiaika, kielipalojen/kielien sivuttaisliike, räminä.... Niin, soundi ei ole sama, mutta eihän sen pidäkään olla. Näi O. Mites sitten nuo jousisoittimet? Nehän ovat vieläkin ihan 100% samanlaisia kuin barokin ajalla. Pitäisiköhän viuluihin vaihtaa hiilikuitukomposiittitallat? Kuten jo joku totesi, ei voi verrata. Minua ei ainakaan harmita vaikka kuinka kutsuisit vintagepelleksi. Anna tulla vaan. Samalla voit miettiä mitä sillä saavutat. Itsensäilmaisemisen riemua? Imelä ski munk, ass:eja!!! Pistä pastillis pyllyyn. |
VÄKIPÄÄ 29.09.2004 22:34:16 (muokattu 29.09.2004 22:41:48) | |
---|
Toiset ei vain osaa, säälin sua vilpittömästi. Minä varmaan olen vintagepelle. sillä tosiasialla ei varmaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, että käyttöbassot mulla on käsintehtyjä 6-kielisiä. Niissä ei myöskään ole peltitallaa. Kävikös tässä niin että se koira älähti johon kalikka kalahti? "Sääliänne en kaipaa". Jospa hommaisin pari 7 kielistä bassoa niin päästäisiinkö me sitten juttuun? Imelä ski munk, ass:eja!!! Pistä pastillis pyllyyn. |
hemmo 29.09.2004 22:38:18 | |
---|
Kävikös tässä niin että se koira älähti johon kalikka kalahti? Ei, en usko. Munsta arva on ns. peli-manne, joka vetää lähes millä vaan. "Sääliänne en kaipaa". Jospa hommaisin pari 7 kielistä bassoa niin päästäisiinkö me sitten juttuun? Joo, muista vibratalla sekä -kampi. Ja soita sitten KMT:lle. "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
VÄKIPÄÄ 29.09.2004 22:41:02 (muokattu 29.09.2004 22:43:16) | |
---|
Ei, en usko. Munsta arva on ns. peli-manne, joka vetää lähes millä vaan. Arva: Minä varmaan olen vintagepelle. Joo, muista vibratalla sekä -kampi. Ja soita sitten KMT:lle. Hyvä kun sanoit, Peltivibra... E: Ja taas lempivempele, kerro-lisaa: http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/arguing.jpg Imelä ski munk, ass:eja!!! Pistä pastillis pyllyyn. |
rattledad 29.09.2004 22:48:51 | |
---|
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
VÄKIPÄÄ 29.09.2004 23:07:35 | |
---|
Me on jo hävitty tää peli. Lukkoa? Mielellään, kiitos. Ja saisinko vielä palan sitä herkullista bannia? Imelä ski munk, ass:eja!!! Pistä pastillis pyllyyn. |
Karlsson 30.09.2004 08:00:59 | |
---|
Mites sitten nuo jousisoittimet? Nehän ovat vieläkin ihan 100% samanlaisia kuin barokin ajalla. Pitäisiköhän viuluihin vaihtaa hiilikuitukomposiittitallat? Ei oo samanlaisii ku barokinajalla! Ainakaan jos kontra otetaan tarkasteluun. Tuolloin taisi esmes yleisin kielimäärä olla 3 ja kielten matskun ns. lampaan perseestä repästyä. Sori, oli pakko nussia pilkkua. Talla tosin on tainut säilyä lähes samanlaisena jo pitkään. Mitä nyt tällä vuosisadalla on tuo säädettävä talla kehitetty näihin... Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
Karlsson 30.09.2004 08:04:42 | |
---|
Rasittaako ketään muuta nuo "kerro lisää" -linkit? Mun puolesta ne ja niiden linkittäjät vois ampua kiertoradalle nysväämään. Kun ei enää osaa perustella väittelyssä kantaansa niin yritetään pitää olemattoman itsetunnon rippeet sitten tunkemalla tuollaista hahahauskaa paskaa tänne. Joo, tosi kova veto. Ja en tarkoita vain tätä topikkia sitten eli hernepussi pysyy pöydällä, dänx. Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
Johannes_t 30.09.2004 08:19:16 | |
---|
Rasittaako ketään muuta nuo "kerro lisää" -linkit? Mun puolesta ne ja niiden linkittäjät vois ampua kiertoradalle nysväämään. Ei rasita. Suhtaudun asiaan siten, että minulle ko. linkkejä lätkivät hahmot ovat jo siellä kiertoradalla tai jossain muualla _nysväämässä_. Ollapa 16-vuotias uudelleen. Se on vaan jännä juttu, että porukka ei ymmärrä sellaista käsitettä kuin maine. Sellaisen kun kerran hankkii, niin siitä ei ihan helpolla eroon pääse. Paitsi hyvästä maineestaan :D |
Teijo K. 30.09.2004 09:25:26 (muokattu 30.09.2004 09:30:16) | |
---|
Kävikös tässä niin että se koira älähti johon kalikka kalahti? "Sääliänne en kaipaa". Jospa hommaisin pari 7 kielistä bassoa niin päästäisiinkö me sitten juttuun? Hihi, kaipaat tai et. Ihan suvaitsevaisempi ja vähemmän arvottava asenne riittäisivät. Kaikelle kun nyt ei vain arvojärjestystä saa aikaan. Ei ole siis tarpeen pohtia onko jokin bassontalla parempi kuin jokin toinen. Kunhan omistajat ovat omiinsa tyytyväisiä. Ps. Teknisten yksityiskohtien eroja voi pohtia myös laittamatta niitä paremmuusjärjestykseen. Arvottava keskustelumuoto ei ole ainoa vaihtoehto. |
absqua 30.09.2004 10:04:06 (muokattu 30.09.2004 10:06:34) | |
---|
Saitpa Arva plussan. Juurikin olin itse muotoilemassa samanakaltaista julkilausumaa. Yleistä kommentointia tästä aihepiiristä: Toistaiseksi täällä bassopalstalla on ollut minusta tasoltaan hämmästyttävän asiallista keskustelua verrattuna moniin muihin m.netin alueisiin ja varsinkin verrattuna muihin netin keskustelufoorumeihin, joissa tilanne on jo täysin pois käsistä. Mnetin ylläpito valvoo ja käyttää kiitettävästi valtaansa, mistä suuri kiitos heille. Bassopalstalla pahimmat teiniuhoajat, provopellet ja trollaajat ovat joko pysyneet poissa tai malttaneet mielensä ja kirjoitelleet ainakin suht asiallisesti, ja hyvä niin. Toivottavasti tilanne säilyy yhtä hyvänä tulevaisuudessakin, internetissä on muutenkin jo ihan tarpeeksi paskaa. Ja em. ryhmien edustajille tiedoksi: ei tarvitse olla samaa mieltä tai eri mieltä tai mitään mieltä mistään, vaan kyse on siitä MITEN asiansa esittää. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |