Aihe: Warwickeista?
1 2
pardy
25.09.2004 13:47:44

Monet ovat tykänneet että RockBassit ovat ihan laadukkaita edullisia instrumentteja, ja onhan niissä MECin sähköpuoli.

Varsin kelpo pelejä ovat. Eivät toki paini samassa sarjassa isoveljiensä kanssa, mutta laatu on silti hyvää. Kaikki mitä itse olen testaillut, ovat olleet mielestäni laadultaan aika lailla yhtä hyviä kuin nuo "oikeatkin" Warwickit. Esim. puulajeissa onkin sitten säästetty, ja käytetty niitä peruspuita: leppää, vaahteraa ja ruusupuuta.
"Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni
willie
25.09.2004 14:33:51
Onko niissä RockBassoissa kumminkin se Warwick -soundi? Kun tekis vähän mieli kokoelmaan sellanen hankkia, ihan sen soundin vuoksi.
Basisti, melkein 50v.
mr.bungle
25.09.2004 14:43:02

Onko niissä RockBassoissa kumminkin se Warwick -soundi? Kun tekis vähän mieli kokoelmaan sellanen hankkia, ihan sen soundin vuoksi.

Ei.
ja tämä on siis totuus
kuhta52
27.09.2004 07:33:32

Itselläni on RockBass ja tyytyväinen olen ollut. Itse kyllä soitan juurikin sitä itseään, eli rokkia, joten palvelee mielestäni soundillisesti tarkoitustaan riittävän hyvin. Hyvä vaihtoehto saman hintaluokan muille vehkeille.
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
Robert Trujillo
28.09.2004 09:36:21
Itselläni on RockBass ja tyytyväinen olen ollut.

kuin myös...
ohut kaula sopii käteen kuin nyrkki silmään, mutta tämä "ohuus" ei toki mene niin pitkälle kuin Ibanezin bassoissa ja kitaroissa, joissa on mielestäni jo liian ohut kaula...
...may the force be with you...
Basismi
28.09.2004 10:27:03
Monet ovat tykänneet että RockBassit ovat ihan laadukkaita edullisia instrumentteja, ja onhan niissä MECin sähköpuoli.

Tuo taitaakin olla niissä se heikko kohta.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
kuhta52
29.09.2004 06:50:20

Tuo taitaakin olla niissä se heikko kohta.

Miksi?
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
mr.bungle
29.09.2004 10:22:28

Miksi?

Passiivi-MEC -mikit on aika ponnettomia Aktiivimikit on kuitenkin ok, mä vaihdoin just MEC-gold setin tilalle EMG -setin, eikä se saundi mitenkään hirmuisesti parantunut. Mun tietääkseni noissa Rockbasseissa on Stremer std:tä lukuunottamatta juuri MEC goldit kiinni.

Etunen on ihan ok, mutta ei mikään ylivoimainen. Oon vaan kuullut monista tapauksista (ihan täällä suomessakin), että MEC -etunen olis kärähtänyt.
ja tämä on siis totuus
pardy
01.10.2004 16:40:37

Oon vaan kuullut monista tapauksista (ihan täällä suomessakin), että MEC -etunen olis kärähtänyt.

Oho. Kärähtäny? Jeekuli. Aika hassua, sanon minä.
Vox citharae non altarum vocum pulchra est.
Artu Pupunuss
01.10.2004 19:44:37 (muokattu 01.10.2004 19:45:07)
olisiko jollain laittaa soundisampleja noista Warwickin bassoista, kun niitä näyttäisi monet tätä nykyä suosivan.

Kun kerran ääninäytteitä kyseltiin, niin tässä yksi: http://edu.kauhajoki.fi/~tuomovir/piisit/. Tuollaista itseni kanssa jammailua tulin joskus vuosia sitten äänitelleeksi neliraiturilla. Basso on Warwick Fortress MasterMan (custom, bassossa on 2Tek-talla).
What doesn't kill you, makes you wanna die!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)