Aihe: Jussi Kinnusen kamat hassisen koneen aikoihin.
1 2
Le Haba
13.09.2004 14:20:46
Eikös Masa ole ainakin (jälleen) Hectorin tämän syksyn rundilla soittamassa.

Jep,siellähän se. Masa on soitellut myös Juttutuvan Hoedown-klubilla ja on edelleen Ile Kallion ja Kaija Kärkisen basisti. Masan voi bongata myös laittamassa sapuskaa Eatsin sushi-baarissa.

Mitä tulee muihin hommiin, olen tehnyt vaikka mitä: lääketehtaan työntekijä, yöhoitaja sairaalassa, baarimikko kepu-kuppilassa (pukki kaalimaan vartijana siis), urheiluvälinemyyjä tavaratalossa. Olen edelleen kirjoilla yliopistossa (vuodesta -81 ollut), jossa minulta puuttuu 2 opintoviikkoa hum.kand arvosta. Minusta piti tulla puheterapeutti, mutta taitaa jäädä tekemättä, kun keikkoja pitäis tehdä kuitenkin.
My name is Baron, Le Baron
jkinnun2
13.09.2004 23:38:51
Jep,siellähän se. Masa on soitellut myös Juttutuvan Hoedown-klubilla ja on edelleen Ile Kallion ja Kaija Kärkisen basisti. Masan voi bongata myös laittamassa sapuskaa Eatsin sushi-baarissa.

Mitä tulee muihin hommiin, olen tehnyt vaikka mitä: lääketehtaan työntekijä, yöhoitaja sairaalassa, baarimikko kepu-kuppilassa (pukki kaalimaan vartijana siis), urheiluvälinemyyjä tavaratalossa. Olen edelleen kirjoilla yliopistossa (vuodesta -81 ollut), jossa minulta puuttuu 2 opintoviikkoa hum.kand arvosta. Minusta piti tulla puheterapeutti, mutta taitaa jäädä tekemättä, kun keikkoja pitäis tehdä kuitenkin.

heh heh mustakin on pitänyt tulla milloin mitäkin... musiikkiterapeutti ( perusopinnot sain suoritettua) musamaikan papereita olen yritellyt useampaan otteeseen,rekkakuski( löytyy ADR luvatkin), firmoja on useampia siis ollu ja menny,taksikuski (mulla on jopa kortti en ole kyllä ajanut päivääkään), päihdeterapeutti, no sitä hommaa olen tehnytkin, se oli mielenkiintosinta kun soitti samaan aikaan froikkareissa kun tein sijaisuuksia heh heh. Ai niin yx hauska yritelmä oli jokunen vuosi sitten kun luulin tulevani hyväksi musiikkijuontajaksi laivalle siis semmonen mummo-DJ, siinä ois tarvinnut hymyillä kovasti ja olla positiivinen ja iloinen kaveri, koin että olen väärässä paikassa en edes yrittänyt heh heh heh luovutin jo satamaaltaassa...

Jussi
Le Haba
18.09.2004 12:52:10 (muokattu 18.09.2004 12:52:55)
Onhan tota sullakin, Jussi, näköjään jo kaikenlaista tehtynä. Musta on ihan hyvä nähdä kaikenlaista hommaa. Karmeinta mitä olen eri töissäni nähnyt on se, kun seurasin aivokasvaimen poistoa livenä, lähietäisyydeltä, kirurgin koko ajan mulle selittäessä toimintaansa. Mutta kun itselläkin oli valkoinen takki päällä, niin asiaa pystyi seuraamaan ammattimaisen viileästi
sirdickyj
18.09.2004 18:02:19
Karmeinta mitä olen eri töissäni nähnyt on se, kun seurasin aivokasvaimen poistoa livenä, lähietäisyydeltä,

Mulla taas oli karmeinta kun näin Timo T.A. Mikkosen keikalla yleisössä, lähietäisyydeltä. Hakkaa ton kasvaimen mennen tullen!
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
jkinnun2
19.09.2004 01:13:49
Mulla taas oli karmeinta kun näin Timo T.A. Mikkosen keikalla yleisössä, lähietäisyydeltä. Hakkaa ton kasvaimen mennen tullen!

heh heh
Le Haba
20.09.2004 14:33:28

:^D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)