Aihe: Signature-mallit
1 2
Basismi
07.09.2004 14:05:58
Mukavaa vaihtelua näihin "nimmari lavassa" -signatureihin tuo Foderan Anthony Jackson -signature. Bassoon on säädöt ennen asiakkaalle lähettämistä tehnyt itse AJ. Se näkyy hinnassa.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
sirdickyj
07.09.2004 15:26:35
Mukavaa vaihtelua näihin "nimmari lavassa" -signatureihin tuo Foderan Anthony Jackson -signature. Bassoon on säädöt ennen asiakkaalle lähettämistä tehnyt itse AJ. Se näkyy hinnassa.

Perus-Foderat onki niitä halpiksia.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
cluster0ne
09.09.2004 18:18:55
Hankin tuossa GEddy Lee jazz basson ja on parempi kuin mikään sylissä pitämäni basso,mulle just eikä melkein oikee basso
Keny
09.09.2004 18:28:54
Hankin tuossa GEddy Lee jazz basson ja on parempi kuin mikään sylissä pitämäni basso,mulle just eikä melkein oikee basso

Mistäs tilasit ja montakohan noita on suomessa.Jenkkiläsä ainakin pirun suosittu,tosin toiset on valitellu et kauloissa ois ollu jotain vääntymiä.Toivotaan et sait hyvän yksilön.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Phil.Lyn.
09.09.2004 18:53:24
Mulla on toi Sting signature.
On se ihan kelpo peli, omanlaisensa soundi,
hyvä mikki.
Kaula on kieltämättä aika paksu.(ainakin highway sarjan precisioniin verrattuna)

Hankinta listalla ois toi R. Beck signature.
Onko se muuten made in USA ?
Karlsson
10.09.2004 08:37:03
Mulla on toi Sting signature.
On se ihan kelpo peli, omanlaisensa soundi,
hyvä mikki.
Kaula on kieltämättä aika paksu.(ainakin highway sarjan precisioniin verrattuna)

Hankinta listalla ois toi R. Beck signature.
Onko se muuten made in USA ?

On Jenkkipeli.
Säm = Kondrila
Snowblind
11.09.2004 20:23:39

Mie en signatureja tue. Mielummin sitä soittelee jollain persoonallisella omalla signatureritsalla kuin jollain "jonkun muun" signaturesoittimella.
Hyvät ihmiset, viritelkää soittimianne ja tehkää niistä omia signaturejanne, silloin varsinkin niillä on muutakin kuin rahallista arvoa ja ne ovat täysin uniikkeja kapistuksia.
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
Teijo K.
11.09.2004 20:38:42

Mie en signatureja tue. Mielummin sitä soittelee jollain persoonallisella omalla signatureritsalla kuin jollain "jonkun muun" signaturesoittimella.
Hyvät ihmiset, viritelkää soittimianne ja tehkää niistä omia signaturejanne, silloin varsinkin niillä on muutakin kuin rahallista arvoa ja ne ovat täysin uniikkeja kapistuksia.

Tietysti merkkisoitinten modaaminen pudottaa kääntäen verrannollisesti sen soittimen rahallista arvoa. Käyttöarvo voi toki nousta omistajalleen. Eli suosittelen täten tarkoin harkitsemaan, varsinkin sellaisia muutoksia joita ei voi perua. Mikkien vaihdonhan voi esimerkiksi perua, jos säästää ne alkuperäiset.

Ei käsittääkseni päde ritsoihin.
hemmo
11.09.2004 20:40:26

Mutku emmä haluu viritellä niittä. Mää arvostan niitä kaikkia sellaisina kunne on, ritsojakin. Korkeintaan vaihdan syystä rikkinäiset osat vastaaviin.
Hani!
hemmo
11.09.2004 20:41:16

Ei käsittääkseni päde ritsoihin.

Sieltähän se tuli, jo. 8-=
Hani!
Prowleri
12.09.2004 15:33:03
Ei se nimmari lavassa sitä soitinta huononna mitenkään :)
Eläkeläiset Euroviisuihin!
Ylläri
12.09.2004 15:59:46 (muokattu 12.09.2004 16:00:43)
Ei se nimmari lavassa sitä soitinta huononna mitenkään :)

Eipä niin. Tosin itsekin olen vähän neuroottinen nimikkomallien suhteen, jokin siinä ajatuksessa vaan tökkii. Mikä on sinänsä sääli, koska varsinkin Fenderillä on spekseiltään ja hinnoiltaan houkuttelevia signature-bassoja. Edellä mainittu Geddy Leen jatsari esimerkiksi vaikuttaa hyvältä, mutta ei vaan anna luonto periksi. Semminkin kun Rushin musiikki herättää minussa lähinnä oksennusrefleksejä...

Mutta korostan että nämä ovat vain minuin henkisiä ongelmiani!
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
TommiW.
22.07.2005 02:46:54
Semminkin kun Rushin musiikki herättää minussa lähinnä oksennusrefleksejä...

HÄPÄISYÄ!

Nomjuu.
Itelläni oli jossain vaiheessa tuo Gary Willis-signature, kova oli juu, semmosta mwahhisoundia että naapurin sbasomumoakin hirvittää.

Muttanotta olen tässä ostamassa Billy Sheehan-signaturea. On tanakkaa rokkisoundia (Ja Sheehan aikoinaan ollut minulle _SE KOVIN_ sbasisti) ja aika käteensopiva peli noin muutenkin.

Ja onhan minulla pienessä pöhnässä modaamani Charvelin kasaribassohirvitys. Mietiskelin että josko siihen nimikirjaimet vielä rustaisi Magic Markerilla lapaan, ni ois semmonen Tomppa J. Vehmas-signaturemalli että oksat pois. Basso on muutenkin soittajansa tasoinen = heikohko.
"Alphonso Johnsonilla on helevetin iso. Missähän se sitä lepuuttaa. Tässä kuvassa ei ainakaan mikin päällä..." -Juki68
BTass
22.07.2005 10:45:26

Tollasen Mexico Fenderin just hommasin. Vaikka ei Green Day kuulukkaan suosikkeihin, niin specsit, ulkonäkö ja kauttaaltaan hyvät arvostelut vakuuttivat. Joten otin ja tilasin Saksan maalta riskipelillä kokeilematta vastaavaa. En pettynyt. Ei tarvinnut palauttaa. Ei kylläkään ole mitään signeerausta tuossa.

Tuolla kuvia:

http://www.maplestreetguitars.com/Pages/electric-fenddirnt.htm

Fender Mike Dirnt Precision Bass - Two Color Sunburst Finish. This bass was modeled after the Fender '51 P Bass, and features an ash, slab body with a '55 arm contour and pickguard. Other features include a thick, maple C-shape neck modeled after Mike's original '69 P Bass, Custom Shop '59 P Bass pickup, and a BadAss II bridge with chrome hardware. Rosewood fingerboard, Vintage 70s "Fender" stamped open gear tuners.
Jimoleon
23.07.2005 13:38:06
Mitähän erikoista siinä Moduluksen Flea mallissa on muuta ku väri.

Oon kuullu että ois vaan Stingrayn kopio. Ei sinällään mikään ihme, äijähän soitti nillä aika kauan.
"The biggest threat to creativity is fear, and Jaco did not fear anything"
Teme007
23.07.2005 13:56:24 (muokattu 23.07.2005 13:58:44)
Mitähän erikoista siinä Moduluksen Flea mallissa on muuta ku väri.

Carbon neck and composite fingerboard.
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
balzary
24.07.2005 11:27:10

Carbon neck and composite fingerboard.

eikös siinä ole eri mikit ja etuasteet. muistaaksen esim middle-säädön taajuuden voi valita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)