pardy 05.08.2004 14:57:58 | |
---|
Sehän siinä onkin, että aina ei ole sitä bändiä siinä ympärillä. Kaiken maailman tuurauskeikat ja muut on jokseenkin vittumaisia, roudauksen kannalta siis, kun joutuu siirtelemään tuota n. 70kg pinoa ja siihen tarvitsee melkein väkisin jonkun auttamaan. Onneksi olen vielä sen verran nuori ja vetreä ettei tarvitse niin välittää kamojen koosta. Koska sitä kokoa jonni verran kuitenki löytyy. Tarkemmin sanottuna 1*15" ja 4*8" kaapit. Keikasta riippuen otan joko molemmat mukaan tai pelkän yläkaapin. Jotain hyvää ja pientä komboakin on tullut harkittua, kun on kuitenkin aina silloin tällöin myös niitä erittäin pieniä keikkoja (esim. kirkko...) joissa ei viitsisi ihan vetää niillä vuoren kokoisilla kamoilla. Mutta hyvin oon tähän asti pärjänny vaikka usein joudun yksin kamani kantamaankin. "Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni |
atoni 05.08.2004 14:58:43 | |
---|
8x10 on tosi kiva |
hemmo 05.08.2004 15:07:24 | |
---|
Kehittelin himassa melko laiskan sbasistin stäkkin: - Gallien-Kruegerin 1x12, 150 W kompo, 11 kg - alle EBS Neo 1+12+pilli, 300 W kaappi, 11 kg Painanee puolet vähemmän kuin SVT-kiuas. Selekä kiittää. Pistsaa! |
sirdickyj 05.08.2004 15:12:02 | |
---|
Painanee puolet vähemmän kuin SVT-kiuas. Painohan se sitten onkin ainoa ero, eikö? Mutta voishan tuo olla kovakin setti. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 05.08.2004 16:21:05 | |
---|
alle EBS Neo 1+12+pilli, 300 W kaappi, 11 kg Paljonko muuten maksaa tuo komero? Soundatan sivut on niin hyvin päivitetty, ettei k.o. vehjettä sieltä löydy yhtikäs. Onks muita ku 1 kertaa 12 noita pikkukomeroita? Kiitos jo etukäteen? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Niskamies 05.08.2004 16:37:21 | |
---|
keikkailetko/roudaatko paljonkin kun olet keissin hankkinut? Emmä niin hirveesti, muttakun naapurin tee-se-itse-mies lupasi mulle tehdä sellasen kun haluan materiaalien kustannuksella, niin sellasen päätin teettää. Sähköbassossa on kieliä. |
Niskamies 05.08.2004 16:38:01 | |
---|
Paljonko muuten maksaa tuo komero? Soundatan sivut on niin hyvin päivitetty, ettei k.o. vehjettä sieltä löydy yhtikäs. Onks muita ku 1 kertaa 12 noita pikkukomeroita? Kiitos jo etukäteen? 1*10" kaappeja ainaskin on. Sähköbassossa on kieliä. |
hemmo 05.08.2004 17:19:58 | |
---|
Paljonko muuten maksaa tuo komero? Soundatan sivut on niin hyvin päivitetty, ettei k.o. vehjettä sieltä löydy yhtikäs. Onks muita ku 1 kertaa 12 noita pikkukomeroita? Kiitos jo etukäteen? Ovh tais olla noin 670 e/kpl. 1x10+pilli on myös, 250 W, noin 630 e. Pistsaa! |
absqua 05.08.2004 17:21:11 | |
---|
Kehittelin himassa melko laiskan sbasistin stäkkin: - Gallien-Kruegerin 1x12, 150 W kompo, 11 kg - alle EBS Neo 1+12+pilli, 300 W kaappi, 11 kg Painanee puolet vähemmän kuin SVT-kiuas. Selekä kiittää. Mulla oli aikoinaan GK:n alla MS-BassoJani 1x12"-kaappi samassa tarkoituksessa ja hyvinhän sekin pelasi. Ei tosin ollut yhtä kevyt kuin nämä moternit kaapit, mutta kuitenkin. Myöhemmin möin lisäkaapin pois kun ei sille sitten kuitenkaan NIIN paljon käyttöä ollut, useammin tuli siepattua pelkkä kombo mukaan. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
poppamies 05.08.2004 18:07:22 | |
---|
...useammin tuli siepattua pelkkä kombo mukaan. No comboista puheenollen niin onhan olemassa esim. Ashdown "Mark King" combo. Siinä combossa on 8x10". Näppärä combo. "G-strings are for strippers" |
absqua 05.08.2004 18:13:14 | |
---|
No comboista puheenollen niin onhan olemassa esim. Ashdown "Mark King" combo. Siinä combossa on 8x10". Näppärä combo. Se onkin varmaan ihan pätevä peli, mutta tuotteena luokittelisin sen lähinnä vitsi-osastolle. Ei taida mahtua edes mihin tahansa farmariin. Tosin Mark tuskin roudaakaan kamojaan millään perheautolla yksinään. Paljonkohan noita vuositasolla myydään? Ei varmaan ihan älyttömästi. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
sirdickyj 05.08.2004 18:17:36 | |
---|
No comboista puheenollen niin onhan olemassa esim. Ashdown "Mark King" combo. Siinä combossa on 8x10". Näppärä combo. Jaa-a, mitenköhän käyttäytyy tommonen combo, siinähän on kaiketi suljettu kotelorakenne? Eiköhän nuo kaheksan kymppituumasta tärähdäkkin jo jonkun verran, mitenhän se combon vahvistinosa reagoi kun oikeen käskee sitä? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
nro5 06.08.2004 02:02:32 | |
---|
Acmen kaappi, erittäin kiinnostavaa.. Tilasitko ulkomailta vai löysitko suomesta? Miten paljon tehoja se vaatii päättäriltä? Tilasin. Tällä hetkellä allekirjoittaneella on käytössä qsc:n plx 2402 päättäri sillastettuna 4 ohmiin, joten headroomia riittää. Kyllä tuo kaappi vaatii aika jyrmyn vahvistimen, itse en edes harkinnut alle kilon päättäriä. |