Karlsson 26.07.2004 13:07:03 | |
---|
Kiitos. Onko nimiehdotuksia? Jaa, Hemmo kutsuu omaansa SAMikiksi, ikäänku mun nimestä johtaen.. Kuis olis Paavo? Ni joo, missäs tilassa se talla on siinä? |
ajs 26.07.2004 13:42:19 | |
---|
Kyllä kaikilla soittimilla pitää minusta olla naisen nimi. Miten olisi Alisia? Liisi? Ni joo, missäs tilassa se talla on siinä? Talla on taipunut sen verran, että takana on tallan ja rungon välissä sellainen noin sentin syvä ja korkeimmillaan noin 2 mm korkea aukko. Ei haittaa minua. Soittaessa talla ei liiku minnekään, ainakaan minun kosketuksellani. "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |
Karlsson 26.07.2004 13:47:41 | |
---|
Kyllä kaikilla soittimilla pitää minusta olla naisen nimi. Miten olisi Alisia? Liisi? Sanna? Talla on taipunut sen verran, että takana on tallan ja rungon välissä sellainen noin sentin syvä ja korkeimmillaan noin 2 mm korkea aukko. Ei haittaa minua. Soittaessa talla ei liiku minnekään, ainakaan minun kosketuksellani. Joo saman verran oli se omanikin repsahtanut. Jos hirveesti innostuu niin totahan on hyvä sitten viritellä, eli uutta tallaa ja sähköpuolta, sillä puut on aika laadukkaita. |
pardy 26.07.2004 13:50:09 | |
---|
Kiitos. Onko nimiehdotuksia? No, itselleni tuli mieleen _heti_ ensimmäisenä Alpo-Petteri, mutta en sitten tiedä... Toinen mieleen pälkähtänyt nimi on Elmeri. Mutta jos naisen nimi pitää kerran olla, niin ehkäpä vaikka sitten Saana. Tahi Veera. Ehkäpä jopa Varpu. Tai no, taidanpa sittenkin pidättää itselleni oikeuden käyttää tuota Varpua-nimeä, niin annan sen sitten uudelle Warwickilleni parin viikon päästä kun pääsemme viettämään ristiäisiä...:) "Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni |
Karlsson 26.07.2004 13:50:53 | |
---|
Hidsi, mäpä teen topikin tohon soittimien nimistä... hetko.. |
ajs 26.07.2004 13:59:27 | |
---|
Jos hirveesti innostuu niin totahan on hyvä sitten viritellä, eli uutta tallaa ja sähköpuolta, sillä puut on aika laadukkaita. Juu, tuli itsellenikin mieleen, että joskus voisi olla mukavaa viritellä tuohon esim. EMG:n mikit ja BTS-etuaste, tai vaikka Aguilarin aktiivielektroniikka. Tosin niihin menisi rahaa enemmän kuin muuhun osaan soittimesta :) "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |