Aihe: 500-1000eurolla nuppi ja kaappi?
1 2
poko
11.06.2004 13:42:00 (muokattu 11.06.2004 13:48:04)

Juups, mutta kirjoittajalla on, ainakin minun mielestäni, oltava vastuu kirjoituksistaan. On mahdollisuus, että joku ottaa tosissaan kirjoituksen, oli se sitten kuinka vaan arvailtua.

Kyse ei ollut arvailusta vaan kuulopuheista. Jos olisin arvaillut olisin sanonut, että "arvelen hartken.....". Ainoa asia mitä arvailin, oli syy elementin keston huonouteen jota minulta kysyitte. En väittäny, että näin olisi, vaan annoin oman pohdinnan tuloksen asian loogisuudesta. Jos joku ottaa kirjoituksen tosissaan ja siinä lukee "kuuleman mukaan", on lukijan omaa tyhmyyttä olla ottamatta asioista selvää.

En minäkään pistänyt hartken xl ta tp sarjaa pannaan isompien basistien puheiden takia, mutta ajattelin omilla aivoillani, että tämä kuulostaa kuitenkin jokseenkin loogiseltakin, ehkä........
Basistin kulli / 4 = kitaristin kikkeli
Karlsson
11.06.2004 13:49:01
Kyse ei ollut arvailusta vaan kuulopuheista. Jos olisin arvaillut olisin sanonut, että "arvelen hartken.....". Jos joku ottaa kirjoituksen tosissaan ja siinä lukee "kuuleman mukaan", on lukijan omaa tyhmyyttä olla ottamatta asioista selvää.

Noh, väärä sana valinta multa vaikka olihan se noin ihan järkevä lause. Meinasin huhupuheita.

Kuitenkin. Täällä on basisteja lukijoina, joten se tyhmyys...

En minäkään pistänyt hartken xl ta tp sarjaa pannaan isompien basistien puheiden takia, mutta ajattelin omilla aivoillani, että tämä kuulostaa kuitenkin jokseenkin loogiseltakin, ehkä........

Siinäpä se. Mun logiikka ei mene samalla tavalla. Mutta sillehän nyt ei voi mitään.

Palatakseni tuonne enempi alkuperäiseen aiheeseen, niin eri asiahan on sitten että kuulostaako se Hartken kaappi hyvältä särön kanssa... Toiset tykkää toiset ei.
"Epävireessä? Meillä päin tätä sanotaan luovaksi ilmaisuksi..."
Anarkiapurilainen
11.06.2004 15:14:39

Ashdownin vermeitä on täällä paljon hehkutettu. MAG-sarjan 300-wattinen nuppi ja 4x!0" -kaappi irtoaisi uutena Englannista 700 € + postikulut (http://www.spectresound.co.uk/productlist.asp?PageName=Bass Amps and Cabs&CategoryID=7) . Itse olen tollaisen läjän hankkimista harkinnut, mutta pitäisi varmaan käydä tyypittämässä jossain, kun en Ashdownin läpi ole ikinä soitellut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)