Aihe: EBS Neo kaapeista 1 2 | |
---|---|
![]() 19.05.2004 11:20:09 | |
No joo, mie oon syntymähumalassa aina. Ei mun juttuja tartte ottaa tosissaan. Enhän mä ota teidänkään. juu, on huomattu. Vedän tumpulla. | |
![]() 19.05.2004 13:11:02 | |
Ööh, itseasiassa yritän. Tolla JK:lla on joku helvetin asennevamma mua kohtaan, parista postista kun väitin että iso nuppi+kaappi systeemi sopii hyvin kerrostaloon. Sen jälkeen tullaan vittuilemaan jokaisesta typosta ja ajatusvirheestä, ja jos sellasta ei löydy niin vittuillaan sitten ihan muuten vaan. Ihan sama, ei jaksa väitellä. Te ootte vanhempia ja viisaampia ja parempia basisteja. Vanhempia ja ehkä viisaampia, sen allekirjoitan.Elämä opettaa ottamaan realiteetit huomioon. Vanhempien ja viisaampien tehtävänähän on neuvoa ja opettaa nuorempia sillä usko tai älä, itsekin olen joskus ollut nuori. Ehkä mulla ei ole samaa kärsivällisyyttä kuin monella muulla ja olen luonteeltani välillä aika v****mäinen, mutta sanon myös suoraan. Kysymys ei ole mistään asennevammaisuudesta tai muutaman postin tiimoilta syntyneestä syndroomasta(etenkään jostain kerrostaloon sopivista laitteista) vaan lähinnä siitä että heräisit itsekin hiukan välillä miettimään ennenkuin annat ihmisille neuvoja, jotka saattavat olla jopa vaarallisia. -Nikkelikielet nikkeliallergikolle -Vahvistimen Groundliftiä saapi napsutella ihan muuten vaan ilman mitään seuraamuksia. jne. Joku voi jopa ottaa tosissaan nuo viisaat neuvot. Ja muuten todellakin se jollain palstalla ollut kirjoittelu rikokseen yllyttämisestä oli ihan asiaa. Rikokseen yllyttäjä tuomitaan saman asteikon mukaan kuin tekijä. Tosin 15-18 vuotias tuomitaan sitten 3/4 rangaistukseen. Ja se yllyttäminen ei tarvitse loppupelissä olla edes kovin aktiivista. Ei välttämättä kannattais tällä(kään) palstalla ihan kaikkia tekemisiään tai tekemättä jättämisiään tuoda julkisesti esille. Mutta toisaalta, ihan hauskoja hetkiä niiden parissa on kyllä saanut viettää. Epäuskoisena päätä pudistellen ja itsekseni naureskellen (Sorry!!!) olen lukenut viisauksiasi, oli sitten kyseessä kitarat, bassot, rummut tai mikä tahansa osa-alue. Melkeinpä kaimalles (urheilumiehelle) pärjäät. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies | |
![]() 19.05.2004 13:15:02 (muokattu 19.05.2004 13:19:54) | |
Kysymys ei ole mistään asennevammaisuudesta tai muutaman postin tiimoilta syntyneestä syndroomasta(etenkään jostain kerrostaloon sopivista laitteista) vaan lähinnä siitä että heräisit itsekin hiukan välillä miettimään ennenkuin annat ihmisille neuvoja, jotka saattavat olla jopa vaarallisia. -Nikkelikielet nikkeliallergikolle -Vahvistimen Groundliftiä saapi napsutella ihan muuten vaan ilman mitään seuraamuksia. jne. -Satulaa voi korjailla erikeeperillä... -Nauhattoman basson nauhamerkeiksi on puukitti varsin passeli. Valitettavasti on pakko olla samaa mieltä. Asiantuntijan esittäminen harrastelijan tiedoilla ei yleensä herätä kovinkaan paljoa sympatioita. Ps. Mikä on erityisen sääli siksi, että uskon että Niskamiehelläkin olisi annettavaa jos vain malttaisi keskittyä niihin asioihin jotka jo hallitsee. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. | |
![]() 19.05.2004 17:33:49 | |
-Satulaa voi korjailla erikeeperillä... -Nauhattoman basson nauhamerkeiksi on puukitti varsin passeli. Valitettavasti on pakko olla samaa mieltä. Asiantuntijan esittäminen harrastelijan tiedoilla ei yleensä herätä kovinkaan paljoa sympatioita. Ps. Mikä on erityisen sääli siksi, että uskon että Niskamiehelläkin olisi annettavaa jos vain malttaisi keskittyä niihin asioihin jotka jo hallitsee. Millon mä oon sanonu että satulan voisi korjata erikeepperillä? Varmaan ollu jonkun aineen alaisena. Joskus vaan postailen asioita, mitä joku muu tänne on postannut tai muualta kuullut. Esimerkiksi ton puukittijutun mä olen kuullut yheltä musafasun työntekijältä, joten emmä noita asioita kuitenkaan suurimmaksi osaksi keksiny ole. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. | |
![]() 19.05.2004 18:37:05 | |
Millon mä oon sanonu että satulan voisi korjata erikeepperillä? Varmaan ollu jonkun aineen alaisena. Joskus vaan postailen asioita, mitä joku muu tänne on postannut tai muualta kuullut. Esimerkiksi ton puukittijutun mä olen kuullut yheltä musafasun työntekijältä, joten emmä noita asioita kuitenkaan suurimmaksi osaksi keksiny ole. Siinäpä sen itsekkin sanoit. Jos ei ole omakohtaista kokemusta asiasta niin miksi ihmeessä pitää ylipäänsä sanoa jotain. Tälläkin palstalla on kuitenkin aina joku joka on oikeasti paininut asian kanssa. Näissä webbifoorumeissa tuppaa olemaan sellanen lumipalloefekti. Ihmiset imevät täältä tietoa ja sitten alkavat toistella niitä ominaan. Olen kyllä itsekkin syyllistynyt tähän, myönnetään. Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta. | |
![]() 19.05.2004 19:31:48 | |
Siinäpä sen itsekkin sanoit. Jos ei ole omakohtaista kokemusta asiasta niin miksi ihmeessä pitää ylipäänsä sanoa jotain. Tälläkin palstalla on kuitenkin aina joku joka on oikeasti paininut asian kanssa. Näissä webbifoorumeissa tuppaa olemaan sellanen lumipalloefekti. Ihmiset imevät täältä tietoa ja sitten alkavat toistella niitä ominaan. Olen kyllä itsekkin syyllistynyt tähän, myönnetään. Niin, ja auttaisi uskottavuuden säilyttämisessä jos sanoisi ihan reilusti lähteen. Mistä se tieto on peräisin. Silloin voi kuulopuheenkin kertominen olla ihan validia. Jos olet vaikka lukenut täältä jotain, voisi sanoa nimimerkin ja jos muistaa niin keskustelun jossa tuo asia on tullut esille. Muuten oletetaan aina, että on itse käytännössä asian kokeillut. Peace vaan kaikille ihan muuten. Kyllä tänne pitäisi mahtua niin Niskikset kuin muutkin. Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)