Cornflake 21.05.2004 10:11:39 | |
---|
Wil-J: D'Addario? = paskaa. Lick my lovepump! |
Wil-J 21.05.2004 10:15:30 | |
---|
= paskaa. Voi myös perustella. Jos vaan tyrmää jonkun asian ilman perusteluita se on ihan yhtä tyhjän kanssa, suorastaan naurettavaa. Itse en ole D'Addarioita koskaan kokeillut, mutta kansainvälisillä forumeilla ovat paljon positiivista palautetta saaneet! |
Cornflake 21.05.2004 10:57:40 | |
---|
Wil-J: Voi myös perustella. Useamman setin soitin noilla ennenkuin kokeilin muita ja paluuta ei ole. Kuolevat nopsaan ja soundi on muutenkin niin keskinkertainen. Jos vaan tyrmää jonkun asian ilman perusteluita se on ihan yhtä tyhjän kanssa, suorastaan naurettavaa. Olet ihan oikeassa. Lähdin siitä että tuon peruskaman tuntevat kaikki ja verrattuna muiden merkkien vastaaviin riittää kuvaukseksi yksi sana. Itse en ole D'Addarioita koskaan kokeillut, mutta kansainvälisillä forumeilla ovat paljon positiivista palautetta saaneet! Tuota minäkin ihmettelen. Ovat mukamas kovassakin suosiossa. Kokeile itse, sillähän se selviää. Lick my lovepump! |
Karlsson 21.05.2004 10:58:57 | |
---|
Juu, yhdyn tässä Cornflakeen. Daddikset o schaisee. Vedän tumpulla ja mutten paskalla. |
Cornflake 21.05.2004 11:41:29 | |
---|
Sam Other: yhdyn tässä Cornflakeen. Nyt pelottaa! *yrittää juosta karkuun minkä kerkeää* Lick my lovepump! |
Wil-J 21.05.2004 18:54:27 | |
---|
Wil-J: Useamman setin soitin noilla ennenkuin kokeilin muita ja paluuta ei ole. Kuolevat nopsaan ja soundi on muutenkin niin keskinkertainen.
Olet ihan oikeassa. Lähdin siitä että tuon peruskaman tuntevat kaikki ja verrattuna muiden merkkien vastaaviin riittää kuvaukseksi yksi sana.
Tuota minäkin ihmettelen. Ovat mukamas kovassakin suosiossa. Kokeile itse, sillähän se selviää. Kiitos :) Nyt sain jo plajon paremman käsityksenaiheesta! Outoa tosiaan, koska väittävät että soundi pysyy uudenveroisena kuukausia ja muuta kivaa... |