Aihe: Behringer bassokaapit
1 2 3
onde
29.04.2004 00:16:24
Ittelläni on 800 wattinen pääte jolla luukutan tällä hetkellä Hartken vanhaa 240-wattista kaappia eikä kaappi oo ottanut itteensä vaikka isolla päätteellä kutitetan!Eli kyllä mä luulen että vahvarista loppuu potku ennemmin ku kaapista! Eli tahdon vaan sanoo että odotetaan mielenkiinnolla Behringerien tulevaa bassokaappi sarjaa!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
SaBer
29.04.2004 12:02:19

Ittelläni on 800 wattinen pääte jolla luukutan tällä hetkellä Hartken vanhaa 240-wattista kaappia eikä kaappi oo ottanut itteensä vaikka isolla päätteellä kutitetan!Eli kyllä mä luulen että vahvarista loppuu potku ennemmin ku kaapista! Eli tahdon vaan sanoo että odotetaan mielenkiinnolla Behringerien tulevaa bassokaappi sarjaa!

Kyllähän voi vaikka 30W kaappia ajaa 10 kilowatin vahvistimella, kunhan ei pidä liian kovalla.
Jos vavistimessa on 800W piikkitehoa ja kaapissa 240W jatkuvaa tehonkestoa, eikä luukuta liikaa niin ihan hyvin kestääkin. Eri asia on, jos tehonkesto on 240W piikkitehoa ja vahvistimesta lähtee 800W jatkuvaa, sitten pitää olla jo hyvin varovainen voluumisäätimen kanssa...
"En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies
onde
11.05.2004 21:48:41
Kyllähän voi vaikka 30W kaappia ajaa 10 kilowatin vahvistimella, kunhan ei pidä liian kovalla.
Jos vavistimessa on 800W piikkitehoa ja kaapissa 240W jatkuvaa tehonkestoa, eikä luukuta liikaa niin ihan hyvin kestääkin. Eri asia on, jos tehonkesto on 240W piikkitehoa ja vahvistimesta lähtee 800W jatkuvaa, sitten pitää olla jo hyvin varovainen voluumisäätimen kanssa...

Toi mun pääte on sillattuna ja kyllä sieltä lähtee 800W rms.Ite en kyllä tiedä mikä toi Hartken piikkiteho on mutta kyllä se hyvin on kestänyt isojakin vahvari tehoja.No tosin se saa pian kaverikseen toisen 410xl:n, joten uskaltaa heittää hanoja raskaammalla kädellä kaakkoon!
nikolai
11.05.2004 23:20:12
Toi mun pääte on sillattuna ja kyllä sieltä lähtee 800W rms.Ite en kyllä tiedä mikä toi Hartken piikkiteho on mutta kyllä se hyvin on kestänyt isojakin vahvari tehoja.No tosin se saa pian kaverikseen toisen 410xl:n, joten uskaltaa heittää hanoja raskaammalla kädellä kaakkoon!

Nippanappa riittää omaksi monitoriksi. Kai teillä keikoilla on kuitenkin kunnon PA? :)
onde
12.05.2004 00:11:50
Nippanappa riittää omaksi monitoriksi. Kai teillä keikoilla on kuitenkin kunnon PA? :)

PA on meillä on aivan onneton joten sen takia yritetään vetään vaan monitooreilla pirusti ku backlinessä ei oo yhtään potkua ;)
helperi
12.05.2004 01:09:42
Tolla meiningillä jättäkää backline kokonaan kotiin ja vetäkää stadionilla ihan keskenänne. ;)
Ja minua aina panetellaan kovan volyymin käytöstä!!
On päiviä jolloin...
Lou
18.10.2004 14:36:36
www.jermaine-rocks.com
Wil-J
18.10.2004 14:43:40
Kunhan Suomeen tulis ko. kaapit niin sais luotettavaa tietoa... Jos on edes kohtuulliset niin tolla hinnalla kyllä on aika houkutteleva setti... Eritoten se vahvistin.
Jesus Muerte
21.10.2004 15:49:15
Nostetaanpas tätä vähäsen. Onko kukaan nähnyt/kokeillut noita kaappeja ihan toiminnassa? Ainakaan täällä Oulussa noita ei vielä ole näkynyt missään, mutta Soundatan nettisivuilla on ainakin hinnat niille. 2*10+1*15 yhteensä 410€, ei paha.
Käykääpä joku testaamassa ja tulkaa sitten tänne haukkumaan. :)
Jesus Muerte
22.10.2004 02:50:36
Varsinki noitten Bugera(?)-elementtien suhteen...

Katselin tuossa noita Behringerin sivuja ja huomasin yhden kitarakombon kohdalla että Jensen/Bugera speaker. Mitähän tuo nyt sitten tarkoittaa. Tekeekö Jensen Behringerille halpiselementtejä Bugera nimen alla vai mitähän ihmettä?
Teijo K.
22.10.2004 09:35:40

Katselin tuossa noita Behringerin sivuja ja huomasin yhden kitarakombon kohdalla että Jensen/Bugera speaker. Mitähän tuo nyt sitten tarkoittaa. Tekeekö Jensen Behringerille halpiselementtejä Bugera nimen alla vai mitähän ihmettä?

Ehkäpä kompoa saa kuitenkin vain vaihtoehtoisesti joko Jensenin tai Bugeran elementeillä.
Niskamies
22.10.2004 09:42:46
Tänään käynpi Soundatassa, pitää kattoa että onko behringeriä. Jos on, niin illalla sitten kommenttia.
Meitsi on meshissä.
NYdoll
22.10.2004 12:59:30

Mulla on tollanen Behkun "halpisnuppi" hyvin se toimii. Tässä laskeskelin muuten et mun bassokamat (basso + nuppi + kaappi + BOd3 + DT Bass squeeze) on maksanu yhteensä 970€. Mitä sitä turhaan tuhlaamaan kalleimpiin kamoihin, ku halvemmillakin pärjää..
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
N_Bates
22.10.2004 15:11:15

Mitä sitä turhaan tuhlaamaan kalleimpiin kamoihin, ku halvemmillakin pärjää..

myönnä pois, sua vaan harmittaa kun oot köyhä!

hoho.
Stein und Brötchen!
Jesus Muerte
22.10.2004 15:32:01
Ehkäpä kompoa saa kuitenkin vain vaihtoehtoisesti joko Jensenin tai Bugeran elementeillä.

Kylläpä sitä on ollu normaalia basistimpi. Noinhan se tietenkin menee. Thomannille näköjään tullut nuo kaapit myös myyntiin. Rantasauna 555€, pitäisköhän alkaa suunnittelemaan.
Teijo K.
22.10.2004 15:40:41 (muokattu 22.10.2004 15:41:20)

Mulla on tollanen Behkun "halpisnuppi" hyvin se toimii. Tässä laskeskelin muuten et mun bassokamat (basso + nuppi + kaappi + BOd3 + DT Bass squeeze) on maksanu yhteensä 970€. Mitä sitä turhaan tuhlaamaan kalleimpiin kamoihin, ku halvemmillakin pärjää..

Ihme kalliit kamat. Minulla basso + 120w putkipääte + putkietunen + 15" kaappi vähän päälle kolmensadan.
pardy
22.10.2004 18:45:55

Ihme kalliit kamat. Minulla basso + 120w putkipääte + putkietunen + 15" kaappi vähän päälle kolmensadan.

Joo... En edes viitsi edes alkaa lskemaan omien kamojeni hintoja...:) Mutta sen verran olen joskus laskenut kun piti kamat vakuuttaa, että se vakuutusarvo olisi ollut jotain 4000e...:D Ei hitto. Ja vielä ennen ku olin ostanu tota mun uutta bassoa ja muuta härpäkettä.

No eipä oo ainakaan rahasta sit puutetta jos satun katkasemaan käteni...:)
Vox citharae non altarum vocum pulchra est. ---Myydään: 4U-räkki---
Johannes_t
22.10.2004 18:52:15

Joo... En edes viitsi edes alkaa lskemaan omien kamojeni hintoja...:) Mutta sen verran olen joskus laskenut kun piti kamat vakuuttaa, että se vakuutusarvo olisi ollut jotain 4000e...:D Ei hitto. Ja vielä ennen ku olin ostanu tota mun uutta bassoa ja muuta härpäkettä.

No eipä oo ainakaan rahasta sit puutetta jos satun katkasemaan käteni...:)

Joo, ei noita kannata lähtee laskemaan. Ei ollenkaan...
vanttera
22.10.2004 18:56:13
Joo, ei noita kannata lähtee laskemaan. Ei ollenkaan...

No ei. Mutta ajatelkaas, että jos ette olisi tuhlanneet niitä rahoja soittopeleihin, olisitte tuhlannut ne johonkin muuhun. Tämä oli iso kannuste taannoiseen tuhlailuun. Molen jo vuoden päivät tuhlannu kaikki rahani viinaan, päätin kohdentaa rahat johonkin pysyvään. Känni kuitenkin loppuu joskus, vaikka kuinka yrittäisi.
"Tarkottaako toi Miss Sixty sitä että sä oot niinku 60?"
pardy
22.10.2004 19:40:03

No ei. Mutta ajatelkaas, että jos ette olisi tuhlanneet niitä rahoja soittopeleihin, olisitte tuhlannut ne johonkin muuhun. Tämä oli iso kannuste taannoiseen tuhlailuun. Molen jo vuoden päivät tuhlannu kaikki rahani viinaan, päätin kohdentaa rahat johonkin pysyvään. Känni kuitenkin loppuu joskus, vaikka kuinka yrittäisi.

Sama mulla. Kyllä ne rahat pistää mielummin säästöön ja ostaa jotain pitkäkestosta kivaa, ku ottaa perjantaina tukun tuohta taskuu ja lähtee viikonlopuks viilettämään ympäriämpäri. Sen takia en pahemmin ikinä missään reissaakaan, kun tulee vaan mietittyä mitä kaikkea muuta sillä rahalla sais: "sen ja sen pedaalin tai ton ja ton lelun"...
Vox citharae non altarum vocum pulchra est.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)