Aihe: Bassopäivä
1 2 3
chief
05.04.2004 01:34:18
Jaaha, aamulla sitten bussiin ja Hämeenkatu 133:een. Nähdään siellä.

edit: eikun Hämeentie.

Jep, siellä nähään!
C.H.I.E.F Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja
Heikki L.
06.04.2004 02:19:32

Jaaha, aamulla sitten bussiin ja Hämeenkatu 133:een. Nähdään siellä.

edit: eikun Hämeentie.

Joo, ei siis Tampereella ;-)
Shack!
chief
06.04.2004 03:25:03
Blues in G oli kyllä kova veto!
Niskamies
06.04.2004 06:44:52
Eka setti oli aivan loistava, mutta pariin biisiin tokassa petyin kamalasti. Teen Town ja Liberty City oli munsta aika kuraa, ja Hirvosen basso meni ikävästi särölle. Mutta loistava keikka silti.
4 strings is all you will ever need!
Keny
06.04.2004 08:31:35
Katoin ekan setin mikä oli munsta teknisesti ihan jees mut kylmäks jätti, no onneks Mongo sai siihen bändiin vähän eloo..;-)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
käki
06.04.2004 13:06:38
Eka setti oli aivan loistava, mutta pariin biisiin tokassa petyin kamalasti. Teen Town ja Liberty City oli munsta aika kuraa, ja Hirvosen basso meni ikävästi särölle. Mutta loistava keikka silti.

Joo, sama juttu Turun keikalla ton Liberty Cityn kanssa. Torvet eivät olleet ajan tasalla, jos vaikka vertaa Word of Mouth -bändiin. Niiden korkeiden äänten soittaminen matalalta teki biisin halvan kuuloiseksi, eikä samanlaista draivia ollut muutenkaan. Toisaalta torvia oli vähemmän(?) kuin WoM:issa, mutta tuon biisin spiritti olisi ollut juuri nuo torvet, oikein soitettuna. ;)
Free Your Mind And Your Bass Will Follow
Johannes_t
06.04.2004 13:19:35

On muuten vähän sen tyyppisiä biisejäkin, että helposti pettyy, jos vertaa alkuperäiseen :)
käki
06.04.2004 13:49:12 (muokattu 06.04.2004 13:49:38)
On muuten vähän sen tyyppisiä biisejäkin, että helposti pettyy, jos vertaa alkuperäiseen :)

Totta töriset. Eikä sitä kai olekaan järkevää ihan joka nuottia soittaa samoin, siinä kärsii helposti muuten tuo Jatsin Syvin Olemus. :D

Pätevä orkesteri tuo silti on kaiken kaikkiaan, taitavat olla Hirvonen ja Lehtonen Ogelin poikia, eikös.. ?
Basismi
06.04.2004 14:18:09
Hyvää musaa, nyt harmittaa etten ollut paikan päällä.

Soul intro/chicken lähti ihan mukavasti. Kuru/speak like a childissa vähän hajosi meno, on kyllä erinomaisen hankala riffi siinä. Mutta täysi kymppi ainakin yrityksestä.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
absqua
06.04.2004 14:24:21
Pätevä orkesteri tuo silti on kaiken kaikkiaan, taitavat olla Hirvonen ja Lehtonen Ogelin poikia, eikös.. ?

Taitavatpa olla Sib-Akatemian Dzääs-osaston kasvatteja.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
chief
06.04.2004 14:28:38
Saikos joku nauhalle ton keikan?
käki
06.04.2004 14:43:44
Saikos joku nauhalle ton keikan?

Sain. Haluatko kopion ?
Niskamies
06.04.2004 15:07:36
Kuru/Speak Like a Child pysy yllättävän hyvin kasassa, mutta Teen Town oli ihan pilattu! Ihan kamala sovitus! Ja olinko mä ainoo ketä häiritsi hirvosen kamala "koreografia"?
käki
06.04.2004 16:36:22
Kuru/Speak Like a Child pysy yllättävän hyvin kasassa, mutta Teen Town oli ihan pilattu! Ihan kamala sovitus! Ja olinko mä ainoo ketä häiritsi hirvosen kamala "koreografia"?

Soittikos se kyykkybassoa Lampeniuksen tyyliin ? Jacohan heitti myös jos jonkinmoista volttia keikalla, showmiehen elkein.
Niskamies
06.04.2004 17:21:53
Soittikos se kyykkybassoa Lampeniuksen tyyliin ? Jacohan heitti myös jos jonkinmoista volttia keikalla, showmiehen elkein.

Jalat nousi ja perse heilu, kamalan näköstä. Ei munsta sopinu ollenkaan Hirvoselle, Jacon hytkyminen oli sentään hienoa.
Jonte
06.04.2004 18:40:30
Onkos ketään tulossa tuonne bassopäiville, joita mainostetaan etusivulla? Paljon näyttäis olevan hyvää stuffia tulossa, varsinkin klinikat ja rantasaunatesti.

Miksi ei bassopäivän sijasta järjestettäisi valtakunnallista "Ole ystävällinen basisteille"-viikkoa...
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
timobass
07.04.2004 00:05:02
Jalat nousi ja perse heilu, kamalan näköstä. Ei munsta sopinu ollenkaan Hirvoselle, Jacon hytkyminen oli sentään hienoa.

Just. Vedäppä itse samainen setti suorana radioon samalta lavalta. Mä olen ainakin ihan varmasti ensimmäinen, joka tulee katsomaan, miten se lavaliikehdintä oikein menikään... =D

Eiköhän anneta porukalla Hirvoselle kymppi jos ei muusta niin ainakin hyvästä yrityksestä ja rohkeudesta. Ei meistä kaikista todellakaan ole tohon.
chief
07.04.2004 00:26:54

Mä kyllä dikkasin Teen Townin humorismista. Jos olisin istunut ni oisin varmaan melkein pudonnu tuoliltani, oli sen verran hauskan kuulosta.

Ja kyllä mun mielestä lavalla saa ilmaista itseään muutenkin kuin soittamalla.
käki
07.04.2004 00:31:58
Ja kyllä mun mielestä lavalla saa ilmaista itseään muutenkin kuin soittamalla.

Ehdottomasti ! Musiikki on iloinen asia.
Niskamies
07.04.2004 06:52:53
Saa tottakai, mutta liika hytkyminen häiritsi mua. Marzin liikkuminen oli vielä ihan luontevaa, mutta Hirvonen vaan häiritsi mua. Noh, enpä mä ole oikea ihminen kritisoimaan. Munsta tosta vaan puuttu pari hyvää biisiä, mä olisin mielelläni kuullut ainakin Amerikan, Donna Leen, ja Portrait of Tracyn.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)