Aihe: big muff bassossa
1 2
hemmo
06.05.2004 21:25:49

Moniko todella käyttää bassossa säröä treeni/livetilanteessa?
Omaa kivaa tietysti voi särkijällä pitää mutta livenä säröbassot on yleensä olleet munatonta suttua.

Minä. Aina on joku 5 erilaisesta päällä.
Kaikki on hyvää! - sisäpiiri
Teijo K.
06.05.2004 21:26:00

Omaa kivaa tietysti voi särkijällä pitää mutta livenä säröbassot on yleensä olleet munatonta suttua.

Jaa'a. Mun bassokamat on säädetty sellalailla, että pikkurosoa tulee väkistenkin. Siis tuo putkibassopino. Soittotatsissa on sitten se särön määrä... Varsinainen poljin on nyt ollut vähemmällä käytöllä.
Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista.
nikolai
06.05.2004 21:51:56
Jaa'a. Mun bassokamat on säädetty sellalailla, että pikkurosoa tulee väkistenkin. Siis tuo putkibassopino. Soittotatsissa on sitten se särön määrä... Varsinainen poljin on nyt ollut vähemmällä käytöllä.

Sitä pientä putkimurinaa ei lasketa, noita päristimiä tarkoitin :) Joskus kummastuttaa kun hyvien kamojen soundi polkaistaan paskaks kympin lootalla. Mut toisaalta.. alan olla jo vanha.
nikolai
06.05.2004 21:53:56
Hemmo. Katoin omakuvasi enkä puhu enää mitään :):):)
Cornflake
06.05.2004 23:16:40 (muokattu 06.05.2004 23:19:25)
nikolai:

Hep. Pääasiassa soundissa on pientä murinan ja roson vivahdetta, mutta se on kaukana tuosta Muffin pörinästä. Muffin poljen päälle kun kaipaan sitä sustainikasta pörinää.

Edit: Jeps se liika pörinäsärö ei luonnollisesti erotu, mutta ei tämä ole I/O -homma, basson saa särölle niin monella tavalla että erottuva ja mukavasti säröinen basso ei ole mahdoton juttu.
Lick my lovepump!
vanttera
07.05.2004 05:37:06
Hemmo. Katoin omakuvasi enkä puhu enää mitään :):):)

Viksu päätös, minä olen menny samaan jekkuun joskus, että vaan sanonu jotain tuntematta taustoja.
"Käyn vessassa kattomassa että vieläkö panettaa, ja jos panettaa, ni sitten tuun sun lua yäks."
Varaani
07.05.2004 08:03:14
Pikkuisen säröä SansAmpista (on hyvä!!) ja Bossin ODBsta. Tuo Muffi oli minulle ihan liian pörinää. Vaikka potikat oli lounaassa, pörisi mielestäni ihan liikaa. Mutta musan mukaan, musan mukaan...
Hermanni
07.05.2004 11:32:04
Kyllä mä olen välill pändisoitossa käyttänyt Muffia, kyllähän se vähän epäselvemmäksi muuttuu, mutta se nyt taas riippuu siitä mitä hakee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)