Aihe: Olinko eka?
1 2
Incarnation
12.02.2004 16:27:24
Tarkastin asian ja basso on IBANEZ GRS200 295€

GRS? Hmm... Tuollaisesta en ole kuullutkaan.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Jesus Muerte
13.02.2004 11:23:27
Taidat Oulun Soitin ja tarvikehävityksestä sitä bassoa katella? Sillä omistajalla on joku lukihäiriö tai vastaava, koska siellä kotisivuilla ja vielä liikkeessä hintalapuissakin ne mallimerkinnät on jokseenkin päin sanonko mitä. Ostin itse sieltä Ibanez EDB600-basson ja hintalapussa ja vielä kuitissakin lukee notta EDP600. Ei hyvää päivää. Mutta se sun kattoma basso on vissiin sitä Ipanan Soundgear-sarjaa.
Basistin aivot
08.04.2004 19:24:28
Kauanko sitten yleensä jaksavat ne paristot?

mulla kesti semmoset pari kk. semmosella 0.5-5 päiväsoitolla, tosin se oli se mukana tullut patteri. en sitten noista kauppojen paskoista tiä, vähä riippuu. on meinaan ny just semmonen warwickissani. ja kyl iha ekaan bassoonki mielestäni kannattaa hommata aktiivimikit. mun ekassa (eli nykyisessä) on kans.
Life is pain, pain is life. When you feel pain you know that you're alive...
onde
08.04.2004 22:23:55
Jees, eli olen ostamassa bassoa kun haluaisin sitäkin vähän opetella. Olen katsellut sellaista noin 300€ Ibanezin bassoa. Siinä vekottimessa on aktiivimikit. Mitä ne noin käytännössä tekee? Vahvistaako ne jotain huonosti kuuluvia ääniä vai hä? Ja kannattaako ensimmäistä bassoa ostaa edes aktiivimikeillä?

Moi!
Jokainen itseensä kunnioittava basisti pitää ainakin kakkos-koneena aktiivi koneen.Ite oon harrastanut jo yli 10-vuotta EMG:n aktiiveita ja kyllähän ne hyviä on kunhan muistaa vaihtaa patterin parin vuoden välein ettei keikalla käy vanhanaikasesti!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)