balzary 02.01.2004 15:44:37 | |
---|
Hehe, mulla on sellainen Boss Bass Synthin oktaaveritoiminto noin puolet ajasta päällä. "Piereekö" toi boss jos soittaa alimpia nuotteja? eli träkkääkö se hyvin vaiko nöy. apropoo, mxr:ää testatessani puhuin asiasta myyjän kanssa, ja se sano että muka riippuis vahvistimesta tuollanen asia. itse en ihan siltä seisomalta tuota uskonut. mahtaako olla minkäänlaista perää asiassa? Str prd skrz prdel! |
hemmo 02.01.2004 15:52:30 | |
---|
"Piereekö" toi boss jos soittaa alimpia nuotteja? eli träkkääkö se hyvin vaiko nöy. apropoo, mxr:ää testatessani puhuin asiasta myyjän kanssa, ja se sano että muka riippuis vahvistimesta tuollanen asia. itse en ihan siltä seisomalta tuota uskonut. mahtaako olla minkäänlaista perää asiassa? No voishan se alimpien nuottien seuranta olla parempikin, tosin ongelma koskee lähes kaikkia vastavia härveleitä. Syystä tai toisesta olen saanut parhaat saundit kaikista oktaavereista sijoittamalla ne aina efektiketjun alkuun, esim. särötetty oktaaveri on ihan murhaa. :-= Säröä beibi! |
balzary 02.01.2004 15:58:15 | |
---|
No voishan se alimpien nuottien seuranta olla parempikin, tosin ongelma koskee lähes kaikkia vastavia härveleitä. Syystä tai toisesta olen saanut parhaat saundit kaikista oktaavereista sijoittamalla ne aina efektiketjun alkuun, esim. särötetty oktaaveri on ihan murhaa. :-= hops, sullahan noita efektejä näyttää riittävän :) itse en ole sortunut kuin kerran ostamaan nobelsin särön, kun iski syyhy ostaa jotain kivaa just nyt. olikos se täällä vai luinko jostain muualta, kun joku neuvo soittovinkkejä helpottamaan sitä trackingia. äkkiseltään testattuna jopa vinkit toimi. Str prd skrz prdel! |
hemmo 02.01.2004 16:03:10 | |
---|
hops, sullahan noita efektejä näyttää riittävän :) itse en ole sortunut kuin kerran ostamaan nobelsin särön, kun iski syyhy ostaa jotain kivaa just nyt. Nobelsin bassosärö on hyvä, munsta. olikos se täällä vai luinko jostain muualta, kun joku neuvo soittovinkkejä helpottamaan sitä trackingia. äkkiseltään testattuna jopa vinkit toimi. No, tietty tarkka soittotatsi auttaa aina, samoin tietyssä äänirekisterissä pysyttely. Säröä beibi! |
balzary 02.01.2004 16:06:15 | |
---|
Nobelsin bassosärö on hyvä, munsta. juu ihan kiva vehje, varsinkin siihen hintaa millä sen sain. eipä sillä oikeen oo ollut reggaeta soitellessa paljoa käyttöä :) Str prd skrz prdel! |
hemmo 02.01.2004 16:09:11 | |
---|
juu ihan kiva vehje, varsinkin siihen hintaa millä sen sain. eipä sillä oikeen oo ollut reggaeta soitellessa paljoa käyttöä :) Ai ei vai? Kokeileppa seuraavaa: - särö pois kokonaan - samoin middle ja treble - volume + bass täysille Voila! Sub-bassoboosteri. Säröä beibi! |
balzary 02.01.2004 16:10:14 | |
---|
Ai ei vai? Kokeileppa seuraavaa: - särö pois kokonaan - samoin middle ja treble - volume + bass täysille Voila! Sub-bassoboosteri. perkele, teräsmies, näinpä. Quick! to the bat mobile! Str prd skrz prdel! |