Jalmus 24.03.2005 13:45:50 | |
---|
itekkin bassottelen mikserin avulla himpessä. ainoa ongelma on, että vaimo pistää siivoamaan kamat pois joka reenin jälkeen. Aaah, mullapa on oma pyhä treeninurkkaukseni kaksiossamme olohuoneessa, johon emäntä kajoaa vain siivouspäivänä. Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi. |
balzary 24.03.2005 13:47:36 | |
---|
Aaah, mullapa on oma pyhä treeninurkkaukseni kaksiossamme olohuoneessa, johon emäntä kajoaa vain siivouspäivänä. mmhh... yks vapaa pikku syvennys löytys makuuhuoneen nurkasta, tiiä sitten lentääkö feng shui ikkunasta (ja minä hetkeä myöhemmin) jos rakennan sinne treeni-kornerin. |
Hullu basisti 25.03.2005 14:28:12 | |
---|
Mulla on KBA40 kombo ja ihan on hyvä kotona reenaamiseen. Eipä siitä hirveesti muuhun olekaan. Siihen saa kuulokkeetkin kiinni. Joo mikään bassomonsterihan se ei ole mutta menettelee. Komboa säilytän yläkerran makkarin nurkassa missä sillä yleensä myös treenailen. Halfstäkki on alakerran makkarin nurkassa. On mulla piharakennuksessa sellanen 24 neliön treenikämpän olonen systeemi mut ei viitti siellä treenata talvella (kylmä ja tulis lämmityskuluja). "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
Superbeast89 03.04.2005 13:36:21 | |
---|
Mä oon melkeen pärjänny reeneissäkin tolla KBA65Xällä. Joten se 100W on kotiin turhan iso. Mutta jos oot aatellu perustaa jonkun pumpun niin tietenkin toi on aluks hyvä kotona ja siitä sitten kämpälle. If you are gonna rock, rock heavy! |
cfe 05.04.2005 12:08:17 | |
---|
Tuo Kustomin Groove Bass 310C 3x10" 1200w kombo kiinnostaa koko ajan enemmän, toi pelkkä nuppi on saanut hyvän arvostelun talkbass.com:issa ja samahan tuossa kombossakin on. 1100e ei ole paha hinta tuon kokoisesta hirviöstä, kädet syyhyää :) http://www.causeforeffect.org |
cfe 20.06.2005 13:53:34 (muokattu 20.06.2005 13:55:37) | |
---|
Minua alkoi kiinnostamaan tuo Groove Bass 310C malli, 3x10" ja hurjat 1200w tehoa, kuva: http://tinyurl.com/3k8v9 Into-Luthmanilla olisi 1095e. Nyt on sitten kyseinen kombo treenikämpällä ja tyytyväinen olen. Soundi on yllättävän raskas vain 10" ämyreillä ja ennenkaikkea ääntä tulee valtavasti eikä säröydy. Koska basso on bändimme ainoa kielisoitin, täytyy sen kuulua yli rumpujen. Lisäksi tarvitse koko EQ:n aluetta joten 3x10" on minulle sopivampi kuin esim. 1x15". Soundi pysyy tukevana ja kasassa ja hopeinen etupaneeli wanhanaikaisilla kytkimillä on erityisen hieno. Soitinkeskuksesta Tampereelta tilasin, sain viedä vielä treenikämpälle testattavaksi. Iso koko tietysti ei ole kaikista roudausystävällisin mutta takareunassa olevat pyörät, jykevä työntökahva takana ja kaksi nostokahvaa per puoli auttavat asiaa. Yksin tuota ei saa liikkeelle. http://www.causeforeffect.org |
novo 20.06.2005 23:46:17 | |
---|
Itelläni on tuommoinen KBA20 kombo, siinä kans 10" elementti. Ihan jees kombo kotiharjoitteluun, tosin jäänyt vähän turhaksi kun enää harvemmin tulee kotona soiteltua (vinkki, vinkki, on myynnissä =) ). Soundipolitiikka on kunnossa ja mitn ylimääräisiä efektejä ei (onneksi) ole. Hinta/laatusuhde on varmasti kunnossa, ite maksoin silloin 1000mk miullon toi sama laite ja oisin itekki kovasti myymässä, paljoha moisesta vois suaha fynätsyä? on kyllä mainio kotivahvari, ei valittamista, säätövaraa on mukavasti ja potikoita ei kuitenkaan ole liikaa, pakko vaan myydä rahan tarpeessa. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |