Aihe: Nuppia+kaappia hankkimassa
1 2
iec
05.02.2019 11:32:09 (muokattu 05.02.2019 11:34:14)

basisti1971: ...Tuossa kuva vuosien takaa.

http://s209.photobucket.com/user/He … zps101c3553.jpg.html?sort=3&o=0

Ulkonäköhän tuossa tottapuhuen se päälimmäinen juttu oli, mutta toimi myös mulle monitorina, eikä vuotanut tarpeettomasti lavalla olleisiin mikkeihin.

T:Samuli

Mulla tuli näytölle joku tumma tyyppi ja pari kuvaa rahakasoista. Ei taida linkki nyt toimia kunnolla tai vika on sitten mun selaimessa tai turva-asetuksissa :D Muistaakseni samanlaisia kokemuksia on ollut aiemminkin näiden photobucket-linkkien kanssa.

Mitenkäs Dropbox? Tai muusikoiden.netin omat kuvat? Nehän toimii kuin se kuuluisa junan vessa ;)

Edit: Eikäkö kyllä se kuva viimein näkyi kun kokeilin klikata tuota linkkiä pari kertaa uudestaan. Komea on 2 kpl 18"-pino.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Kefiiri
05.02.2019 11:56:08
Jylhän näköinen on pino eikä ole bassossakaan valittamista.
En ole musiikin asiantuntija.
basisti1971
06.02.2019 08:38:52 (muokattu 06.02.2019 08:40:24)
Moi.

iec: Mulla tuli näytölle joku tumma tyyppi ja pari kuvaa rahakasoista.

:D

iec: Ei taida linkki nyt toimia kunnolla tai vika on sitten mun selaimessa tai turva-asetuksissa :D Muistaakseni samanlaisia kokemuksia on ollut aiemminkin näiden photobucket-linkkien kanssa.

Photobucket on tosiaan mennyt huonompaan ja huonompaan suuntaan, sääli sinänsä, oli varsin luonteva palvelu kuvien linkittämiseen keskustelufoorumeille.
Käytin siksi koska kuva oli jo valmiina tuolla.

iec: Mitenkäs Dropbox? Tai muusikoiden.netin omat kuvat? Nehän toimii kuin se kuuluisa junan vessa ;)

Dropboxia pitänee kokeilla, imguria ehdotettiin jo viestiketjussa jossa etsiskelin hunningolle menneen Photobucketin tilalle vaihtoehtoa.
Mnetin omat kolme kuvaslottia juuri muutama päivä sitten "tuhlasin" taannoiseen lukkoplugiviestiketjuun kun Photobucket pisti koneen solmuun kuvia ladatessa.

iec: Edit: Eikäkö kyllä se kuva viimein näkyi kun kokeilin klikata tuota linkkiä pari kertaa uudestaan. Komea on 2 kpl 18"-pino.

Kiitos.

Kefiiri: Jylhän näköinen on pino eikä ole bassossakaan valittamista.

Kiitos, pinon ulkonäkö on varsin rock-uskottava :).

Basso on "vaan" Epi LTD, mutta tykkään kyllä varsin paljon, etenkin nyt kun asensin siihen EMG:n TBTW mikit.

T:Samuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)