Aihe: Hartke klubi 1 2 | |
---|---|
![]() 18.03.2016 20:35:42 | |
osku27: Morjesta! Päätin tossa vähän aikaa sitten ku kuuntelin omien lempibändien basisteja jotka Hartke kamaa käyttää että pitäähän se oma setti nyt hommata ku on sen verran kovat soundit:) Juuri tuli ostettua HX115 kaappi käytettynä ja nyt olis nuppi hakusessa. Tällä hetkellä vahvana ehdokkaana Hartke LH500. Mitä mielipiteitä porukalla on tuosta LH500? Ja koska oon aina ennen soittanu comboilla ni yks asia vähän askaruttaa? Varmaan aika tyhmä kysymys mutta mitä kaapelia ootte käyttäny noitte yhditämisessä?:D En haluu ostaa mitää sekundakamaa mikä ei kestä. LH 500 on hyvä perusvahvari, hyvä soundi ja simppelit säädöt. Harten nykytuotannosta yksi parhaista luokassaan. Mulla on käytössä tuommonen ja toisena wanha HA3500. Kaapeliksi käy mikä vain hyvälaatuinen kaiutinkaapeli, kyllä ne musakaupassa osaa neuvoa. Itse käytän työpaikalta haalittuja väyläkaapelin jämäpätkiä joissa on 1,5 mm poikkipinta ja pomminkestävä pinta. Niihin tinailin Neutrikin liittimet, toimii. | |
![]() 05.04.2016 22:02:02 | |
PasiB: LH 500 on hyvä perusvahvari, hyvä soundi ja simppelit säädöt. Harten nykytuotannosta yksi parhaista luokassaan. Mulla on käytössä tuommonen ja toisena wanha HA3500. Kaapeliksi käy mikä vain hyvälaatuinen kaiutinkaapeli, kyllä ne musakaupassa osaa neuvoa. Itse käytän työpaikalta haalittuja väyläkaapelin jämäpätkiä joissa on 1,5 mm poikkipinta ja pomminkestävä pinta. Niihin tinailin Neutrikin liittimet, toimii. Kiitos neuvosta! | |
![]() 20.02.2017 13:31:19 | |
Kirjoitetaanpa tänne josko asiantuntijuutta löytyisi aiheeseen. Eli päänvaivaa aiheuttaa Hartke ha5500 vahvistin joka pariin otteeseen on pidemmän soittosession päätteeksi (eilen reeneissä n, 3h ja kerran keikalla n, 2h) ääni säröytyi voimakkaasti, ikäänkuin olisi sisääntuloa yliohjattu voimakkaasti vaikka ennen tätä ääni tuli normaalisti eikä mastervolumea (n klo 9) muutettu. Ääni kuitenkin palautui kun käytin mastervolumen nollilla ja säädin takasin klo 9. Voisiko putki etuasteessa vedellä viimisiään? | |
![]() 21.02.2017 20:12:20 | |
Mun LH500 teki samaa 4 Ohmin kuormalla. Siellä menee päätteessä ylikuormitussuoja päälle mikä aiheuttaa järkyn ylimenosärön. Pölyt pois jäähdytysrivoista ja tuulettimiin lisää vauhtia, sanoisin. Antikitarasankari. Siis basisti. | |
![]() 23.04.2017 22:01:48 | |
No löytyi tälläinenkin aihe. Mulla on TX600-nuppi, johon olen alkuhämmästelyjen jälkeen ihan tyytyväinen. Lähinnä hämmästelin mastervolumepotikan toimintaa, sitä pitää vääntää aina klo 13 asti, että alkaa tapahtua. Kaappina mulla on Markbass classic 106. Tilasin juuri tosin HyDrive HX112, vaikka en ole koskaan edes testannut sellaista. Saapa nähdä ja kuulla mitä tuli tilattua. | |
![]() 24.05.2017 00:14:59 | |
HyDrive HX112 testattu kolme kertaa treeneissä. Ihan hyvä. Pillin saa vaan pistää kokonaan pois. Matalat äänet toistuvat yllättävän hyvin ja diskantit korostuvat helposti liikaa, mutta säätämällä siitä selviää. Varmasti tulee käytettyä pienemmillä keikoilla jo helpon roudattavuuden takia. Jos ostaisi toisen samanlaisen, paketti voisi olla oikeastaan aika kova. | |
![]() 28.05.2017 19:04:40 | |
Mulkii on nyt hartke-kaappi 1x15. Vein sen OpenStageen varakaapiksi, kunnes keksin sille jotain todella muikeeta vaihtoehtoista käyttöä. Stidi alla. | |
![]() 02.06.2017 17:42:54 | |
Se on mun wanha XL115. Hinta-laadusuhde 5/5. Tai ei se mullakaan kauaa ollu. Pari vuotta. Tilanpuutteen takia möin halvalla baarin pöydässä k.o. henkilölle, miltä Jylli taas poimi. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)