No mä kokeilin justiinsa EBS Session pikkuisella bassokombolla soittaa kitaraa ja periaatteessa ihan okei se on, mutta aika kliinisen eloton ihan suoraan kitarasta. Koch Pedaltone putkietuvahvistimen läpi jonka efektilenkissä on Boss RE-20 kaiuttamassa, niin on oikein hyvä soundi. Bassovahvistin on selvästi erikoistunut toistamaan matalia taajuuksia, niin täytyy niitä pakittaa joka purkista niin ihan mukavasti honottaa. Oikeastaan vähän saman tapaista soundia siitä irtoaa kuin PA-pöydästä jos Kochin tökkää suoraan sellaiseen. Himassa kyllä välttäisi ihan hyvin ainoana ratkaisuna bassokombo tuo EBS ja kitaraetununen. Mulla on tuossa putkikitarakombo Vibrochamp joka on kyllä elävämpi ja dynaamisempi ja hunajaisempi, mutta jos vertaisi tuota bassokomboa vaikka tavalliseen transistori kitarakomboon vaikka Marshall MG sarjan laitteeseen niin ei tuo bassokombo mitenkään häpeä sen rinnalla kitarakäytössäkään. Jos mulla ei olisi kitarakomboa, niin EBS välttäsi mulle aivan mainiosti himaan ainoaksi vahvariksi, mutta en sen takia kyllä tuosta Vibrochampista kyllä luovu:-D. Olisipa jo kevät |