mikkisixx 20.01.2015 20:43:24 | |
---|
siis tämä TC Electronicin BG250-115. |
Fender03 21.01.2015 19:20:16 | |
---|
Combo vaihtoehtona olen ajatellut TC Electronicin BG250-115: Ehdottomasti! Itse osin juuri toisen samanlaisen, koska on kevyt- muuten reippaasti alle tuon 17,7kg :) Hyvät, tukevat saundit, varsinkin iskelmään, Beatiin yms. musiikkiin... Saundeja saa ladattua netistä / älypuhelimella ilmaiseksi. Ainutlaatuinen lisätoiminto. 15" basso ehdottomasti- antaa syvän kompin / pohjan tanssimusiikin pohjaksi. Äärimmäisen kompakti- sopii autoon kuin autoon olematta heppoinen missään tapauksessa. Kokeile, jos mahdollista- ensimmäisen ostin sokkona, muttta toisen erityisen tietoisena siitä, mitä teen. |
mikkisixx 21.01.2015 20:04:53 | |
---|
Kiitoksia mielipiteestä. Rocki hommiin suunnittelin tuota mutta taitaa tällä mennä lähestulkoon kaikki tyylit kun voi ladata vaikka minkälaista soundia. |
Keny 21.01.2015 22:38:58 | |
---|
Mitä seuraillu ja kuullu niin ei ole noita TC:n kamoja pahemmin hajoillu verrattuna Ampeg.Ite soittelin jonkin aikaa TC kamoilla ja hyviä ovat mutta soundi ei oo ihan mun juttu.EBS ja Basswitch etunen toimii just mutta se ei ollu pointti vaan tosiaan se että TC:n kamat kestää. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
okabass 22.01.2015 01:44:40 | |
---|
Keny: Mitä seuraillu ja kuullu niin ei ole noita TC:n kamoja pahemmin hajoillu verrattuna Ampeg.Ite soittelin jonkin aikaa TC kamoilla ja hyviä ovat mutta soundi ei oo ihan mun juttu.EBS ja Basswitch etunen toimii just mutta se ei ollu pointti vaan tosiaan se että TC:n kamat kestää. Jaa. Ostin varakoneeksi/pikkukeikoille tuon BG-250 combon, koska sain sen niin edullisesti. Oli jo ostettaessa rikki (en huomannut, eikä Puppekaan huomannut) Nyt takuuhuollossa, ilmeisesti menee emolevy uusiksi. No nyt on aika todennäköistä, että pelittää. Luotan kyllä edelleen tc-laatuun. In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka". |
jukkajylli 23.01.2015 07:26:28 | |
---|
Keny: Mitä seuraillu ja kuullu niin ei ole noita TC:n kamoja pahemmin hajoillu verrattuna Ampeg.Ite soittelin jonkin aikaa TC kamoilla ja hyviä ovat mutta soundi ei oo ihan mun juttu.EBS ja Basswitch etunen toimii just mutta se ei ollu pointti vaan tosiaan se että TC:n kamat kestää. Toivottavasti kestää paremmin ku markbaska.. And it's just a waste of time.. |
patman 01.02.2015 21:20:37 | |
---|
Hep vaan kaikille. Kohta olen vuoden päivät tuolla BG250-115 soitellut. Kymmenkunta keikkaa heinäkuun jälkeen vedetty tuolla ja toiminut on. Hyvin sopii tanssi-, iskelmä- ja poppiinkin. Tehot tuossa kyllä riittää. I like it! |
jukkajylli 03.02.2015 10:00:21 | |
---|
Viikko mollyssa tuli tc250-nupilla vedeltyä. Eli 28 settiä viikossa. Yksinkertaisuudessaan kätevä laite siihen hommaan. Roudaus hoitui pienessä olkalaukussa. Muutama kirja ja piuhat mahtui laukkuun mukaan. Onhan se vähån poloisen näköinen siinä 4x10 kaapin päällä. And it's just a waste of time.. |
wrecktone 14.04.2015 18:29:38 | |
---|
Osaisiko kukaan kertoa kokemuksia Markbass CMD JB combosta??? |