Friedmanman 28.08.2013 15:04:58 | |
---|
Mitenkäs tämä tietokoneen kautta soittaminen toimii? Jonkun adapterin tulen tarvitsemaan aivan varmana, mutta suositelkaa jotain ohjelmaa jonka avulla sen signaalin saa oikeasti kuulumaan. Paljonko sellaiset ohjelmat sitten maksaa vai ovatko jopa ilmaisia? Olisi kätevä kyllä pystyä soittamaan tietokoneen kautta, koska olisi kiva pystyä pistämään mahdollisimman paljon siihen bassoon. |
CheRoberto 28.08.2013 15:39:37 | |
---|
Squier Vint. Mod. Jazz Bass ja Zoom B3. Zoom B3 toimii paitsi tietty multiefektinä, myös äänikorttina ja kuulokevahvistimena. Paketin hinta uutena alle 500€! |
Friedmanman 28.08.2013 15:50:24 | |
---|
CheRoberto: Squier Vint. Mod. Jazz Bass ja Zoom B3. Zoom B3 toimii paitsi tietty multiefektinä, myös äänikorttina ja kuulokevahvistimena. Paketin hinta uutena alle 500€! Eli tuon, kun kytkee tietokoneeseen USB:llä taikka pistää kuulokkeet tuohon kiinni se toimii ikään kuin vahvistimena? Käsitinkö oikein? Onko kellään kokemuksia tuosta Zoom B3:sta? |
ekikoo 28.08.2013 18:48:10 | |
---|
Itellä tosta vanhempi ja kökömpi versio B2 ja se olis kotisoittoon salettiin parempi ostos kuin joku kämäinen pikkuvahvari. B3sta olen vaan katellut tubesta pätkiä ja en tiedä siitä käytännössä mitään mutta omaan läppäriin sen voisi kytkeä ihan analoogilinjatuloon ja soittaa spotifyn kanssa, myös äänittää. Do we need harmonics in the range above 8 kHz? Are a lot of dogs going to listen to your solos? - J. Johansson |
Friedmanman 28.08.2013 19:26:04 | |
---|
ekikoo: Itellä tosta vanhempi ja kökömpi versio B2 ja se olis kotisoittoon salettiin parempi ostos kuin joku kämäinen pikkuvahvari. B3sta olen vaan katellut tubesta pätkiä ja en tiedä siitä käytännössä mitään mutta omaan läppäriin sen voisi kytkeä ihan analoogilinjatuloon ja soittaa spotifyn kanssa, myös äänittää. Kuulostaa hyvältä. Pitää katsoa jos tuollaisen saisi sitten ostettua. |
ekikoo 28.08.2013 20:31:27 (muokattu 28.08.2013 20:32:36) | |
---|
Friedmanman: Kuulostaa hyvältä. Pitää katsoa jos tuollaisen saisi sitten ostettua. Huom. mun kone on aika vanha ja ei silloinkaan ollut mikään tykki, niin en oo noiden usbijuttujen kanssa paljoa touhunnut. Yksi ulkoinen äänikortti oli, mutta siinä oli latenssia aika hurjasti. Olen tullut tarkoitusperiini nähden hyvin toimeen Boss GT8n kanssa, jolla soittelen kitaraa ja bassoa line-inniin. Kitaraefekti siis, mutta sama tulos olisi Zoomien kanssa, soitto kuuluu tietokoneen kajareista tai kuulokkeista ja tarttuu samalla tarvittaessa narulle. Do we need harmonics in the range above 8 kHz? Are a lot of dogs going to listen to your solos? - J. Johansson |
CheRoberto 28.08.2013 21:15:39 | |
---|
|
CheRoberto 28.08.2013 21:17:54 | |
---|
Friedmanman: Eli tuon, kun kytkee tietokoneeseen USB:llä taikka pistää kuulokkeet tuohon kiinni se toimii ikään kuin vahvistimena? Käsitinkö oikein? Onko kellään kokemuksia tuosta Zoom B3:sta? Kyllä käsitit oikein. Loistovehje erityisesti kotisoitteluun. Miksei myös bänditreeneihin ja keikoille... |
Friedmanman 28.08.2013 21:33:17 | |
---|
Joo olen aivan myyty tuosta laitteesta. Ei vie kauheasti tilaakaan joten tulee olemaan täydellinen hankinta. Kiitokset! |