tracman: No mikset soundstoresta tilaa jos ei hinnassa eroo? Nopeempi toimitus ja takuut helpompi hoitaa. No tämä. Miksi ihmeessä et jättäisi rahoja täkäläiselle soitinkaupalle? Kaappi on varmasti hyvä, jos tosiaan 212 riittää. Itse olin vuosi sitten hilkulla napata Soundstoresta NEO410:n, kuulosti hyvältä. Barefacediin kuitenkin päädyin. http://www.minutian.com/ |
Tolppa: Jos sulle 212 kaappi riittää, tilaa pois. TeeKauppa: Lisäerä arvioitu saapuvaksi 31.08.2012. (410 neo) Se kaappi riittää vielä kun en keikkaile, mutta kun keikkaa alkaa tulla niin sitten ostan lisää. Mitäköhän tästäkin saisi irti? |
dewfall: No tämä. Miksi ihmeessä et jättäisi rahoja täkäläiselle soitinkaupalle? Kaappi on varmasti hyvä, jos tosiaan 212 riittää. Itse olin vuosi sitten hilkulla napata Soundstoresta NEO410:n, kuulosti hyvältä. Barefacediin kuitenkin päädyin. Siis nupin voin ostaa Soundstoresta ja se on siellä se viimeinen, mutta noita kaappeja ei enää ole siellä. G-K:n lähetyksiä tulee Soundstoreen kerran vuodessa ja en nyt muista milloin seuraavaksi tulee, mutta aikaa siihen menee. Mitäköhän tästäkin saisi irti? |