Aihe: Basson soiton aloitteluun vinkkejä
1 2
Funkånaut
16.07.2012 18:15:28

Danny_fox: tuntuu muutenkin olevan aika usein "aloittelevilla soittajilla" tapana katsella uusia soittimia, kun torilta löytää usein uudenveroisia soittimia, jotka ovat vielä paremmissa säädöissä kuin tompalta tilatut n. kolmasosan halvemmalla. tämän tori kortin suosittelen katsomaan.

Itsekin suosittelen käytetty-korttia.
"He must be smokin' some heavy doobies." - Rowdy Abilene Kuuntelen tämmöistä
J.Nikkanen
16.07.2012 18:20:24
zxcasdqwe: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=652519

Toi on kyl salee aika hyvä sijoitus. Mulla oli joskus kyseinen soitin ja kyllä se ihan jazzarilta kuulosti. Silti oon kyllä sitä mieltä, et precision bass is the shit, mutta kyllä tollakin saa bassottelut hoidettua.

Olemme samaa mieltä, precision bass is the shit. ;-P Jatsia vaan, tuo sun torilinkki on vähintäänkin varteeno(s)tettava vaihtoehto.
Rikasta on tuulipukukansa, sillä heiltä löytyy aina kahisevaa.
pekezu
16.07.2012 18:49:23

Käytetty for the win.

Oon ostanu bassoja lukuisia, tasan yhden uutena. Se oli se ensimmäinen ja halvin ja huonoin basso, jonka möin 100e tappiolla kaverille. No satasen tappio ei ole paha, mut koko keihäs maksoi uutena 300 eli sinänsä prosentuaalisesti.

Käytettyä ostaessa pitää vaan pitää järki mukana, pyytää tavara postiennakolla tms. tai sit vaan henk. koht. hieromaan kauppaa.

Lisäksi käytetystä saa myydessä omansa pois. Ekat bassot usein ovat myös sattumoisin niitä, jotka myydään kun hankitaan uutta.
Diabolicum
17.07.2012 09:38:38

Vaihtokaupoilla täältä torilta tuli hommattua Korealainen KSD prtot-j 605. Ja vaikka en niin älyttömästi bassoista tiedä, niin kyllähän tuo hienolta peliltä tuntuu. Helppo soitella ja saundaa hyvälle.
HeviMetal DJ jo vuodesta 1998
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)