Aihe: Toinen mikki ei toimi?
1 2
Pauli Lappalainen
28.02.2023 10:35:22
iec:

Edit: Toki olen itsekin joskus väärässä, ja hyvä jos joku silloin oikaisee minua ;)

Kerran luulin olleeni väärässä, mutta olin väärässä.
iec
28.02.2023 11:32:32

Pauli Lappalainen: Kerran luulin olleeni väärässä, mutta olin väärässä.

Eteläpohojalaaset olla-verbin taivutusmuodot:

Moon oikias
Soot vääräs
Soon kans vääräs.

Moomma oikias
Tootta vääräs
Noon aivan mettäs.

;)
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
basisti1971
02.03.2023 08:23:47
Moi.

MPU: Luutuntekijäin nurkkaus on nykyään erinomainen foorumi. Trollit poistuu tai poistetaan aika nopeasti ja paikalla on paljon oikeasti tietävää porukkaa.

Mukava kuulla, ehkä joskus vielä innostuu tuonnekin kirjoittelemaan.
Vaikkei projektit sinänsä edistyneet olekaan, kalustopäivityksen johdosta saattaa olla lähiaikoinakin edessä.
Jos vaikka saisi jopa niiden sulta ostettujen "Gibsonmikkien" ympärille väsättyä puoliakustisen joka jo pitkään ennen mikkienkin löytymistä on ollut haaveissa :).

iec: Mukavampi on sinun tekstejäsi lukea täällä muusikoiden netissä. Pidän siitä että ollaan tieto & asialinjalla.

Kiitos :).

Joo, pyrin mahdollisuuksien mukaan kirjoittelemaan omaan tai lähipiirien kokemuksiin nojaten, ja suoraan kertomaan jos mennään kirjallisen- tai nettitiedon varassa.

iec: Ymmärrän hyvin ärtymyksen, jos aletaan rölöttämään jatkuvasti jotain schaibaa. Silloin meinaa itseltäkin palaa käämi (ja joskus sitten oikaisen myös itsekin pahimpia harhaluuloja).

En tiedä johtuuko turtumisesta vai olisiko jopa hivenen kasvanutkin, mutta vuosi vuodelta lepsummin tulee trollaamiseen tai toisaalta trollien ruokkimiseenkaan kommentoitua.
Näin valon määrän lisääntyessä on tietysti vaikeaa, kun jokakeväiset vakioaiheet nostavat päätään :/.
Edes räikeään mis- ja disinformaatioon ei oikein enää jaksa tarttua, mikä tietysti sataa suoraan trollien laariin.

iec: Edit: Toki olen itsekin joskus väärässä, ja hyvä jos joku silloin oikaisee minua ;)

Kaikkihan joskus väärässä ovat, kuten vanhan tiedonkin varassa.
Tismalleen samaa mieltä olen kyllä siitä että on hyvä jos siinä kohtaa joku vaivautuu oikaisemaan.

T:Samuli
MPU
02.03.2023 14:12:27
basisti1971: Moi.

Mukava kuulla, ehkä joskus vielä innostuu tuonnekin kirjoittelemaan.
Vaikkei projektit sinänsä edistyneet olekaan, kalustopäivityksen johdosta saattaa olla lähiaikoinakin edessä.
Jos vaikka saisi jopa niiden sulta ostettujen "Gibsonmikkien" ympärille väsättyä puoliakustisen joka jo pitkään ennen mikkienkin löytymistä on ollut haaveissa :).

Onko me tälläset kaupat joskus tehty? Ei mitään muistikuvaa:)
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
basisti1971
03.03.2023 10:35:43
Moi.

MPU: Onko me tälläset kaupat joskus tehty? Ei mitään muistikuvaa:)

:D

Kokolailla tarkkaan vuosi sitten, kovasti Artec-henkiset mudbucker ja minihumbucker varsin harrastajaystävälliseen hintaan.
Näköjään en laittanut sähköposteihin (joita pääsääntöisesti pikaviestien sijaan suosin) missään vaiheessa mnet-nickiä, joten ei ihmekään ettet yhdistänyt.
Eikä asialla toki mitään merkitystä liene suuntaan tahi toiseenkaan :).

MPU
03.03.2023 18:03:26
basisti1971: Moi.

:D

Kokolailla tarkkaan vuosi sitten, kovasti Artec-henkiset mudbucker ja minihumbucker varsin harrastajaystävälliseen hintaan.
Näköjään en laittanut sähköposteihin (joita pääsääntöisesti pikaviestien sijaan suosin) missään vaiheessa mnet-nickiä, joten ei ihmekään ettet yhdistänyt.
Eikä asialla toki mitään merkitystä liene suuntaan tahi toiseenkaan :).

Jaa ne! En tosiaan yhdistänyt sinuun mitenkään. Hyvä jos niiden ympärille syntyy jonkinlainen soittopeli.
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)