Aihe: Electro Harmonics Big Muff vs BOSS ODB-3
1 2
Cultösaurus
20.04.2011 22:12:57
dexi: Aloittajan kannattaisi ehkä kokeilla myös Digitechin Bass Driveria. Löytyy mallinnosta pikkurososta procon ratin kautta aina sinne ODB-3:seen ja Big Muffin fuzziin. Löytyy myös blend-namiska jossa voi sekoittaa sitä särötettyä soundia kuivaan soundiin, joten ei pitäisi alapäätäkään hirveästi leikkaa. Itsellä ei ole kokemusta, mutta kovasti on jakanut mielipiteitä esim. täällä m.netissä, joten kannattanee kokeilla ennen kuin ostaa.

Löytyy nyt muuten myös halvalla torilta:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=515954
lostcontrol
21.04.2011 15:09:03
Meitsillä majailee jalkojen juuressa nuo molemmat (Bass Big Muff & ODB3), ihan kelvollisia pelejä kumpikin.

Itse olen jumahtanut pitkälti tuon Muffin käyttäjäksi, fuzzin ääni on omaan korvaan kivempi. Enimmäkseen sen kolmesta kytkinasennosta tulee käytettyä Dryta ja Bass Boostia, boostittomalla perusfuzzilla en oikein ole tehnyt mitään. Tyytyväinen olen ollut kaikin puolin.

ODB:n särö taas ei vaan ihan hirveän hyvin omaan korvaan istu ja vaatii mun mielestä Muffia enemmän säätämistä sen miellyttävimmän äänen aikaansaamiseksi, mutta säröksi se vaikuttaa ihan kivalta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)