Aihe: Efektipedaalit tilanteeseen kuin tilanteeseen ;)
1 2 3 4 5 6
Thefish
02.03.2011 15:30:16
Viritin, oktaaveri ja joku filsu. Bassballs tai BassIQ.

Ehx:stä sais tosin vielä semmosen pierusärön, joka varsinkin Ampegeissa toimii tajuttoman hyvin.

Eipä muuta, jos vaan kolme saa ottaa. Taitais mun kohalla mennä kuitenkin niin, etten yhtä keikkaa varten jaksais ruveta irrottelemaan niitä tuolta laudasta eli tulisin keikylle vaan piuhan ja parin basson kera. Kolme artikkeliahan siinäkin olis... :D

Btw, en rantasaunaa omista mutta tohon potkimis- ja erottelukyssäriin totean että mun kokemuksen mukaan tekee kyllä molempia. Kyssäri on enemmänkin siinä, millä soittaa ja miten sekä minkälainen on h.k. soundimieltymys.
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
okabass
02.03.2011 15:58:52
Jas: Ampegeista en pidä, koska niissä on liikaa botnea

Oletko katsonut koskaan vahvistimen etupaneelia? Siellä kököttää sellainen kierrettävä nappula, joka on nimetty "bass" tai "low". Sitä kun kääntää vastapäivään, niin soundista taianomaisesti vähenee botne. Kantsii seuraavan kerran katsoa, ja jopa kokasta :)

Ei se ole mikään vitsi.

Sitä pahempi. :)
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
hollstro
02.03.2011 16:03:24

Thefish: ....Btw, en rantasaunaa omista mutta tohon potkimis- ja erottelukyssäriin totean että mun kokemuksen mukaan tekee kyllä molempia. Kyssäri on enemmänkin siinä, millä soittaa ja miten sekä minkälainen on h.k. soundimieltymys.

Ampegin rantasauna ja SVT potkii lujaa. Sieltä nimenomaan puutuu se ihan alin humina ja keskiäänipuukkoa on ylinkyllin. Siksi se myös erotuu niin hyvin.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
okabass
02.03.2011 16:41:11
hollstro: Ampegin rantasauna ja SVT potkii lujaa. Sieltä nimenomaan puutuu se ihan alin humina ja keskiäänipuukkoa on ylinkyllin. Siksi se myös erotuu niin hyvin.

Kyllä. Kyllä ja kyllä. Kyllä.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Thefish
02.03.2011 19:15:10 (muokattu 02.03.2011 19:18:25)
hollstro: Ampegin rantasauna ja SVT potkii lujaa. Sieltä nimenomaan puutuu se ihan alin humina ja keskiäänipuukkoa on ylinkyllin. Siksi se myös erotuu niin hyvin.

Siis tuo edellinen oli niinku kehu.

Kaikkiin mestoihin mihin on saanut etukäteen tilata kamat, oon aina laittanu että rantis. Ei sillä voi hävitä. Eikä siihen eq:hun tarvi edes koskea kun jo toimii. Ainoo syy miksi en sitä omista, on se ettei mulla oo varaa palkata erikseen kaveria joka vaan roudais sen möhkäleen... :D

E.

Mutta pedaaleistahan tässä piti puhua eikä tätä ikuista juupas-ampeg-eipäs-ampeg- saagaa, miten se nyt sattuikaan tämmönen pikku lipsahdus.
hollstro
02.03.2011 20:56:32

Thefish: Siis tuo edellinen oli niinku kehu.

Kaikkiin mestoihin mihin on saanut etukäteen tilata kamat, oon aina laittanu että rantis. Ei sillä voi hävitä. Eikä siihen eq:hun tarvi edes koskea kun jo toimii. Ainoo syy miksi en sitä omista, on se ettei mulla oo varaa palkata erikseen kaveria joka vaan roudais sen möhkäleen... :D

E.

Mutta pedaaleistahan tässä piti puhua eikä tätä ikuista juupas-ampeg-eipäs-ampeg- saagaa, miten se nyt sattuikaan tämmönen pikku lipsahdus.

Näin ymmärsinkin, eli ihan samaa mieltä. Kaikki bassokeskustelut päätyvät pyhään kolminaisuuteen rantis-putkinuppi-presari
Teijo K.
02.03.2011 20:59:45

hollstro: Näin ymmärsinkin, eli ihan samaa mieltä. Kaikki bassokeskustelut päätyvät pyhään kolminaisuuteen rantis-putkinuppi-presari

Kai nyt kun te uskovaiset olette niin kovia rölöttämään offtopicia.
Talent is cheaper than table salt. What Separates the talented individual from the successful one is a lot of hard work :Stephen King. Talent is 1% inspiration, and 99% perspiration :Edison.
hollstro
02.03.2011 21:01:08

Teijo K.: Kai nyt kun te uskovaiset olette niin kovia rölöttämään offtopicia.

Tämä liity aiheeseen sataprosenttisesti noin niinkun vastateesinä. Tuolla setillä ei mitään paavoja tarvitse.
Thefish
02.03.2011 21:04:24
hollstro: Kaikki bassokeskustelut päätyvät pyhään kolminaisuuteen rantis-putkinuppi-presari

Kaksinaisuuteen. Toi presari kuuluu saunan tulipesään. Jo pelkästään kaulasta saa mehevät juhannuslöylyt, bodysta lähtee hyvä hiillos makkaranpaistoon.
absqua
02.03.2011 21:06:06
Thefish: Kaksinaisuuteen. Toi presari kuuluu saunan tulipesään. Jo pelkästään kaulasta saa mehevät juhannuslöylyt, bodysta lähtee hyvä hiillos makkaranpaistoon.

Tehääs muuten sillai että tossa parin viikon päästä kun on toi yks käärmeshöy taas tulilla, niin mäpä laitan mun p-basson sinne mukaan ja vedät sit sillä.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
hollstro
02.03.2011 21:07:04

Thefish: Kaksinaisuuteen. Toi presari kuuluu saunan tulipesään. Jo pelkästään kaulasta saa mehevät juhannuslöylyt, bodysta lähtee hyvä hiillos makkaranpaistoon.

Jeesssss. Noinkin voi ajatella. Mut toi sun (ja mun) Sabre on todella paljon velkaa presarille, kun on sen esi-isä.
Thefish
02.03.2011 21:08:37
absqua: Tehääs muuten sillai että tossa parin viikon päästä kun on toi yks käärmeshöy taas tulilla, niin mäpä laitan mun p-basson sinne mukaan ja vedät sit sillä.

No enpä kuule vedä. Tuun vaikka polkupyörällä tonteille mutta halkolaatikkoon en kajoa. Hymiö, prkle.
absqua
02.03.2011 21:09:43 (muokattu 02.03.2011 21:10:40)
Thefish: No enpä kuule vedä. Tuun vaikka polkupyörällä tonteille mutta halkolaatikkoon en kajoa. Hymiö, prkle.

Behringer-tonttu tulee ja vie sabresta patterit, eikä muita vaihtoehtoja jää.

E: Ja eikös toi nyt jos ei muuta niin yleissivistyksen kannalta olisi hyvä tollanen "tunne vihollisesi"-tyyppinen peliliike?
Thefish
02.03.2011 21:10:40
hollstro: Jeesssss. Noinkin voi ajatella. Mut toi sun (ja mun) Sabre on todella paljon velkaa presarille, kun on sen esi-isä.

mtäh..?

Mitä tekemistä noilla on keskenään?? Eihän niistä voi puhua edes samalla viikolla.. Tai vuonna...klääh!!
Thefish
02.03.2011 21:14:34
absqua: Behringer-tonttu tulee ja vie sabresta patterit, eikä muita vaihtoehtoja jää.

E: Ja eikös toi nyt jos ei muuta niin yleissivistyksen kannalta olisi hyvä tollanen "tunne vihollisesi"-tyyppinen peliliike?

Onneksi jää Neuseri.

Yleissivistyksenä löytyy erinäisiä todistettuja presariin kajoamisia, asiaankuuluvan kiroilukohtauksen saattamina.

Onneksi käytin ed. mainituissa tilanteissa ehkäisyvälineitä, muuten olisi saattanut nalli napsahtaa.
absqua
02.03.2011 21:16:52
Thefish: Onneksi jää Neuseri.

Yleissivistyksenä löytyy erinäisiä todistettuja presariin kajoamisia, asiaankuuluvan kiroilukohtauksen saattamina.

Onneksi käytin ed. mainituissa tilanteissa ehkäisyvälineitä, muuten olisi saattanut nalli napsahtaa.

on presarifetissi siis?
Thefish
02.03.2011 21:18:48
absqua: on presarifetissi siis?

Tavallaan.

Tosin sen harvinaisempi laji, johon pyromania liittyy olennaisena osana.
absqua
02.03.2011 21:22:40
Thefish: Tavallaan.

Tosin sen harvinaisempi laji, johon pyromania liittyy olennaisena osana.

heh. hyvä skenaario.

pyromania yhdistettynä lateksifetissiin vois olla kova sana myös.
Thefish
02.03.2011 21:26:02 (muokattu 02.03.2011 21:28:19)
absqua: heh. hyvä skenaario.

pyromania yhdistettynä lateksifetissiin vois olla kova sana myös.

Joo.

Bonuksena kumiallergia.

E.

..ja miten kaikki tämä liittyy keikalle otettaviin max. kolmeen pedaaliin.. -köh-..kts. yllä. Ehkä..
absqua
02.03.2011 21:27:54
Thefish: Joo.

Bonuksena kumiallergia.

toisen asteen palovammat + ihottuma samalla kertaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)