banzai 09.01.2011 14:04:06 | |
---|
Rock-Ola: Nupista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Tehoa on vähintäänkin riittävästi ja soundin muokkaus on helppoa ja monipuolista. Saa ruuvattua hyvin soundiksi pehmeän ja lämpimän tai sitten kolkomman ja karumman ja lisäksi kaikkea siltä väliltä. Itse tosin pidän käytännössä kaikkia sävynsäätöjä klo 12:ssa. Hyvä peli. Ihan niin kuin olis mun kirjottamaa! |
Etvi 09.01.2011 14:44:34 | |
---|
Kiitos vaan kaverit. Taisi käydä niin, että GB-sokkula tulee syrjäyttämään noita Hartke-pinojani, kunhan taas kerkeän kaupantekoon. "Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?" |
velluh 16.01.2011 19:06:45 | |
---|
Tänään kotiutui Genz Benz Shuttle 6.0-12T Ensivaikutelmana oli positiivinen yllätys, puhtia ja soundia riitti hyvinkin. Ja kun irrotin nupin kaapin päältä, niin olihan se uskomattoman kevyt palikka nakata gigbagiin ja tuoda himaan kuulokkeiden kautta soitettavaksi. http://muusikoiden.net/dyn/users/82568.jpg |
Teijo K. 17.01.2011 10:47:59 | |
---|
Teijo K.: Mulla riittää omiin juttuihin siis potku, sen verran pitää täsmentää. Senverran hiljaa soitellaan kuitenkin bändien kanssa, että helppo arvioida että kauhean monella tossa todennäköisesti ei riitä potku. Sitten tuossa etusessa on mun mielestä vähän hassusti se sisääntuloherkkyys. Aktiivibasso tuntuu kutittelevan sitä juuri ja juuri riittävästi kun pitää sen passiivimoodissa sen etusen. Tai sitten täytyy pitää jotain erillistä etusta siinä nostamassa volaa ennen nupin etusta. Tämä yksityiskohta vielä korostaa tuota tehojen vähäisyyttä, siis etenkin verrattuna pahvien lukemiin. Nyt kun on yksi keikka, ja aika paljon lisätreenejä takana tuolla nupilla, niin sanoisin että tuon ongelma on liian alhainen sisääntuleman herkkyys. Ilman erillistä etusta boostaamassa tuossa edessä jää kyllä iso osa tehoista käyttämättä. Mulla tommonen on käytössä jokatapauksessa kontran mikkien takia, joten ei se silleen haittaa, mutta onhan toi kuitenkin sellainen pieni puute mielestäni. Ja Ashdown Little Giant kyseessä. Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk. |
pehko 17.01.2011 15:25:33 | |
---|
velluh: Tänään kotiutui Genz Benz Shuttle 6.0-12T Ensivaikutelmana oli positiivinen yllätys, puhtia ja soundia riitti hyvinkin. Ja kun irrotin nupin kaapin päältä, niin olihan se uskomattoman kevyt palikka nakata gigbagiin ja tuoda himaan kuulokkeiden kautta soitettavaksi. http://muusikoiden.net/dyn/users/82568.jpg mitä kustansi ja mistä ostit? niin, ja eikö kellään oo mitn kokemusta tuosta KG MB500:sesta? ei sitte |
j4kk1 17.01.2011 16:19:37 | |
---|
If you're offended by this signature then you're stupid. |
Dropped C 17.01.2011 18:08:19 (muokattu 17.01.2011 18:08:27) | |
---|
j4kk1: Mua kiinnostais jostakin syystä tämä: http://www.thomann.de/fi/harley_benton_ba250h.htm Joo joo, onhan se benttoni, mutta kaikki nuo on tehty kuitenkin kiinassa käytännössä samoista komponenteista. On kyllä halapa. Joo, Gallen Kallela ja Genz-Benz kirppusirkusvaffareissa näyttäisi lukevan että "Designed in USA", eli kiinan poika on kasannut.... Markbass sentään on Italiaanon vääntämä. Tiedä sitten onko se laadun tae... |
velluh 17.01.2011 18:10:22 | |
---|
|
Siderocks 17.01.2011 18:20:02 | |
---|
Dropped C: Markbass sentään on Italiaanon vääntämä. Tiedä sitten onko se laadun tae... Italialaiset ja elektroniikka ei yleensä sovi ees samaan lauseeseen. www.heavyspacehero.tk |
M.Hanski 17.01.2011 18:20:40 | |
---|
Dropped C: Joo, Gallen Kallela ja Genz-Benz kirppusirkusvaffareissa näyttäisi lukevan että "Designed in USA", eli kiinan poika on kasannut.... GB:n tapauksessa Taiwanin poika. Markbass sentään on Italiaanon vääntämä. Tiedä sitten onko se laadun tae... Niin no... |
Dropped C 17.01.2011 18:28:15 | |
---|
No vielä ei oo itellä kosahtunu Luigin kasailemat styrkkarit.... Kassellaan mitä käy. |
helperi 17.01.2011 22:50:27 | |
---|
Itsellä lähti Ibanezi sitten loppupeleissä tilaukseen vähän heräteostoksena. Torstaina pitäisi tulla, saas nähdä mitä tykkään. Odotukset on varovaisen toiveikkaat. |
absqua 18.01.2011 08:01:29 | |
---|
Dropped C: No vielä ei oo itellä kosahtunu Luigin kasailemat styrkkarit.... Kassellaan mitä käy. Mulla kosahti luigin kamppeet pari kertaa kesken keikan. Luottamus meni. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Dropped C 18.01.2011 10:10:10 | |
---|
absqua: Mulla kosahti luigin kamppeet pari kertaa kesken keikan. Luottamus meni. Miten se nyt pari kertaa? Vai hajosko sillai vaan vähän ensiks? Vai oliko sulla kaks Maken nuppia mukana ja kumpikin kajahti? |
Teijo K. 18.01.2011 10:12:00 | |
---|
Dropped C: Miten se nyt pari kertaa? Vai hajosko sillai vaan vähän ensiks? Vai oliko sulla kaks Maken nuppia mukana ja kumpikin kajahti? Tai oisko mennyt kahdella eri keikalla. :) Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk. |
absqua 18.01.2011 10:24:51 (muokattu 18.01.2011 10:25:33) | |
---|
Dropped C: Miten se nyt pari kertaa? Vai hajosko sillai vaan vähän ensiks? Vai oliko sulla kaks Maken nuppia mukana ja kumpikin kajahti? ekan kerran niin että laivalla pari kertaa kaikkosi tehot kesken keikan. ekaks en edes hiffannut että nuppi kyykkää, ihmettelin vaan että mikä on kun ei lahkeet lepata. toisella niiauksella osasin yhdistää ongelman nuppiin. häpiä sitten "ratkesi" kun nupin käynnisti uudelleen. siitä sitten jonkun aika myöhemmin kävi sama shöy uudestaan, mutta niin että pari kertaa per biisi piti tää käynnistys tehdä uudelleen. siihen iltaan loppui mun luotto ja työsuhde näinollen sanottiin irti. sen verran vitutti että oli hyvin lähellä etten ihan kirjaimellisesti heittänyt vesilintua sillä, mutta päätin kuitenkin olla turmelematta kulttuurimaisemaa moisella jätteellä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Dropped C 18.01.2011 10:40:55 (muokattu 18.01.2011 10:41:51) | |
---|
Oke. Selevis. No pitää toivoo ettei itelle käy noin. Sitkun kun taas joskus ehkä keikalle piäsee. |
absqua 18.01.2011 10:47:22 | |
---|
Dropped C: Oke. Selevis. No pitää toivoo ettei itelle käy noin. Sitkun kun taas joskus ehkä keikalle piäsee. Käsittääkseni noi MB:t on ihan kohtuuhyvin pysyneet ehjinä, ei siinä mitään. Muutaman kohtalotoverin tiedän/tunnen, mutta ei sen kummempaa. Ehkä tossa meni lapsi pesuveden mukana kun saneerasin MB:t hittoon, mutta toisaalta on aika nihkeä fiilis soitella menemään kun on parin haverin peruja koko ajan takaraivossa kutina että koskahan taas toi nuppi tosta kosahtaa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Tatu great 19.01.2011 09:57:58 | |
---|
Dodiin! Itellä on ollu nyt tuo Ibanezin Promethean ny kokeilussa kuukauden verran. Tarkalleen ottaen tuo 10"combo. Ensi tuntuma on perus hyvä. Saundi on väritön ja jos siihen jotain sävyä tahtoo, niin tästä löytyvä "vibe" säätö on ihan pätevä. 6 alueinen graafinen plus low ja high parametrinen EQ on kyl turhan paljon meikän käyttöön, mutta eipä niitä oo pakko käännellä. Sinänsä siis oikein pätevä laite, mutta tuo digitaalisesti ohjattu 500w teho on kyllä hyvä vitsi. sen on pakko olla piikkitaso eikä RMS. Lisäkaapilla 4ohmin kuormaan pitäis saada tuo täys teho käyttöön, 3/4 volatasolla tulee katto vastaan, eikä möykkää mitenkään liikaa tuu. Hyvin pärjää reenitilanteessa ja pienemmissä paikoissa 4ohmin kaapilla. Ei mikään rokkikone. "Itsehän en pidä musiikista.
Tutkin sitä."
-Vanha etnomusikologien sanonta- |
3108 19.01.2011 11:56:30 | |
---|
Paljonkos tuollainen Promethean syö verkosta sähköä? Manuaalissa mainittu? |