J.Hollström 03.07.2010 20:31:52 | |
---|
pahaeno: Muut sen ritsan mulle (siis basson) halballa ku o rikkiki... No osta pois. 250 eur kaikkine mikkeineen. |
RamoQ 03.07.2010 20:33:35 | |
---|
J.Hollström: Ei sinne Kiinaan mitään komponentteja lähetellä enää ton hintaluokan vehkeissä. Kaikki romut tulee sieltä missä se itse tuotekin tehdään. Koko halpisritsan ideologia romuttuu jos aletaan shippailemaan osia jostain kalliista maasta Kiinaan kokoonpantavaksi, vaikka se kokoonpano onkin se missä palkat on oleellinen osa kustannusrakennetta. Nojoo onhan se kiinassa vähän eri juttu kun näissä ei niin halpis halpis maissa. Kuten se meksiko :D "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
poppamies 04.07.2010 17:56:49 (muokattu 04.07.2010 17:57:29) | |
---|
J.Hollström: Kaiken lisäksi tämä mikki alkoi viime treeneissä pätkimään. Pitänee heittää se orkkis mikki kiinni jos olis luotettavampi. Jos ääni pätkii niin ei se vika oo 120,- custom mikisä tai missään muussakaan mikissä. Vika on joko potikoissa tai jakissa. Voihan se vika olla johdossakin ja silloin on tapana vaihtaa koko johto. Mikit ei pätki. Joko ne soi tai sitten ne on hiirenhiljaa. Lord Of The Strings |
J.Hollström 04.07.2010 20:48:13 | |
---|
poppamies: Jos ääni pätkii niin ei se vika oo 120,- custom mikisä tai missään muussakaan mikissä. Vika on joko potikoissa tai jakissa. Voihan se vika olla johdossakin ja silloin on tapana vaihtaa koko johto. Mikit ei pätki. Joko ne soi tai sitten ne on hiirenhiljaa. No kyllä se vaan oli mikki (joku sen juotos) joka pätki. Sen verran on tota näppituntumaa näistä vehkeistä että osasin ihan ite, ilman nettiä, analysoida miksi signaali himmeni kesken soiton. |
nappo 08.07.2010 23:18:59 | |
---|
Hieno toi J.Hollstömin presari. Sopivaa Roger Waters-henkeä. :) Tommonen pitäis joskus itellekin saada, mutta vaikka hanska on ku lapio, niin kaula tuntuu silti fenkun presarissa melko leveältä. Mites Tokaissa? You little punks think you own this town |
bassplayer93 09.07.2010 00:29:29 | |
---|
itellä on tokain presis. ihan käytännöllinen soittopelihän toi on. |
tauranen 09.07.2010 09:17:49 | |
---|
Ostin Jukilta tuon Tokai presarin, ja allekirjoitan kyllä Jukin arvion, hyvä peli tolla rahalla. Kaula on ainakin itselle juurikin sopiva, ja kirkas lakka kruunaa kaiken. Itellä mennee kakkosbassona kyllä hyvinkin. Olispa itsellä ollut 80-luvuvlla ensimmäisenä bassona tämän laatuinen peli. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
miikargh 13.07.2010 12:08:43 | |
---|
Hyvä basso. Ajattelin ostaa kans sen halvemman jazzarin tuon presarin kaveriksi. |