Typhus 03.04.2010 15:36:47 | |
---|
JaS: Saahan sitä tietysti tykätä mistä haluaa. En tiedä tekeekö Warre Red labeleitaan viisikielisinä, mutta jos tekee, niin sieltä kannattaa etsiä vikaa, jos ei B-kieli kuulu kunnolla. Itse totesin noin kolmella kielisetillä nelarissa, että E-kielet oli aina susia. Kielestä kuului outoa rahinaa akustisesti soitettuna, ja sähköisesti kielen sointi oli vaimeampi kuin muut kielet. Päädyin pähkäilyissäni siihen, että E-kielen punos oli niin löysä, että kieli rahisi. Punoksia pystyi, parin viikon soittelun jälkeen, ihan sormilla pyörittelemään. Ja onnittelut kofeiiniövereistä! Vielä pari kuppia(3,5dl), niin täälläkin päästään samaan tilaan. Joo, täytyy itsekkin vielä todeta että Warren Red Labelin kielet myrkkyttää kyll meininkiä aika paljon. Joudun kesällä ostaan tuskissani sellaisen setin koska oli ainoa 5-kielisen setti silloin paikallisessa musaliikkeessä. H-kieli oli valmiiksi kuollut ja E-kieli ei kauas heittänyt. D & G-kielet oli ihan jees. Yhtien reenejen jälkeen nakkasin mäkeen. Ei enää ikinä. Tissit, bassot, perse, kalija. |
JaS 03.04.2010 15:54:42 | |
---|
N4754_: Itseasiassa oon tehny sillälailla, että oon tilannu Warren 45-105 setin. Siihen kylkeen kuitenki ostin Daddariolta 110. ja 145.-kielet E;ksi ja B;ksi. :) Strings.fi on kiva kauppa. Huomasitko muuten, kuinka aihe on muuttunut yhtäkkiä aivan toiseksi? Mikeistä synnyttiin, kieliin kuoltiin. http://www.aijaa.com/v.php?i=6006740.jpg itsehän juon kahvini oikeanpuoleisesta kupista. :) http://jan.lucid.fi/Kuva023.jpg Ja herättiin henkiin kolmannella kupilla! Taustalla Markun Tube. Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä.
-vaimoni sisko |
j4kk1 03.04.2010 22:18:55 | |
---|
JaS:Red Labelit on paskimmat kielet mihin oon ikinä törmänny.. Höpö höpö. Munsta nuo soundaa ihan hyvälle. Niissä on aika kirkas ja metallinen saundi, passaa hevy-musiikkiin. Sopivan pehmeä tatsi, tosin ovat uutena karheat, kuten KAIKKI teräskielet mutta ja se karheus lähtee, kun kielet kuluu. Ite oon käyttäny 5 kielisissä 40-130, ja on ollu ihan hyvä ja jämäkkä H-kieli. Nauhattomassa ESP:ssä on nyt 1,5 vuotta vanha setti ja edelleen pelaa loistavasti. Oon käyttäny noita ehkä 20 settiä ja pari viallista kieltä on sattunut, mutta oon saanu liikkeestä aina uudet tilalle. Kaikissa kielissä on joskus valmistevikaisia. Underpowering is one of those myths that will not die. You cannot damage a speaker through putting too little power into it. |
JaS 04.04.2010 01:52:41 | |
---|
j4kk1: Höpö höpö. Munsta nuo soundaa ihan hyvälle. Niissä on aika kirkas ja metallinen saundi, passaa hevy-musiikkiin. Sopivan pehmeä tatsi, tosin ovat uutena karheat, kuten KAIKKI teräskielet mutta ja se karheus lähtee, kun kielet kuluu. Ite oon käyttäny 5 kielisissä 40-130, ja on ollu ihan hyvä ja jämäkkä H-kieli. Nauhattomassa ESP:ssä on nyt 1,5 vuotta vanha setti ja edelleen pelaa loistavasti. Oon käyttäny noita ehkä 20 settiä ja pari viallista kieltä on sattunut, mutta oon saanu liikkeestä aina uudet tilalle. Kaikissa kielissä on joskus valmistevikaisia. No sehän on vaan mun mielipide noista kielistä. Ja niistä kaikista red labeleista, jotka mulle on päätyny, on löytyny vähintään se yks viallinen kieli. 3 settii oon ite ostanu, pari saanu kaverilta, ja ainaki yhdet tullu basson mukana. Joten noin 6/6 paskaa. Saundista sanoisin, että kolkko ja metallinen. Kirkasta mä en niistä saa millään. Ja mä erityisesti haluan kielien olevan kirkkaat ja erottelevat, joten ei o mun kielet. Ja yleensä siinä vaiheessa kun kielet on kulunu pehmeätatsisiks, niin niistä on myös lähteny viimenenki ripe yläpäästä. Tän takii käytän Elixirejä. Niissä kestää kohtuullisen kirkas saundi puolisen vuotta ja tatsi on suorastaan liukas. Vuoden jälkeen ne on jo aika kuolleet kielet. Muut setit mitä oon kokeillu on yleensä kuollu siinä parissa kuukaudessa, warret kuoli ennen ostoa. Ja tässä ei tosiaan ole kysymys mistään, että halpa on paskaa. Mun mielestä monia asioita voi saada halvalla ihan hyviä, mutta warret ei ole niitä halvalla hyviä. Tai sitte mulle on sattunu kohdalle kaikki warren susisetit. Ja tää keskustelu taitais kuulua siihen kieli-threadiin. Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä.
-vaimoni sisko |
Siderocks 04.04.2010 04:35:56 (muokattu 04.04.2010 04:37:02) | |
---|
JaS: No sehän on vaan mun mielipide noista kielistä. Ja niistä kaikista red labeleista, jotka mulle on päätyny, on löytyny vähintään se yks viallinen kieli. 3 settii oon ite ostanu, pari saanu kaverilta, ja ainaki yhdet tullu basson mukana. Joten noin 6/6 paskaa. Saundista sanoisin, että kolkko ja metallinen. Kirkasta mä en niistä saa millään. Ja mä erityisesti haluan kielien olevan kirkkaat ja erottelevat, joten ei o mun kielet. Ja yleensä siinä vaiheessa kun kielet on kulunu pehmeätatsisiks, niin niistä on myös lähteny viimenenki ripe yläpäästä. Tän takii käytän Elixirejä. Niissä kestää kohtuullisen kirkas saundi puolisen vuotta ja tatsi on suorastaan liukas. Vuoden jälkeen ne on jo aika kuolleet kielet. Muut setit mitä oon kokeillu on yleensä kuollu siinä parissa kuukaudessa, warret kuoli ennen ostoa. Ja tässä ei tosiaan ole kysymys mistään, että halpa on paskaa. Mun mielestä monia asioita voi saada halvalla ihan hyviä, mutta warret ei ole niitä halvalla hyviä. Tai sitte mulle on sattunu kohdalle kaikki warren susisetit. Ja tää keskustelu taitais kuulua siihen kieli-threadiin. Allekirjotan kyllä joka kohdan tästä. Täysin samoja kokemuksia Warren ja Elixirin kielistä. Warwickin kielissä on huono tatsi, huono ja kuollut saundi ja Elixirit saundaa hyvältä vielä puolen vuoden jälkeen eli siinä vaiheessa ku puolet siitä pinnotteesta rispaantunu pois :D "Pullo viinaa päivässä vähentää merkittävästi riskiä kuolla vanhuuteen"
-minä itse |