Aihe: 200W Bluetone Bassking valmis
1 2
Isotalo
10.03.2010 00:41:08
Oikein hieno vahvistin, soundaa hyvälle jo kuvassa. Harmi kun ei oo just tarvetta eikä fyrkkaa tollaseen.....
chief
10.03.2010 10:09:17
Ampegit myyntiin vaan.
"It's the ear, not the gear. "
harryk
10.03.2010 11:44:50

Testattiin Basskingiä eilen illalla meidän bändin treenikämpällä sekä Ampegin 1x15"/200W kaapilla, että Hartken 1x15"+4x10" setillä. Kaveri joka testasi sitä sanoi, että 100W Bassmaniin verrattuna alapäätä ja dynamiikkaa+auktoriteettia löytyy jo pienilläkin tehoilla huomattavasti enemmän, mutta jokainen voi itse tulla kokeilemaan sitä käytännössä. Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen lopputulokseen. Harry
Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia vaativille soittajille www.bluetone.fi
okabass
10.03.2010 11:46:30 (muokattu 10.03.2010 11:55:54)
harryk: Ajattelin laittaa linkin tällekin palstalle uusimmasta Bluetone putkivahvistinperheen jäsenestä. Kyseessä on n. 200 W ulostulotehon tuottava point-to-point-pohjainen bassovahvistin ultralineaarisella pääteasteella, joka antaa perinteiseen kytkentään verrattuna laajemman taajuustoiston ja enemmän puhdasta tehoa. Koneessa on myös Master Volume säädin jos halutaan saada säröä bassosaundiin. www.bluetone.fi/30 t. Harry

Hieno laite. Jälleen.

Näyttäisi olevan eylet-board- konstruktio lasikuitulevyllä. Minusta.
Ja minusta se on paras rakenne kitarakoneessa: helppo ja halpa tehdä, helppo korjata ja modata, erittäin kestävä (vrt vanhat 7enderit).
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Hösse
28.01.2012 21:04:27
Onkos jollakin täällä käyttökokemuksia ko. nupista?
On kiinnostus herännyt...

Nuppina mulla nyt Ampegin SVT-VR. Ovatko jotenkin vertailukelpoisia?

-Juki-
chief
29.01.2012 00:15:06 (muokattu 29.01.2012 00:15:52)
Hösse: Onkos jollakin täällä käyttökokemuksia ko. nupista?

Nuppina mulla nyt Ampegin SVT-VR. Ovatko jotenkin vertailukelpoisia?

-Juki-

Tehojen puolesta molemmat riittänee käytännössä suurimpaan osaan kuviteltavissa olevista "normaaleista" soittotilanteista. SVT-VR on tehty missä lie, Bluetone on kotimaista käsityötä viimesen päälle. Soundissa on varmasti eroja, mutta jos mulla ois tarvetta vastaavalle putkikoneelle niin en epäröisi hetkeäkään kumman valitsisin.

Edit: En ole siis kokeillut kumpaakaan.
"It's the ear, not the gear. "
Jakkeko
30.01.2012 14:26:32

Hösse: Onkos jollakin täällä käyttökokemuksia ko. nupista?

Pistä Harrylle viestiä ja käy testaamassa jos liikut Hki suunnalla. Ainakin minulle tarjottiin testausmahdollisuutta kun asiaa joskus utelin... Hölmönä jätin tietysti käyttämättä. :(
rokrokpoprok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)