Aki: Toinen mikä kuulema myös toimii on Behringer ADI21 Acoustic DI-boksin kaikukoppasimulaatio. Se yks potikka lisää sellasta muhjukomoa, joka varovasti käytettynä saattais ihan toimiakin. Mulla on toi pedaali ihan muussa käytössä. On kestänyt eikä suhise pahasti. Tuollaista kokeilin oman kiinalaisen itsetehdyllä mikillä varustetun vanerikontrani kanssa, en tykännyt, jotenkin vie "potkun" soundista ja tekee siitä "epämääräisen", kuulostaa paremmalta suoraan vahvistimeen. Minulla tosin on aktiivielektroniikka (FET-bufferi) itse bassossa, pelkällä piezomikillä tuo saattaisi parantaakin soundia vahvistimesta riippuen, useimmat vahvistimet kai eivät oikein hyvin toimi suoraan piezon kanssa liian matalan tuloimpedanssin takia? Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Danny_fox: voi olla, että tässä ei o mitään tolkkua. mut oon ite miettiny, että jos hankkis semmosen acoustic simulator pedaalin ja soittais sen kans tota sähkökontraa, jos sillä sais vähän kontranaisemman saundin? en tiä toimisko ku ei o ikinä tullu sopivasti tommosta spedua vastaan. kuten sanottua ei mitään perää tällä jutulla, kunhan funtsinu. No, miulla on tämmyinen Stägg-ritsa ja kokeilin sitä edellä olevan innoittamana Boss AC-2 acoustic simulatoor-pedaalin läpi G&K backline nuppiin + 1x12 kaappiin kotioloissa. Boss ei tuonut mitään lisäarvoa tahi kontramaisuutta soundiin, munsta. "Edellisiltana ku menin maate ni en saanu unta ku teki niin paljon mieli jallukolaa" - Vanttera |