poppamies 10.11.2009 07:39:35 | |
---|
Pallisti: Se Viatnam niissä Ampegeissa nykyään minua hämää. En tiedä onko sillä mitään merkitystä minkään asian kanssa. Pelimies valkkaa ulkonäön perusteella! :) Mä ottaisin Ampegin, koska mulla on Ampegin kaappi, olisi mukavemman näköinen. Kaverilta tuli eilen tietoa että Ampegi oli hajonnut euroopan rundilla. Jo toinen. Tämä viimeisin taisi olla kiinanpaskoja. Toki niillä on vedetty yli 1500 keikkaa. Nyt hommasi itselleen Ebaystä V4B'n 70-luvulta. G strings are for strippers! |
Johannes_t 10.11.2009 09:30:21 | |
---|
poppamies: Kaverilta tuli eilen tietoa että Ampegi oli hajonnut euroopan rundilla. Jo toinen. Tämä viimeisin taisi olla kiinanpaskoja. Toki niillä on vedetty yli 1500 keikkaa. Nyt hommasi itselleen Ebaystä V4B'n 70-luvulta. Niinhän tuo Löyttykin pisti Ampeginsa eläkkeelle, kun ei jaksa koko aikaa huollattaa. Tällä ei tietysti niinkään tuon merkin kanssa ole tekemistä, vaan putkivahvistimien ylipäätään. |
absqua 10.11.2009 09:40:25 | |
---|
poppamies: Kaverilta tuli eilen tietoa että Ampegi oli hajonnut euroopan rundilla. Jo toinen. Tämä viimeisin taisi olla kiinanpaskoja. Toki niillä on vedetty yli 1500 keikkaa. Nyt hommasi itselleen Ebaystä V4B'n 70-luvulta. mulla on ollut säkää sikäli että oma SVT käy ja kukkuu edelleen vaikka keikkoja, kilsoja & huoletonta roudausta on takana jo n.10v annos. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Visakoivu 10.11.2009 09:50:29 | |
---|
absqua: mulla on ollut säkää sikäli että oma SVT käy ja kukkuu edelleen vaikka keikkoja, kilsoja & huoletonta roudausta on takana jo n.10v annos. Tässä epäilemättä on osasyynä kunnon huolenpito ja asialliset caset? -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
absqua 10.11.2009 09:53:51 | |
---|
Visakoivu: Tässä epäilemättä on osasyynä kunnon huolenpito ja asialliset caset? caset on olleet kyllä alusta asti, eihän noista olis mitään jäljellä ilman niitä, mutta huolenpidosta en pääse kyllä pisteitä keräämään. putket esim ovat yli 5v käytetyt, mutta kun soundi on edelleen minusta hyvä ja tuubit on ehjiä, niin miksi turhaan vaihtamaan. On mulla uusi kuusikko jo hyllyn päällä odottamassa sitä päivää. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Visakoivu 10.11.2009 10:09:12 | |
---|
absqua: caset on olleet kyllä alusta asti, eihän noista olis mitään jäljellä ilman niitä, mutta huolenpidosta en pääse kyllä pisteitä keräämään. putket esim ovat yli 5v käytetyt, mutta kun soundi on edelleen minusta hyvä ja tuubit on ehjiä, niin miksi turhaan vaihtamaan. On mulla uusi kuusikko jo hyllyn päällä odottamassa sitä päivää. Juu no lähinnä tarkoitin, ettei ole vaan paiskittu menemään roudatessa tms. -"Mikäs mies te oikein olette?"
-"Setämies." |
absqua 10.11.2009 10:20:41 (muokattu 10.11.2009 10:23:28) | |
---|
Visakoivu: Juu no lähinnä tarkoitin, ettei ole vaan paiskittu menemään roudatessa tms. on ne kyllä melko brutaaliakin kyytiä saaneet, mutta kuten sanottu caset on pelastava tekijä tässä tapauksessa. sitä vartenhan ne on olemassa, että voi vähän tulla osumaa. E: mun nähdäkseni noi roudauslaatikot ovat jo tässä vaiheessa maksaneet itsensä takaisin moneen kertaan. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |