Aihe: Flea Bass bassot
1 2
Vele
20.11.2011 20:59:11
GeddyLee96: Jos olet vielä kiinnostunut Fleabassista, niin voisin itse myydä tuollaisen FLEA BASS MODEL 32 WATER:n. Hinta olisi 200 euroa + toimituskulut Matkahuollon kautta.

http://www.vantaanmusiikki.fi/shop/flea-bass-model-water-p-3505.html
-Veijo-
08.12.2011 18:25:44
No mulla on ollu nyt vuoden verran ankaran släppäyksen kohteena toi Fleabassin wild one ja on kyllä helvetin hyvin toiminu. Omasta mielestäni siinä on hyvin omannäköisensä kaunis saundi.

Ei se kyllä kovin erikoisen näkönen ole mustakaan ,mutta kyllä mä siihen äkkiä totuin ku saundit ne on mitkä ratkasee.

Mulla on toisaalta aika huonoja vertailukohtia ku aiemmat instrumentit oli hintaluokkaa 100-250 euroa maksavia epiphonen ja kramerin paskoja...

Anyway mulla on pelkästään hyvää sanottavaa, hyvä sillä on ollu vedellä ja ehjänä pysyny.
cadillac58
22.11.2012 06:36:09
Erinomainen basso mulla niitä kaksi toimii kaikki loistava kaikinpuolin ostan myös lisää niitä
ubik
21.01.2013 18:36:17
Onkos näistä lisää sanottavaa kellään? Thompalla aika reilussa alessa ja poitsu kaipailis bassoa orastavan soitto harrastuksen tueksi.

Muitakin lyhyt skaalaisia bassoja voi ehdotella, tarkotus hankkia ihan soitettava vekotin (jota myös allekirjoittanut "ehkä" tulisi käyttämään).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)