Aihe: Ashdown Five Fifteen, 100w/1x15 bassocombo
1 2
balla
03.05.2008 09:06:32
Tuossa olis ei-paskempi:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=234545

No, mutta jos combolla lähdetään liikkeelle niin miksei samantien:

http://www.thomann.de/fi/ashdown_t15180s.htm
hemmo
03.05.2008 09:09:22

No, mutta jos combolla lähdetään liikkeelle niin miksei samantien:

http://www.thomann.de/fi/ashdown_t15180s.htm

Siittä vaan. Mieles tekkee kuitenki.
balla
03.05.2008 09:15:41
Siittä vaan. Mieles tekkee kuitenki.

Heh, mutta kun olisi kiva saada porukalta vähän mielipidettä, että onko noista Ashdownin comboista ja tietty juuri tuosta mallista mihinkään? Kokemusta ko. olevasta merkistä itsellä kun ei ole.
hemmo
03.05.2008 09:18:51

Heh, mutta kun olisi kiva saada porukalta vähän mielipidettä, että onko noista Ashdownin comboista ja tietty juuri tuosta mallista mihinkään? Kokemusta ko. olevasta merkistä itsellä kun ei ole.

No, kaikki Assdownit mitä mulla ja kavareilla on ollu, niin on levinny. Ihan kaikki. 8-)
balla
03.05.2008 09:27:56
No, kaikki Assdownit mitä mulla ja kavareilla on ollu, niin on levinny. Ihan kaikki. 8-)

Ok. Muualla niitä on kyllä kehuttu. Millanen Ashdowni sulla oli ja mikä siihen tuli?
hemmo
03.05.2008 09:29:38

Ok. Muualla niitä on kyllä kehuttu. Millanen Ashdowni sulla oli ja mikä siihen tuli?

Joku vanhempi parempi kompo. Se rupes pätkiin, mutta vasta mun jälkeen.
Sitten oli yx kaappi. Siittä palo ämyri(t).
balla
03.05.2008 09:46:39
Joku vanhempi parempi kompo. Se rupes pätkiin, mutta vasta mun jälkeen.
Sitten oli yx kaappi. Siittä palo ämyri(t).

Jep, kaikkihan leviää aikanaan. Tuolla yhdellä toisella palstalla kehuttiin juuri tuon 180w Ashdownin soundin olevan lämmin, joten se kyllä alkaa houkuttelemaan. Siitähän saa ilmeisesti tuon 180w irti kun siihen lisää kaapin. Toinen vaihtis olisi comboista Laney.
Gange
04.05.2008 14:39:57 (muokattu 05.05.2008 17:52:20)
Ashdown? Multa löytyy (psst. omat kuvat). Ihan hyvin olen sillä pärjännnyt. Eikä uutena ollu ko sen 300e. 100 wattia löytyy ja riittää. Toisaalta bändimme soittaa melko hiljaa, joten se saattaa hyvin vaikuttaa. Mutta asiallinen peli kyllä. Ainoa miinus on se, että jos lisäkaapin pistää kiinni, niin purkin omasta kaiuttimesta ei kuulu mittään. Harmi.
Niin minä selviydyn tästä ja saan palkkioni lunastaa.
Jamppa2
05.05.2008 19:58:55
Noista Ashdowneista voisin sanoa että jos tykkää tuhdista oldschoolsoundista niin antaa mennä vaan!!! Ittellä ollu jo vähän aikaa Ashit ja hyvin skulannu. Soundi on syvä, lämmin ja potkua riittää. Ei sovellu välttämättä kovin hyvin släppinkiin ja täppinkiin, koska soundi ei ole kovin napakka eikä nopea. Summarum: hyvää perussoundia tyyliin Ampeg joskin ei voita Ampeggeja mutta vähän kuin Ampegin pikkuveli. Kyseistä laitetta en ole testannu, mutta kamat näkyy omaskuvas.
Jotain pientä.
balla
06.05.2008 01:01:10
Noista Ashdowneista voisin sanoa että jos tykkää tuhdista oldschoolsoundista niin antaa mennä vaan!!! Ittellä ollu jo vähän aikaa Ashit ja hyvin skulannu. Soundi on syvä, lämmin ja potkua riittää. Ei sovellu välttämättä kovin hyvin släppinkiin ja täppinkiin, koska soundi ei ole kovin napakka eikä nopea. Summarum: hyvää perussoundia tyyliin Ampeg joskin ei voita Ampeggeja mutta vähän kuin Ampegin pikkuveli. Kyseistä laitetta en ole testannu, mutta kamat näkyy omaskuvas.

Ok, kiitos paljon mielipiteestäsi! Alan kallistumaan tuohon Ashdownin 180 wattiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)