Aihe: Alle tonnin nuppia 810-kaapille.
1 2
Visakoivu
31.01.2008 18:26:40
MOI

Eipä tuossa juuri infoa ollut: joku sanoi nupin olevan kliini, toinen kehotti odottamaan seuraavaa versiota. Yhtä hämmentyneiltä noi teutonit vaikutti, kuin pasistit täällä härmässä. Tossa näkyy olevan 3 vuoden takuu, se on aika paljon.

Niin multa löytyy tuo Fame. Hyvin se on mulla nyt reilun pari kuukautta pelannut. En kyllä itse sanois soundia kliiniksi. Rouhetta löytyy kun availee volumea ja gainia sopivasti. Hintaansa nähden tukevan ja laadukkaan oloinen peli.

Hönkää löytyy oikein kivasti, ja mikä parasta, viime keikan soitin pelkän 2X10" kaapin läpi, ja soundi oli tsiljardi kertaa parempi kuin samalla kaapilla ja edellisellä trankkunupilla soitettuna. Tämän jälkeen ei kyllä ole enää trankkupeleihin siirtymistä.
Computer says no.
okabass
31.01.2008 18:55:02 (muokattu 31.01.2008 18:58:18)
Niin multa löytyy tuo Fame. Hyvin se on mulla nyt reilun pari kuukautta pelannut. En kyllä itse sanois soundia kliiniksi. Rouhetta löytyy kun availee volumea ja gainia sopivasti. Hintaansa nähden tukevan ja laadukkaan oloinen peli.

Hönkää löytyy oikein kivasti, ja mikä parasta, viime keikan soitin pelkän 2X10" kaapin läpi, ja soundi oli tsiljardi kertaa parempi kuin samalla kaapilla ja edellisellä trankkunupilla soitettuna. Tämän jälkeen ei kyllä ole enää trankkupeleihin siirtymistä.

MOI

Mukava kuulla, että pelittää. Mulla on samankaltaisia kokemuksia 1x 12" Bassojanista. Puhumattakaan tuosta 8x 10" kaapista (joka on hyvin vaikea roudattava. ;))
Tuosta on mahdollista modata vielä haluttuun suuntaan. Eihän sulta löydy kuvaa sisuksista?
Ceterum censeo moderator esse delendam
J.Hollström
31.01.2008 19:27:23
Eli josset kauhean HiFi soundia halua niin itse harkitsisin jompaa kumpaa markkua, eroista en tiedä.

Millainen se sun hifisoundi on? Kun nääs musta tolla Markbassillä saa taas aivan tautiset Hifit jos haluu.

Itselläni on/oli little mark 250 josta ei kyllä monipuolisia soundeja oikeen tahtonut saada irti, munsta. Eli jos soundimaailma on suppea niin suosittelen ainakin testaamaan.

Kuinka monipuolisia soundeja bassosta sitten halutaan? Musta se on vähän niinkuin bassorumpu bändissä, ei senkään soundia ruuvata kauhean usein kappaleiden välissä. Yksi hyvä riittää.

Mutta siltikin protestoin tota suppeaa soundimaailmaa. Kyllä niistä säädöistä esim. mitä Little MarkII:ssa on, saa aika laajaa skaalaa ulos. Kuuntele vaikka ne mun tekemät suppeahkot näytteet laitetestipuolella.

http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=1085
Riio-Kola
31.01.2008 20:13:43 (muokattu 31.01.2008 20:14:19)
Mutta siltikin protestoin tota suppeaa soundimaailmaa. Kyllä niistä säädöistä esim. mitä Little MarkII:ssa on, saa aika laajaa skaalaa ulos. Kuuntele vaikka ne mun tekemät suppeahkot näytteet laitetestipuolella.

Komppaan, säätövaraa löytyy toki, ainaski munsta. Ja ei tota välttämättä tarvii paljoo säädellä, jos on huva basso, toistaa meinaan tosi hyvin sen basson oman soundin.

Ja kevytkin tuo LM2 on, hyvä pari rantikselle.. ;)
Narf
okabass
31.01.2008 20:21:29 (muokattu 31.01.2008 20:22:04)
Kaikki muut ampegit kuin svt on täyttä paskaa.

Mihin perustat ko. väitteen?

MOI

Näin se on. Mottaanko nyrkillä turpaan, vai uskotko? Riittäisikö tällainen perustelu?

(Vitsi, vitsi)
J.Hollström
31.01.2008 20:31:02
MOI

Moro moro!

Näin se on. Mottaanko nyrkillä turpaan, vai uskotko? Riittäisikö tällainen perustelu?

Mottaa vaan, mutta viimeksi kun soitin viime viikonloppuna Ampegin läpi, olin ihan tyytyväinen. Kyseessä oli Ampegin Portaflex B-15-N combo jostain 60-luvulta.

http://juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Mighty+Shade/Studio3/25012008001.jpg

Soundinäytteitä ei ole vielä laittaa, mutta niitäkin tulee jatkossa olemaan kun saamme homman pakettiin. Tulemme käyttämään vielä miksausvaiheessa toistakin Ampegin pientä comboa särösoundiin. Stay tuned.
okabass
31.01.2008 21:12:49 (muokattu 31.01.2008 21:25:03)
Moro moro!

Mottaa vaan, mutta viimeksi kun soitin viime viikonloppuna Ampegin läpi, olin ihan tyytyväinen. Kyseessä oli Ampegin Portaflex B-15-N combo jostain 60-luvulta.

http://juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Mighty+Shade/Studio3/25012008001.jpg

Soundinäytteitä ei ole vielä laittaa, mutta niitäkin tulee jatkossa olemaan kun saamme homman pakettiin. Tulemme käyttämään vielä miksausvaiheessa toistakin Ampegin pientä comboa särösoundiin. Stay tuned.

MOI

Siis aivan unohdin Ampegeista puhuttaessa vanhan paholaisen keksinnön: Portaflexin. Sehän on kuulemma stuudiobassovahvistin n:o 1. En epäile sitä.

Ps. Tuned? Heh. Minulla on passot viritetty jo tehtaalla.
Visakoivu
31.01.2008 21:26:54
MOI Eihän sulta löydy kuvaa sisuksista?

Ei ole jaksanut tutustua vielä sisuksiin. Kaippa sieltä piirilevyä löytyy. Tai mistä sen tietää.
Computer says no.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)