Aihe: Eka basso
1 2
Tjero
29.10.2007 20:16:45
Juu kyl kaveri ainaki sano et sen pitäs riittää.. (ku se liikka sali ei nyt ole mikään suurimmasta päästä) Mut kyllä aika varma olen että ton behringerin ostan.
IJarro
29.10.2007 22:04:09
O_o Ihmettelen että tähän vielä vastattiin.. :D Vaikka itelläni on aika lyhyet sormet nii mitä nyt olen kaupassa kerran testannu tota LTD B-50 ni kyllä se on mun sormille ihan hyvä.. Vahvistimesta sen verran et lähinnä koti käyttöön ja treeneihi.. (Bändin kitaristilla suurin piirtein sama watti määrä) Eikä me nyt ihan heti mitään keikkaa aateltu heittää... Ehkä koulussa vois sit pari biisiä vetästä, et riittääks toi behringeri jos liikunta sali pistetään "puoliks" (Siihen väliin tulee "seinä" tai verho mikä se nyt on) vai tartteeks ostaa isompi wattinen vahvari.. (Kyl vähän voi tohon vahvariinki hintaa lisää laittaa mut mitä ny serkku kertonu kaverinsa vahvarista on kuulemma ihan kelpo peli) MIELI PITEITÄ!!

Wattien tuijottelu on näissä aika turhaa. Yleensäkin bassovahvareissa on paljon suuremmat tehot ku vastaavissa kitaravehkeissä. Matalat taajuudet kun liikuttaa ilmaa enempi ja se vie sitä tehoa.
Ja etenkin kun eri valmistajien watit "watit" ja *watit* on niin erilaisia.

Mut ite kysymykseen, luulen et bahku riittää tommoseen käyttöön.
Let's do some living after we die...
pekezu
29.10.2007 22:11:15

Tuo pehrinkeli ajanee tarpeesi hyvin. Mulla on yksi tuttu, joka veivaa bassoa ammatikseen ja hän käytti monta vuotta tuollaista behringeriä. Ei nähnyt syytä vaihtaa halpaa ja hyvää kalliiseen ja hyvään ;)
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
jvakeva
31.10.2007 22:44:22

mun mielestä toi behku on yksi maailman paskimmista kapistuksista.

200e saa m-torilta paljon parempia.
www.theyoungers.net
Tjero
01.11.2007 15:57:39
Juu aattelin kans et kyl sen pitäs riittää.. Toki muista hyvistä (suht halvista) vahvistimista voi laittaa tietoa :)
Tjero
04.11.2007 15:14:54
nyt kun olen suht varma minkä basson ja vahvistimen ostan olis hyvä tietää laukuista. onko kellään ollut mitään erityisen hyvää/huonoa laukkua ni vois laittaa ehdotuksia minkä ostaa
ötzi
04.11.2007 15:37:09
nyt kun olen suht varma minkä basson ja vahvistimen ostan olis hyvä tietää laukuista. onko kellään ollut mitään erityisen hyvää/huonoa laukkua ni vois laittaa ehdotuksia minkä ostaa

Warwickin rockbag on kantopusseista paras, mutta jos ihan kovaa laukkua meinasit niin varmaan kannattaa kahtoo mitä perse kestää
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
Tjero
04.11.2007 16:03:30
juu kovan laukun ajattelin ostaa..
Heikki L.
04.11.2007 16:48:00

Warwickin rockbag on kantopusseista paras, mutta jos ihan kovaa laukkua meinasit niin varmaan kannattaa kahtoo mitä perse kestää

Mun rockbag oli kyllä aikamoista kuraa, esim. molemmat metallisoljet murtuivat -> basso katuun. Myös vetoketjut prakas ja pohja irvistää. No, halpa se oli.
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
ötzi
04.11.2007 19:22:03
Mun rockbag oli kyllä aikamoista kuraa, esim. molemmat metallisoljet murtuivat -> basso katuun. Myös vetoketjut prakas ja pohja irvistää. No, halpa se oli.

Mulla oli moinen vuosi takaperin ja oli oikeen hyvä. Ainut mistä voi mainita niin vähän järkevämmät sivutaskut niihin voisi laittaa
Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin
pekezu
04.11.2007 21:27:21

Rockipäkit ovat itselleni kohdistuneen informaation mukaan ristiriitaista kamaa. Bändimmekitaristin pussista hajosi kaikista taskuista vetskarit alta vuodessa, tutulla basistilla kestänyt keikkailua jo muutamia vuosia. Oma vaikuttaa ainakin järkevältä ja kestävältä, mutta en ole pahemmin sitä vielä käyttänyt.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
ThePunisher
05.11.2007 21:16:50
aattelin ostaa tommosen BC Rich warlock bronce basson.onko järkeä?onko kellään mitään tietoa?
Tjero
27.11.2007 16:21:22
Nyt ku olisin pikkuhiljaa menossa kokeilemaan noita ni olisko kenelläkään tietoa myydäänkö missään satakunnassa tai varsinais-suomessa noita behringereitä??
Tulee vaan tehtyä hukka reissu jos niitä ei kuiteskaan ole...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)