Mileleo 25.05.2007 22:12:46 | |
---|
Ite oon ihan tiskiharjalla ja fairylla pessy tumppuuntuneita kieliä. Tiskiaineen ideahan on poistaa likaa ja rasvaa ja samankaltaista paskaa sormistakin jää kieliin. Jotenkin kuvittelis olevan terveellisempää kielille kuin kiehuvassa vedessä lilluminen. |
leksi-B 25.05.2007 23:56:00 | |
---|
Ite oon ihan tiskiharjalla ja fairylla pessy tumppuuntuneita kieliä. Tiskiaineen ideahan on poistaa likaa ja rasvaa ja samankaltaista paskaa sormistakin jää kieliin. Jotenkin kuvittelis olevan terveellisempää kielille kuin kiehuvassa vedessä lilluminen. Mitä jos keittää fairy vedes :D!.. (tylsää, elkää välittäkö) Basso se mukava soitin! |
sunder 26.05.2007 14:58:51 | |
---|
Kielet on metallia, ei niihin satu vaikka keittääkin. |
nabmover 26.05.2007 23:48:37 | |
---|
Fairyvedellä olen itse keittänyt kieliä, hyvää on aina tullut. On vain yksi suunta. Eteenpäin |
mixi 27.05.2007 00:18:39 | |
---|
Mites onko kukaan kokeillu niitä kieltenpuhdistus aineita? Korkeempaa! |
nabmover 27.05.2007 11:25:40 | |
---|
Kielenpuhdistusaineet on kalliita ja vaikutus kertaluontoinen. On vain yksi suunta. Eteenpäin |
absqua 27.05.2007 15:39:28 | |
---|
Ultraäänipesuri on paras vehje kielten puhdistamiseen. Niitä tosin ei löydy ihan joka kodista, mutta teho on erinomainen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Nieby 27.05.2007 18:55:48 | |
---|
Mites onko kukaan kokeillu niitä kieltenpuhdistus aineita? Olen kokeillut ja käytän säännöllisesti. Pullo maksaa 4 euroa ja kestää satoja käyttökertoja joten en haukkuisi kalliiksi. Ja tulos on joka kerta selkeästi huomattavissa. www.aleksi-nieminen.magix.net
"Life suck's and then you fucking die." -Ozzy Osbourne |
Mitään en oo ottanu, ikinä en oo mitää ottanu. Ja jos joku muuta väittää ni aijjaijjai! Perkele. |
kouranka 27.05.2007 21:08:45 | |
---|
Ite oon ihan tiskiharjalla ja fairylla pessy tumppuuntuneita kieliä. Tiskiaineen ideahan on poistaa likaa ja rasvaa ja samankaltaista paskaa sormistakin jää kieliin. Jotenkin kuvittelis olevan terveellisempää kielille kuin kiehuvassa vedessä lilluminen. Joo kylhän se vähän on näin.. Ja muutenkin ku makarooneja keittää siinä sitte samassa kattilassa nii miettii että syökö sitä tässä samalla sitte omaa paskaa. Nyt herkutellaa! |
sunder 27.05.2007 22:31:09 | |
---|
Joo no, itse kyllä pitäny oletuksena, että ne kielet keitetään jossain muussa kattilassa kuin missä tehdään ruokaa. Mut kukin tavallaan. |
Seba 28.05.2007 23:06:19 | |
---|
Joo kylhän se vähän on näin.. Ja muutenkin ku makarooneja keittää siinä sitte samassa kattilassa nii miettii että syökö sitä tässä samalla sitte omaa paskaa. Eikös sitä kattilaa voi pestä välissä? |
Lou 29.05.2007 16:31:04 | |
---|
Miksihän nämä ketjut menevät aina tälläiseen läpän heittämiseen? Onko se porukan mielestä oikeasti niin hauskaa puhua jonkun keittämisestä kuitenkaan puhumatta ruuan laittamisesta.. www.jermaine-rocks.com |
dfg 29.05.2007 18:04:35 (muokattu 29.05.2007 18:05:04) | |
---|
Jep, mullakin keittää kohta yli. Tosiaan, ensimmäistä kertaa ikinä keitin kielet tuossa viikko sitten, tulos oli ihan antoisaa. Olin ehkä jopa hieman yllättynyt kuinka kirkkaaksi se ääni niissä kielissä muuttui. Suosittelen. Pidä tunkkis. |
hemmo 29.05.2007 18:06:25 | |
---|
Miksihän nämä ketjut menevät aina tälläiseen läpän heittämiseen? Onko se porukan mielestä oikeasti niin hauskaa puhua jonkun keittämisestä kuitenkaan puhumatta ruuan laittamisesta.. No, kun munsta kielten keittäminen on köyhien amatöörien puuhastelua. Joko ostetaan uudet tai ei välitetä paskaakaan kielten paskaantumisesta. Munsta. bassospedemummo |
Hellrongel 29.05.2007 22:09:31 | |
---|
Voisiko kiinni olevia kieliä esimerkiksi pyyhkiä vaikkapa alkoholiin kostutetulla rätillä? Onko kukaan kokeillut vastaavaa? Eikös kaularauta tykkää vähän huonoa, jos yht`äkkiä nykäsee kaikki kielet pois keittelyn ajaksi. Ainakin maalaisjärjellä ajateltuna basson kielet aiheuttavat ihan kivan rasituksen kaulalle. |
dfg 29.05.2007 22:38:51 | |
---|
Itse tein silleen että keitin kielet yksitellen. Eli kieli pois -> kattilaan -> kattilasta pois -> bassoon kiinni -> seuraava kieli irti -> kattilaan ... ... ... Pidä tunkkis. |
TommiW. 30.05.2007 07:43:03 (muokattu 30.05.2007 07:43:59) | |
---|
Voisiko kiinni olevia kieliä esimerkiksi pyyhkiä vaikkapa alkoholiin kostutetulla rätillä? Onko kukaan kokeillut vastaavaa? Ihan perusrättikin riittänee, saa enimmät hiet + kuonat pois ennen kuin ne ehtivät asettua asumaan kieliin. Eikös kaularauta tykkää vähän huonoa, jos yht`äkkiä nykäsee kaikki kielet pois keittelyn ajaksi. Ainakin maalaisjärjellä ajateltuna basson kielet aiheuttavat ihan kivan rasituksen kaulalle. Ei, jos kaularauta ei välitä siitäkään että vaihtaa uudet kielet vanhojen tilalle. "onko vesinokkaeläin
esimerkki ID-hypoteesin
improvisaatiosta?" |
Tatuo 02.06.2007 15:50:58 | |
---|
Hei muuten! Voiko värillisiä kieliä keittää? pysyykö se väri niissä kielissä, esim. mulla on punaset DR.stringsit Red Devils menee offtopic mut mistä ostit ja paljo makso www.yad.fi | et sillee |
Sambba 03.06.2007 23:39:47 | |
---|
Mutta mutta... Mitenkäs kun ne vanhat kielet on kiertyneet viritystappien ympäri? Eikö niitä ole hankala laittaa takaisin kun ovat sillai rullalla? Vai oikaiseeko tuo keittäminen niitä jotenkin..? Nimim. Basisti, ei kokki... Simple music for simple people, made by simple musicians... |
Kefiiri 03.06.2007 23:45:37 | |
---|
Mitenkäs kun ne vanhat kielet on kiertyneet viritystappien ympäri? Eikö niitä ole hankala laittaa takaisin kun ovat sillai rullalla? Ei, kun se on itse asiassa helpompaa. Vähemmän veivaamista, kun ovat valmiiksi rullalla. |