omarklah 22.04.2007 15:18:25 | |
---|
Tää sit sanois tälleen... |
nahkaruoska 22.04.2007 21:32:07 | |
---|
eminenceä ovat paljon kehuneet, jos itse alkaisin tekemään kaappia niin se olisi 2x12 eminencen delta 12 elementeillä. 4-, 5-, 6- Stringers world union. |
HeavyMachinery 22.04.2007 22:02:13 | |
---|
Päädyin siihen että kaappiin tulee eminencen delta 12 LF:iä 4kpl + 2kpl delta 12 Noita delttoja oon päässyt vähän tietämättäni kokeilemaan jäsen pardyn SWR:n kaapissa ja siinnä saundasi todella hjyvälle... Koska alkuperäinen suunnitelmani oli tehdä kolmeen osaan jaettu kaappi ajattelin kattoa mitat siitä SWR:n kaapista. Saa nyt nähdä minkälainen siitä tulee.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
temppari 22.04.2007 22:45:43 | |
---|
|
chief 22.04.2007 22:52:06 (muokattu 22.04.2007 22:57:00) | |
---|
Päädyin siihen että kaappiin tulee eminencen delta 12 LF:iä 4kpl + 2kpl delta 12 Noita delttoja oon päässyt vähän tietämättäni kokeilemaan jäsen pardyn SWR:n kaapissa ja siinnä saundasi todella hjyvälle... Koska alkuperäinen suunnitelmani oli tehdä kolmeen osaan jaettu kaappi ajattelin kattoa mitat siitä SWR:n kaapista. Saa nyt nähdä minkälainen siitä tulee.... Se Pardyn kaappi on mun vanha. Mainio kaappi ja siitä on varmasti hyvä vakoilla speksejä. Siinä oli siis Delta 12 LF:t. Sillä pystyi yksinäänkin vetämään kyllä aivan tajuttoman lujaa. Kaksi sellaista riittäisi jo ihan mihin vaan, mutta että kolmaskin vastaava... Itse laittaisin kyllä jotkut neodyymimagneeteilla varustetut elementit, esim. B&C:t. Nykyisissä kaapeissa on sellaset ja toimii hyvin. Painoa on reilusti vähemmän ku tavallisissa joten niitä roudaa melkein ilokseen. Tietty jos kaappeja ei tarvitse ikinä roudata ni sillä painolla ei ole niin väliä. "It's the ear, not the gear. " |
HeavyMachinery 22.04.2007 22:56:03 (muokattu 22.04.2007 22:57:19) | |
---|
Se Pardyn kaappi on mun vanha. Mainio kaappi ja siitä on varmasti hyvä vakoilla speksejä. Siinä oli siis Delta 12 LF:t. Itse laittaisin kyllä jotkut neodyymimagneeteilla varustetut elementit, esim. B&C:t. Nykyisissä kaapeissa on sellaset ja toimii hyvin. Painoa on reilusti vähemmän ku tavallisissa joten niitä roudaa melkein ilokseen. Tietty jos kaappeja ei tarvitse ikinä roudata ni sillä painolla ei ole niin väliä. hoho :D Kaapin kakkosrunkona toimii rantasaunan case :D Eli kaappi on mallia roadready. Sisärunko tulee 22mm havuvanerista . Painoa tulee kuin saatanalla mutta ei oo tarkoitus viedä sitä han joka baarin nurkkaan... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
chief 22.04.2007 22:58:46 | |
---|
Nykyisissä kaapeissa on sellaset ja toimii hyvin. Painoa on reilusti vähemmän ku tavallisissa joten niitä roudaa melkein ilokseen. Tietty jos kaappeja ei tarvitse ikinä roudata ni sillä painolla ei ole niin väliä. Itse asiassa eilisellä keikalla naureskelin meidän bändimme laulajalle joka roudas MUN bassokaappia ja totes vaan että onpa kevyt! "It's the ear, not the gear. " |
chief 22.04.2007 23:00:14 | |
---|
hoho :D Kaapin kakkosrunkona toimii rantasaunan case :D Eli kaappi on mallia roadready. Sisärunko tulee 22mm havuvanerista . Painoa tulee kuin saatanalla mutta ei oo tarkoitus viedä sitä han joka baarin nurkkaan... No mutta pyörät alle ni johan kulkee! Toi on varmaan ihan fiksu ratkaisu. Kantsii varmaan modata siihen kaappiin semmonen pieni lokero Peltoreita varten, ehkä jopa kaksin kappalein. "It's the ear, not the gear. " |
HeavyMachinery 22.04.2007 23:30:38 | |
---|
No mutta pyörät alle ni johan kulkee! Toi on varmaan ihan fiksu ratkaisu. Kantsii varmaan modata siihen kaappiin semmonen pieni lokero Peltoreita varten, ehkä jopa kaksin kappalein. Fillarit siinä on jo. Case on jo valmiina siinnä on 100m renkaat toisella sivulla. kahvojakin löytyy joka mahdolliselta sivulta :D Niin nuppina tuolle toimii soundcityn 120w mark 4 eli tuubaa tulee ja lujaa. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |